vw multivan

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

rudy5 píše:Vraj ten motor 2.2cdi je nejlepsi aj v automate co citam recenzie
To se musel ale sakra zlepšit, vyhovuje tak v osobáku, ale ve Vitu to bylo za trest, tam se ty motory utahaly a to co způsobil/y/ podfukující vstřik/y/, ty tuny sraček, že padla celá sobota na to jen ten asfalt vydolovat. Hlavy praskaly, ten převod v těch dodávkách ten motor prostě neunesl.. Můj kámoš , velmi pečlivý řidič prostě nechápal, proč mu praskla hlava , když to nechá vždy ohřát a poté zchladnout a nikdy to nepřehřál, protože tento motor v jeho osobním Cečku se chladí bezvadně.. :o
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Podla recenzii na nete je 2.2 110kw motor najslolahlivejsi a vraj ma aj solidny zatah hravo vraj zvladne 160km tempo po dilnici a vraj ak sa clovek stara tak aj milion najazdi tak asi to az taky lenoch v tom aute neni anto som cital tych recenzi asi 10 .
BMW 330 ix
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Hele na jericha neber ohled. Otec má asi čtvrté Vito s 22 cdi a to čtvrté jako každé předtím už už 700 tis, zrovna jako strejc kterého ty vita má. Ano vstřiky sem tam fouknou,ale pokud není řidič kkt a hluchý k tomu tak se to dá podchytit zavčas. Jinak se . leje nafta olej a dělají brzdy. Žádné velké průser nikdy nebyly. Podotýkám auta okolo 700 tis km najeto.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Tomas6 píše:Hele na jericha neber ohled. Otec má asi čtvrté Vito s 22 cdi a to čtvrté jako každé předtím už už 700 tis, zrovna jako strejc kterého ty vita má. Ano vstřiky sem tam fouknou,ale pokud není řidič kkt a hluchý k tomu tak se to dá podchytit zavčas. Jinak se . leje nafta olej a dělají brzdy. Žádné velké průser nikdy nebyly. Podotýkám auta okolo 700 tis km najeto.

Má tohle něco společnýho s 2.7 cdi 120kw ve starám ML?? Jestli jo, tak ten motor je hroznej, hlavy fakt praskaj i když se k tomu chováš jak bůh, servisoval jsem dva a oboum to přerazilo prdel
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Nema to je uplne iny motor aj jeep ho ma
BMW 330 ix
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

aha, tohle byl pětivál a žralo to i trávu okolo silnice, je fakt, že to ML je těžký jak kráva, ještě poctivý železo
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Vito docela past ale pohodlný jak melcedés (rofl)
A motor 2.3 TD jede jak utrženej z řetězu. (rofl)
S 2.2 sem nejel nikdá . No bude to čit vysokotlakej
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas6 píše:Hele na jericha neber ohled. Otec má asi čtvrté Vito s 22 cdi a to čtvrté jako každé předtím už už 700 tis, zrovna jako strejc kterého ty vita má. Ano vstřiky sem tam fouknou,ale pokud není řidič kkt a hluchý k tomu tak se to dá podchytit zavčas. Jinak se . leje nafta olej a dělají brzdy. Žádné velké průser nikdy nebyly. Podotýkám auta okolo 700 tis km najeto.
Tomasi, na mne ohled mít nemusíš, každý má svou pravdu, je vidět že si aut hledíte, ale musiš brát , že ve firmách se s nimi "nikdo nesral" a podle toho to vypadalo. Tehdy nebyla možnost ten motor nebo aspoň kus -hlavu sehnat, starých motorů TD bylo dost....Motory šly na dračku..Já montoval novou hlavu z Brazílie a mimochodem tohle auto kupoval kluk v autorizáku Mercedes v ČB jako prověřené a v 1 A stavu..Pěkně ho hoši /mladého kluka napálili/ hlava byla K.O. A vím, že i kolegové viděli Vito a měli chuť na uzla.. Ale přeji úspěch, jen je zajímavé, že jsou oblasti, kde motory najíždějí mega běžně, ale jinde to odcházelo jako švestky...Ale je možné, že jsem si vše vymyslel.. :)
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Kdyby ty vita tady měly nějaký extra servis... Prvních 400 to má servis v autorizáku, dalších 200 až 250 to má servis když dobře tak po možná 50 tis, pak to koupí otec a dělá se to co 22 tis jak si to řekne. Třeba turba původní. To co má teď má najeto cca 700, co se dělalo těch 400 v autorizáku nevím, ale těch zbylých 300 jen spojka- určitě poprvé, to jsme sondovali v mercedesu, sada vstřiků, kardan, přední a zadní tlumiče - ty se dělaly taky poprvé - tam zas byly čitelné vyražené datumy, kosti na stabilizátoru, spojka na klimakompresoru,dvakrát vodní pumpa a kloub na poloose. Brzdy a oleje neřeším. To je spotřebák, to si nikde nepíšu. Jo a jedna rana, takže světlo a blatník. Druhé co tu teď máme to má nějakých 550,za posledních 150 tis se dělal servis čtyřikrát, je tam problém s DPF, spíš je asi prasklé protože je černo ve výfuku ale auto jede a dělal se výměník voda olej. A klimakompresor. Jo a tlumiče. Ty byly ještě z výroby.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

To ja som dal omnoho viac penazi do PD xa 70tis km ak to je tak ako pises je to velmi spolahlive auto aj podla recenzi na nete vo svete

Jericho : len ci pises o tom istom motore vo mam na mysli
BMW 330 ix
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Inak bratranec ma vito rok asi 1998 neviem a motor 2.3 stare auto ale za 15r do toho auta do motora nic nedal bolo tam vzduchove perovanie to sa sralo prerobil to na klasiku a ziadny problem
BMW 330 ix
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Tpč . na tom vzduchu to musel být kočár ,jak svin. :D
Jericho ty bys jak malej kluk chtěl aby to jezdilo ve smyku s úsměvem a na močku snad ,nebo co ..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No, největší zkušenosti s problémy jednotlivých motorů mají právě řemeslníci, co tlakují a rovnají hlavy na různé vozy..Právě ta perlička byla v tom, když jsem přinesl první-sundanou hlavu , tak už ve dveřích povídá...á cdi, /tohle ale byl osobák/, co to dělalo, já říkám voda se kravila jakoby těsnění, ale nezdá se mi to. A on, prdlajz, je prdlá..Tak ji natlakoval a ukázal mi kde, od žhavičky k ventilu prdlá..Pak jsem přinesl ještě 2 a až ta druhá/už byla broušená/ se dala použít, takže se brousila podruhé..Tu jsem koupil na vraku u Říčan -měl tam jednu, domluva byla po telefonu...Takže jak jsem koupil, tak prodávám..A perlička je v tom, že Vito měl i ten řemeslník a povídá, no snad mě to mine, raději to šetřím.. :)
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

A o akom roku vyroby pises lebo na ten model co myslim ja od roku 2006 hore som na hlavu nic nepocul ani sa nedocital stat sa sanozrejme moze vsetko ale pisu prave na 2.2vdi 110kw spolahlivy pruzny motor ktory nema problem najazdit milion.
BMW 330 ix
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Největší problém a tak starého mercedesu bude koroze hnije to jak brambory.Pokud pak koukáš po pěkným tak je cena najednou o 100 větší.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“