Váha vzduchu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Váha vzduchu

Příspěvek od koule »

Zdravim, zajimá mě proč při zvišujicím prutoku vduchu váha ve vagu ukazuje snižujicí hodnotu než aby lezla nahoru. Cca 980 a padá na cca 400mg když to na mistě vytočim. Motor afn vaha bosch 5pin. Dík.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Egr off ?
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

na mieste to nema vypovednu hodnotu, musis kontrolovat v zatazi, cize za jazdy, najlepsie hore kopcom
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Váha vzduchu

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="koule"] turbo ti taky netlačí max, když není výkon a motor se jen protáčí proč by se ty agregáty zbytečně dřely

:havaj:
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

No dobře, zejtra přijde nová baterka do notasu tak budu testovat zajizdy. nevim akorat jak s logovaním když to pak samo řadí ta svině (noteeth) je to totiš sharan 98 afn automat.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

mecKo píše:Egr off ?
je off
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01

Příspěvek od Grunt »

Se tady přifařím mám toledo 1M 1.9TDi AHF při zátěži houpe výkon tak jsem udělal log je to váha KO?

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/!U2NJfy7vCTMM/log-01-003-010-011-csv
uložil jsem to blbě spojilo se mi to s minulým logem při otvírání je to číslo 2
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Grunt píše:Se tady přifařím mám toledo 1M 1.9TDi AHF při zátěži houpe výkon tak jsem udělal log je to váha KO?

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/!U2NJfy7vCTMM/log-01-003-010-011-csv
uložil jsem to blbě spojilo se mi to s minulým logem při otvírání je to číslo 2
u tebe to vypadá na zadrhávající se regulaci turba,máš tam pěkný přefuky
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01

Příspěvek od Grunt »

nemůže to dělat špatná vývěva?
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01

Příspěvek od Grunt »

Byla to váha vzduchu
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
petrka
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 20 říj 2009, 19:37
Bydliště: UNL

Příspěvek od petrka »

Můžu taky poprosit někoho jestli se na to nemrkne.

První log je myslím dobrý.
Druhý log je zmetek.
Třetí je s odpojenou váhou vzduchu.

https://uloz.to/tam/8945c081-9e4e-4e85- ... a8605c1a4a
VW Golf V Plus 1.9 TDI PD 77 Kw, BKC
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

S odpojenou vahou to jede stejně jak s připojenou ... Ta váha nic moc hodnoty, kolik to má najeto? Auto je serie, nebo to má nějaké úpravy na motoru, ECU? Ten klesající požadavek na tlak vypadá zvláštně, od 3500ot ...

Plnej plyn je třeba dát a držet už od cca 1500otáček, logovat můžeš dýl, ne jen takhle krátký úseky ...
petrka
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 20 říj 2009, 19:37
Bydliště: UNL

Příspěvek od petrka »

Auto je z německa, najeto 146 000 km podle německé servisky.
O žádných úpravách na motoru nevím. Při skoro každém startu to lehce zakouří (velká startovácí dávka?), zvláštní. Startuje to sakra rychle až my to je divné... Kouř není ani do modra ani do bíla. Jezdila s tím údajně ženská. Přijde my, že to nejede od spoda v nízkých otáčkách. Jak se to dostane kolem 2500 ot. tak už myslím, že to jede normálně.
Udělám ještě další logy.
VW Golf V Plus 1.9 TDI PD 77 Kw, BKC
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“