GOLF VII netopí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dal jsem tomu radiátorku nálev octa, nechám do zítra, vypláchnu a pokud to zase přestane topit tak nový. Musí palubovka ven? Díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Ahoj Lidičky, mám podobný problém..
Akorát Seat Leon 5F, 1.6TDi, r.v. 2014, najeto 244t km. rozvody ve 241, vc. pumpy...
dneska jsem s tím jel poprvé co bylo dost zima a všiml jsem si, že jde dost vlažný vzduch a hlavně že moc nefouká.. tak to dám na max - 29,5°C a foukání na max a defakto žádná změna. spíš mi přišlo, že to začalo foukat ještě studenější vzduch.
Měl jsem o víkendu odpojenou BCM, protože jsem dodělával tažný zařízení včetně napojení na CAN (orig. kabeláž), nakódoval jsem a funguje vše OK (Vč. lane a light assist)... ale nevím jestli to může/nemůže mít souvislost i s tímhle?
Jinak jsem to na VCDS neměl, zkusím dnes nalogovat klimu...
Jinak sem měníl i nemrznoucí směs. Původní jsem vypustil, nalil destilku, najel asi 500km, znovu vypustil, znovu nalil destilku, najel asi 500km a pak naplnil G13+...
Poradíte co změřit na co se zaměřit, co vyzkoušet?
Akorát Seat Leon 5F, 1.6TDi, r.v. 2014, najeto 244t km. rozvody ve 241, vc. pumpy...
dneska jsem s tím jel poprvé co bylo dost zima a všiml jsem si, že jde dost vlažný vzduch a hlavně že moc nefouká.. tak to dám na max - 29,5°C a foukání na max a defakto žádná změna. spíš mi přišlo, že to začalo foukat ještě studenější vzduch.
Měl jsem o víkendu odpojenou BCM, protože jsem dodělával tažný zařízení včetně napojení na CAN (orig. kabeláž), nakódoval jsem a funguje vše OK (Vč. lane a light assist)... ale nevím jestli to může/nemůže mít souvislost i s tímhle?
Jinak jsem to na VCDS neměl, zkusím dnes nalogovat klimu...
Jinak sem měníl i nemrznoucí směs. Původní jsem vypustil, nalil destilku, najel asi 500km, znovu vypustil, znovu nalil destilku, najel asi 500km a pak naplnil G13+...
Poradíte co změřit na co se zaměřit, co vyzkoušet?
naplnit podtlakovým přípravkem, jestli to předtím topilo tak to bude stačit.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
teď o tom psali ve SM, i ta klasická G13 tam dělá takovej hnedej povlak, údajně snad kvuli tomu vodnímu IC, kvůli tomu to blokuje ty clonky na vodní pumpě a ucpávají se radiátory, jsou na to nějaký dva proplachovací přípravky a pak se to má naplnit chladící kapalinou od BASF (origo číslo nevím, myslím 5E0...) a pak by to mělo být cajk, ta kapalina je jen pro diesely, na benzínech by způsobila netěsnost termostatu
Já bych to jen nalil a po třeba týdnu vypustil, jinak stejně není šance to celé propláchnout. Ten systém je tak složitý (vodní pumpa, 2x el, čerpadlo, vodní IC s vlastním okruhem..) Říkal mi známý (dělá ve vývoji VW v DE) už před pár lety že u těchto motorů VW řešil rychlou degradaci chl. kapaliny, ani náhodou nevydržela 5 let. Pak to asi nějak vyšumělo (záruku to vydrží) Jen jsem koukal, že v expanzce je jakýsi polštářek - jestli je v tom nějaký aditivum?? Já si ji u octavky měním po 3 letech pro jistotu. Jinak u té 1,6 TDI by se měl systém napouštět tak, že se celý systém vyvakuuje a pak napustí kapalinou - je na to právě přípravek, jinak se může stát, že se topení samo neodvzdušní.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
tady je číslo té čistíci sady, G052525A3
https://www.motor-talk.de/bilder/audi-a ... 36220.html
https://www.motor-talk.de/bilder/audi-a ... 36220.html
jo no. trubky do radiátoru jsou žhavý. že se na tom nedá udržet ruka... tak to zkusím jednou, 2x propláchnout. Jo, v baňce je aditivum... uvidím, co mi odepíšou z Jarova... podle mě to bylo odvzdušněný, protože to už má naježděno asi 4tis km od výměny...MirekX píše:Já bych to jen nalil a po třeba týdnu vypustil, jinak stejně není šance to celé propláchnout. Ten systém je tak složitý (vodní pumpa, 2x el, čerpadlo, vodní IC s vlastním okruhem..) Říkal mi známý (dělá ve vývoji VW v DE) už před pár lety že u těchto motorů VW řešil rychlou degradaci chl. kapaliny, ani náhodou nevydržela 5 let. Pak to asi nějak vyšumělo (záruku to vydrží) Jen jsem koukal, že v expanzce je jakýsi polštářek - jestli je v tom nějaký aditivum?? Já si ji u octavky měním po 3 letech pro jistotu. Jinak u té 1,6 TDI by se měl systém napouštět tak, že se celý systém vyvakuuje a pak napustí kapalinou - je na to právě přípravek, jinak se může stát, že se topení samo neodvzdušní.
Ahoj, taky mi Leon 5f 110Kw netopí mám tam jen 106tKm dej pak vědět co pomohlo. V servise na podzim se zdálo že to je OK ale teď když je kolem 0 to nestíhá vytopit. Dneska jsem si to připojil na VAG a nic zvláštního tam není.
Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: 5G0-907-044.clb
Part No SW: 5F0 907 044 E HW: 5F0 907 044 E
Component: Climatronic H03 0705
Revision: 00001K07
Coding: 02000104202100011005004000101000
Shop #: WSC 00049 770 00106
ASAM Dataset: EV_ACClimaBHBVW37X 003017
ROD: EV_ACClimaBHBVW37X_SE37.rod
VCID: 285988E25384715EF3D-807D
Fresh Air Blower Front:
Refrigerant Pressure And Temperature Sender:
Air quality sensor:
2 Faults Found:
1048834 - Functional Limitation due to Energy Management
B10CD 00 [009] - -
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 49
Mileage: 106287 km
Date: 2018.11.20
Time: 18:36:15
1048835 - Functionality limited due to Engine Control Module
P1719 00 [008] - -
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 67
Reset counter: 89
Mileage: 101787 km
Date: 2018.09.26
Time: 07:17:53
Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: 5G0-907-044.clb
Part No SW: 5F0 907 044 E HW: 5F0 907 044 E
Component: Climatronic H03 0705
Revision: 00001K07
Coding: 02000104202100011005004000101000
Shop #: WSC 00049 770 00106
ASAM Dataset: EV_ACClimaBHBVW37X 003017
ROD: EV_ACClimaBHBVW37X_SE37.rod
VCID: 285988E25384715EF3D-807D
Fresh Air Blower Front:
Refrigerant Pressure And Temperature Sender:
Air quality sensor:
2 Faults Found:
1048834 - Functional Limitation due to Energy Management
B10CD 00 [009] - -
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 49
Mileage: 106287 km
Date: 2018.11.20
Time: 18:36:15
1048835 - Functionality limited due to Engine Control Module
P1719 00 [008] - -
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 67
Reset counter: 89
Mileage: 101787 km
Date: 2018.09.26
Time: 07:17:53