1.4 TSI - motor KO

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Huml píše:možná zkusit jinýho dealera, co je někde problém jinde jde naprosto bez problémů, pokud má auto 40000km a je servisovaný jen v autorizáku neměl by být s kulancí problém, každopádně kdyby to nedopadlo, myslím, že odborníků je dost, záleží odkud jste vy, aby se taky auto nemuselo přepravovat přes celou republiku
Jiný dealer nepomuze, kulance davaji max do roka po zaruce. Tohle jak pise je 2014 a ikdyby se na hlavu stavel, kulanci uz bohuzel nedostane. Je to smutne, ale je to tak. Delame i autorizacne Seaty, takze vim o cem mluvim a jak to je. Ani Spanel nepomuze.
Ono to dava i dost brzy o sobe vedet, takze zachrana se mohla konat za mnohem mensi cenu a pist/pisty vcas vymenit.. Neni to tak, ze to ze dne na den, z tydne na tyden ztrati kompresi.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Takže za to může zákazník? No, nic jiného nelze čekat, koncern dělá botu za botou, všechy povídačky, že něco funguje, jsou jen alibistické kecy..Udělali milion typů a vše k h.vnu.. Je to ostuda, ať si říká každý kdo chce co, chce..Nedovedu si představit, že bych jako nový majitel po 40000km měnil písty, a což takhle ojnice, nebylo by to lepší také ? Začínám mít jistotu, že koncern má větší zisk z ND než z vejvaru za nový vůz ...Ale majitelé koncernu si již dávno zvykli.A servisy jásají..Kde bychom byli, kdyby nebylo koncernu? .Je to Do-Do..dodělej doma-svépomocí... :(
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Veru po 40tis km rozoberat motor je fakt katastrofa.
BMW 330 ix
markaz
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 10 říj 2018, 07:11

Příspěvek od markaz »

Jo, je to moje chyba. Kdybych to rval furt do plnejch a motor nešetřil, třeba by kleknul v zimě ve 35 tis. a já bych se vešel do 4leté záruky :o). Importér - Porsche ČR ani centrála Španělsko nic, jde to s největší pravděpodobností na moje triko. A přitom jsme byli fakt spokojený, pohodlný prostorný auto (pro 3 děti se sedačkama), i ten motor jsem si chválil...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

kdyby si to rval do plných tak motor ti oveľa viac najazdí, proste pre tieto motory je LSPI a jazdenie v nízkych otáčkach zabijak, bohužial
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3872
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Source píše:kdyby si to rval do plných tak motor ti oveľa viac najazdí, proste pre tieto motory je LSPI a jazdenie v nízkych otáčkach zabijak, bohužial
Jj treba i to proklety CDAA jsou kusy co maji najeto mrdu a drzi olej nezerou
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak bacha na ty CDAA, je třeba rozlišovat číslo motoru a datum výroby ... Jsou celkem tři známý verze pístů, co se dávaly a v podstatě všechny jsou problematický, druhá a třetí jen po výrazně větším nájezdu než ta oficiálně nejhorší s BS pístem. Ale největší prdel je v tom, že to na začátku mělo asi čtvrtou verzi, stejnou jak na BZB motorech a ty tedy opravdu žrát nemají ... No a o páté, co nasadili hlavně pro ND a opravy někdy od 2015/2016, tu už psát nemusím, to je jen zlomek všech CDAA co dosud jezdí ...

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 33#1212333

Komplety pístů u CDAA jak šel čas ...

06H107065 BK vyska krouzku brano odzhora 1,2 - 1,5 - 2mm prorezy / 21mm cep / prumer 82,465
06H107065 BS vyska krouzku brano odzhora 1 - 1,2 - 1,5mm vrtany / 21mm cep / prumer 82,465
06H107065 CP vyska krouzku brano odzhora 1 - 1,2 - 2mm vrtany / 23mm cep / prumer 82,435
06H107065 DF vyska krouzku brano odzhora 1,2 - 1,2 - 2mm vrtany / 23mm cep / prumer 82,435
06H107065 DL vyska krouzku brano odzhora 1,2 - 1,2 - 2mm skladany / 23mm cep / prumer 82,435
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Trochu odbočím - nedávno jsme dělali 1.6HDi, prasknul píst, problém byl že to byl asi motor nějakej polskej repas - krásně nastříkanej blok atd, písty byly už výbrusový, Kolbenschmidt je naštěstí dělá, tak se dal novej, složilo, jelo to asi 1km a prasknul další, tak nasrat - všechny nový, preventivně nový šály, motor jezdil ale celkově byl hlučnější, válce jsem teda neměřil ale asi to při honování utopili protože to jezdilo asi měsíc a vypochodovala ojnice na třetím válci...
Takže ona není GO jako GO... (crazy)
Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fire »

Mám 1.4TSi 2018 (Touran), snad vydží déle, než popisuje majitel Alhambry (LOL) ... zeptám se, byl to manuál nebo DSG? (pardon, pokud už to zmínil)...

Podle mě, ty TSička musí v DSG trpět dvounásobně a to z důvodu podtáčení !!!

Přecházel jsem z TDi na TSi a ten "našeptávač" mi v podstatě radí s tím TSi jezdit s naftou !!!!! Jako řadit nahoru při cca 2000tis. otáćek mi přijde fakt mimo, pak se může (a nemusí) zvýšit pravděpodobnost výše popsané závady...DSG si to prostě podtočí samo....

příklad, jedu cca 55km/hod (tachometrových) na trojku a našeptávač radí snad 5tku !!!!! (crazy) (crazy)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Jojo, taky mi to v OIII našeptává kraviny, vůbec na to nekoukat
F40
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 31 říj 2006, 09:58
Bydliště: okolí Zlína

Příspěvek od F40 »

Ahoj, a co 1,4 CZD, ta jak je na tom? (auto je 2017, 150koní)
elkej
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 02 led 2008, 18:58
Bydliště: Trinec

Příspěvek od elkej »

Na CZD mám najeto 40tkm a zatím drží...
Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fire »

Obrázek

Jedu neco pres 70na 4ku a radí mi to zařadit nesmyslne 6tku...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

elkej píše:Na CZD mám najeto 40tkm a zatím drží...
Hoši o čem se bavíme???
Dřív byl normal 400 a dnes člověk po 40tis aby se trepal že se to rpzsype...
Jaký je s tím svezení těch 110kw?
elkej
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 02 led 2008, 18:58
Bydliště: Trinec

Příspěvek od elkej »

Jj v tom nájezdu máš pravdu, ale čas nezastavíš a poctivé staré dobré auta stárnou.
Mám ještě octu I 81kw ASV s čipem od Funa (na tacho 300t, z toho 200 s čipem) a kromě výměny předních brzd za 288 a 2x čištění turba jsem na to nesáhnul ( brzdy a rozvody jsou samozřejmé).
Jak to jezdí? Jsem mile překvapen. Jede líp než stará octa, moc to nešetřim a spotřeba je kolem 7l. Chorvatsko s plně naloženou károu 6,3 l.
Za mě naprostá spokojenost. Není to žádný trhač asfaltu, ale ani žádná brzda provozu. Když se chceš vyhnout novodobé naftě, myslím že rozumná volba.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“