príhrev na vodu /mohlo by sa hodit/
Moderátoři: šulda, Moderátoři
príhrev na vodu /mohlo by sa hodit/
Stale tady niekto rieši špatne zohrievanie motora v zime tak by mu možna pomohol dorobiť takýto jak má Renault na hadici. Ja som teraz menil prihrievače na vodu v R.Masterovi. myslíme že ho má tuším aj megane dci.
číslo dielu je 8200565976 a sviečky žhaviče tam idu Hidria 11721113 závit M12x1,25 tieto sa mi nedarili zohnať tak som použil BERU GN984.
tady je fotka ako to vyzerá
číslo dielu je 8200565976 a sviečky žhaviče tam idu Hidria 11721113 závit M12x1,25 tieto sa mi nedarili zohnať tak som použil BERU GN984.
tady je fotka ako to vyzerá
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
To chce vodou chlazene turbo
To by byl takovy problem to udelat na nejaky casovac? Nebo dokonce udelat neco, aby se to vypnulo v pripade dosazeni urcite teploty?
To by byl takovy problem to udelat na nejaky casovac? Nebo dokonce udelat neco, aby se to vypnulo v pripade dosazeni urcite teploty?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Mám to stejně, z rencka DCi
+ tři origo octa,
na diodu na palubce,
je to dobrý když se jede dál,
ale předloni po Praze jsem za pár dní při krátkých trasách vysál 100 Ah baterku
Jinak za pár minut fouká teplý vzduch a rozmrazí okno, za 15 minut je horkej altíik chce to s rozumen
zapínám to 3 ks + 4 ks
+ tři origo octa,
na diodu na palubce,
je to dobrý když se jede dál,
ale předloni po Praze jsem za pár dní při krátkých trasách vysál 100 Ah baterku
Jinak za pár minut fouká teplý vzduch a rozmrazí okno, za 15 minut je horkej altíik chce to s rozumen
zapínám to 3 ks + 4 ks
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jezdis kratky cesty? Bud dobijis, nebo si poridis nejakou dalsi baterku a dobijis i tu a nedobijis tak casto. Tusim, ze nejaky Transporter to tak ma zarizene.
Mimochodem, pokud by slo ciste o teplo z vetraku, existuji takove ty "primotopy" do kabinoveho traktu. Nema nekdo cislo na ten dil?
Mimochodem, pokud by slo ciste o teplo z vetraku, existuji takove ty "primotopy" do kabinoveho traktu. Nema nekdo cislo na ten dil?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
passat,B5 a 5,5 ,superb 1,audi A6 C5 aby to bylo jen dvě relé a vypínač dělal jsem si to kdysi do octavie a dobrý ted to mám v allroadu origo
http://www.vrakoviste-skoda.com/radiato ... -3b0963235
http://www.vrakoviste-skoda.com/radiato ... -3b0963235
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Montáž, resp. náročnosť zástavby do kúrenia by ma zaujímala.hansdob píše:passat,B5 a 5,5 ,superb 1,audi A6 C5 aby to bylo jen dvě relé a vypínač dělal jsem si to kdysi do octavie a dobrý ted to mám v allroadu origo
http://www.vrakoviste-skoda.com/radiato ... -3b0963235
http://hansdob.rajce.net/Zelena_smrst je tam pár fotek v té přístrojovce
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K