1.4 TSI - motor KO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
možná zkusit jinýho dealera, co je někde problém jinde jde naprosto bez problémů, pokud má auto 40000km a je servisovaný jen v autorizáku neměl by být s kulancí problém, každopádně kdyby to nedopadlo, myslím, že odborníků je dost, záleží odkud jste vy, aby se taky auto nemuselo přepravovat přes celou republiku
jezdím G7 1,4 TSI a O2 1,6 MPI, na naftu jsem nezanevřel, ale na můj kilometrovej nájezd se nevyplatí, navíc to hned topí a za další, nezávodím a i s tou 1,6 se dá na okreskách jet pod 6l
ty CDAA taky řeším, je to průser, experimenty s kroužkama a ve finále ještě když to chce člověk udělat zjistí, že musí vyměnit ojnice, i když na toto je naštěstí od KS řešení, ty 1,8 jsou podle mě docela zbytečně složitý, a i když v O3 už s tím až takový problémy nejsou, je asi lepší koupit 1,4 110kW nebo nově teď tu 1,5TSi, i když tam to asi ukáže až čas, jestli se zase nezačalo někde zbytečně šetřit
ty CDAA taky řeším, je to průser, experimenty s kroužkama a ve finále ještě když to chce člověk udělat zjistí, že musí vyměnit ojnice, i když na toto je naštěstí od KS řešení, ty 1,8 jsou podle mě docela zbytečně složitý, a i když v O3 už s tím až takový problémy nejsou, je asi lepší koupit 1,4 110kW nebo nově teď tu 1,5TSi, i když tam to asi ukáže až čas, jestli se zase nezačalo někde zbytečně šetřit
Hezký vlastní autopark i názor od člověka, který s motory dělá den co den. Kéž by takto uvažovali i ti, kteří si na poskakování po městě koupí diesla s DPF ... A jak to bude s filtry u přímovstřikových benzínů, to opravdu ukáže jen čas a zkušenosti řidičů, mám obavu, že se zase objeví typ jako EA888=CDAA atd... Ono CJSA má díky ještě sníženému tlaku mazání vůči CDAA prý zase jiný radosti, a stíráky taky jen vrtaný
valekf: Měl jsem za to, že Jurečka nyní konečně bere "BK" KolbenSchmidt písty od Pavlíčka, alespoň podle informací od klientů s timhle motorem. Je to tedy Tvoje distribuce?
valekf: Měl jsem za to, že Jurečka nyní konečně bere "BK" KolbenSchmidt písty od Pavlíčka, alespoň podle informací od klientů s timhle motorem. Je to tedy Tvoje distribuce?
no zkušenosti s nima nemám, nějaký hyundaie k nám jezdí, a tak nějak všeobecně s nima nějaký problémy nejsou
o tý 1,6 u toho megana jsem původně myslel, že jde ještě o původní renault motor 16V, s nima žádný extra problémy nebyly, ale toto je motor od nissanu, pohon vaček je řetězem, na sací je nastavovač, je to docela nový, tak moc zkušeností asi nebude https://www.youtube.com/watch?v=6PzqOB2r8qk
o tý 1,6 u toho megana jsem původně myslel, že jde ještě o původní renault motor 16V, s nima žádný extra problémy nebyly, ale toto je motor od nissanu, pohon vaček je řetězem, na sací je nastavovač, je to docela nový, tak moc zkušeností asi nebude https://www.youtube.com/watch?v=6PzqOB2r8qk