touran pocukava za jizdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

touran pocukava za jizdy

Příspěvek od leguan »

řeším problem touran 2005 2.0 tdi BKD motor jedu na čtyřku kolem dvou tisic otaček jen tak šimram plyn a auto jemně pocukava jako kdybych pomaličku přidaval a ubiral plyn ale opravdu jemně a když tomu naložím tak nic
Passat CC 2.0 tdi
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Podfukujou vstřiky nebo špatný kontakty na liště.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14269
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zkus zaslepit hadičku do egru a pojezdit, sice se rozžne kontrolka ale na zkoušku to nevadí.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

hadičku od egru jsem zkoušel a pořad stejny vstřiky vypadaji podle diag v pořadku
Passat CC 2.0 tdi
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

To snad ani nic jinýho nebude než vstřiky . Kolik to má najeto ?
Zkontrolovat VAGem. Uvidíš hned.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 574
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Tohle vagem moc nezjistiš, ale vždy jsem se setkal že to podfukovalo,tak v tahu od 2000 do 2500tis ,tohle bude spíš vadný některý vstřik ,nebo špatně nastavené turbo.
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

a v jakym stavu je egr? někdo mi tu před lety (ztratil sem přihlašovací údaje) taky radil ať vypojím hadičku, že to hned poznám, bylo to takřka beze změny a až po vyčištění (výměně) toho EGR sračky, a vylítí oleje z cooleru je to od volnoběhu do 2.tisíc otáček plynulý a vzdušný, jako nikdy předtím a je po škubání právě v těch nízkých otáčkách.
A taky ti mohla odejít váha vzduchu, protože, když sem jí měl vyřazenou na test, tak to přesně od volnoběhu do 2500 otáček vůbec netáhlo a od 3000 ot. to naopak neúměrně vyletělo, až se jednohmota zapotila :D :D
A neteče tandemový čerpadlo ? To by možná odpovídalo tomu co si psal, že když jsou otáčky malé (tak tandem ztrácí tlak a nedodá konstantní množství nafty ke vstřikům) ale pokud jsou otáčky dostatečné a motor je v tahu, tak se to projeví jen sníženým výkonem nepatrně a to jenom ve vrcholnym výkonu toho motoru někde daleko přes 3500 otáček.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

není to chiplé.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

ne ne žadnej čip egr je tan novej origo takže tam asi taky nebude problem spíš to bude asi fakt podfukovat uvidim až to kuchnu
Passat CC 2.0 tdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“