Nefunkční bufík Ford Galaxy II 1.9 TDI ASZ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OYEB
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 11 lis 2015, 16:36
Bydliště: Náchod

Nefunkční bufík Ford Galaxy II 1.9 TDI ASZ

Příspěvek od OYEB »

Zdar,
kámoš chce před zimou rozchodit ten bufík Ebespacher Hydronic II-F D5S-F pro příhřev co je pod autem. Samozřejmě nefunguje a na Vagu se nejde spojit s 18. Auxheater a v celkovým výpisu taky žádná zmínka. Neví někdo kde by mohl být problém??? Díky.
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3185
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

kabeláž pod autem, pojistka, vadná RJ příhřevu
776200941
OYEB
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 11 lis 2015, 16:36
Bydliště: Náchod

Příspěvek od OYEB »

Ok díky, zkouknem to
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

D5S-F to má jako nezávislé, se stropníma hodinama atd ? Pozor na to, kdyby se kupovala jednotka.

Hydronic II je svině, jednotky mají sebevražedné sklony :-(
OYEB
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 11 lis 2015, 16:36
Bydliště: Náchod

Příspěvek od OYEB »

Ne je to jen příhřev bez hodin (bohužel)
Uživatelský avatar
Zajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 05 pro 2006, 13:18
Bydliště: Vrané nad Vltavou

Příspěvek od Zajic »

S tímhle nemám zkušenost, mám starý D5WZ a tam pro spojení s jednotkou nestačilo jen otočení klíčku, muselo být nastartováno, tak jestli to tady není taky tak.
Alhambra 1.9 TDI PD 85kW
OYEB
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 11 lis 2015, 16:36
Bydliště: Náchod

Příspěvek od OYEB »

Jo to jsem se taky dočetl, to musím vyzkoušet. Díky.
astra-11
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 20 led 2012, 20:52
Bydliště: Pha

Příspěvek od astra-11 »

Jj potvrzuji, musí být nastartovano, většinou nejde kvůli jednotce na bufiku...
Cus
Uživatelský avatar
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25

Příspěvek od vilik »

Tenhle typ má idiotsky umístěnou ŘJ, přímo nad spalovací komorou, takže často odcházejí z přemíry tepla. Jinak pro test proklemuj teplotní senzor pod stěrači. Tím dáš ŘJ signál, že má zapálit, ale při nastartovaném motoru.

Jinak mrkni sem

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... 99bc075a21

Je tady vše co potřebuješ.
VW Sharan
1.9 TDI PD
OYEB
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 11 lis 2015, 16:36
Bydliště: Náchod

Příspěvek od OYEB »

Díky moc všem!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“