1.4 TSI - motor KO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jde o to, že se neustále zkouší to, co se evidentně nepovedlo, ale furt si nedaj říci a konstrukci nezmění. To už není náhoda ale záměr ...
Ty jen vrtaný stírací kroužky neskončily u CDAA, recirkulovaný benzínový přímovstřik má olej zasviněný jak diesel po pár km se všemi důsledky ...
https://youtu.be/CFQBPJT_tIw?t=3748
https://www.drive2.ru/b/504146973129966332/
https://www.instagram.com/p/Bm0NKbSlsns/
Ty jen vrtaný stírací kroužky neskončily u CDAA, recirkulovaný benzínový přímovstřik má olej zasviněný jak diesel po pár km se všemi důsledky ...
https://youtu.be/CFQBPJT_tIw?t=3748
https://www.drive2.ru/b/504146973129966332/
https://www.instagram.com/p/Bm0NKbSlsns/
Vrtaný drenážní otvory ve stíracím kroužku = malý průřez pro odvádění oleje ze stěn válců, náchylné na ucpání karbonem a dalšími nečistotami v oleji, to vše navíc negativně podporuje vložená pružinka/expander za stíracím kroužkem.
Kroužky s drenážními prořezy i s expanderem
nebo zcela jiný přístup u 3dílných skládaných tím fenoménem ucpání drenáže kroužku netrpí ...
A protože benzínový přímovstřik díky spalování chudé směsi při vysokých teplotách produkuje nadmíru NOx, tak aby ho neprodukoval, přichází ke slovu recirkulace spalin (vnější nebo vnitřní) která sice sundá hodnoty NOx, ale zvedne produkci PM částic, které kromě výletu z výfuku také znečistí olej a po určitém nájezdu ucpou ty mini vrtané drenážní otvory ve stíracích kroužcích ...
Ano, i EA211 má mít vrtané, ale jaký roky či čísla motorů, to už dohledávat nebudu jako u dříve zmíněného CDAA.
Kroužky s drenážními prořezy i s expanderem
nebo zcela jiný přístup u 3dílných skládaných tím fenoménem ucpání drenáže kroužku netrpí ...
A protože benzínový přímovstřik díky spalování chudé směsi při vysokých teplotách produkuje nadmíru NOx, tak aby ho neprodukoval, přichází ke slovu recirkulace spalin (vnější nebo vnitřní) která sice sundá hodnoty NOx, ale zvedne produkci PM částic, které kromě výletu z výfuku také znečistí olej a po určitém nájezdu ucpou ty mini vrtané drenážní otvory ve stíracích kroužcích ...
Ano, i EA211 má mít vrtané, ale jaký roky či čísla motorů, to už dohledávat nebudu jako u dříve zmíněného CDAA.
To je zase nějaký plašan... Nicméně to jede úměrně těm 150 koním a 250 Nm, v OIII tedy jako z praku.roman1648 píše:Hoši o čem se bavíme???elkej píše:Na CZD mám najeto 40tkm a zatím drží...
Dřív byl normal 400 a dnes člověk po 40tis aby se trepal že se to rpzsype...
Jaký je s tím svezení těch 110kw?
Tak jak pokračuju...posledních asi 14 dní jsem žil v přesvědčení, že autorizovaný servis odeslal žádost na importéra s tím, že mají takový a makový problém. Nicméně importér mi při jednom telefonátu tvrdil, že žádná žádost nedorazila. Tak jsem se minulou středu vypravil do servisu, mám ho cca 40km daleko. Vedoucí servisu Seat řekl, že ho nikdo z importu nekontaktoval a že vlastně žádnou žádost nepodávali.?! Že to Seat většinou stejně nechce řešit. Vnutil jsem se tedy do dílny (jo, měl jsem to udělat dřív, ale tak nějak jsem si myslel, že aut. servis ví, co má dělat). Hlava sundaná na ponku (celá od oleje), auto venku s otevřenou kastlí, sice pod střechou, ale do motorovýho prostoru pršelo, jak foukal silný vítr...ani to neměli přikrytý plachtou...no, aspoň jsem se po měsíci dozvěděl, kde je vlastně problém - viz foto. Odkazují se jeden na druhýho a pravděpodobně čekají, až mi rupnou nervy a buď to nechám za skoro dvě stě táců opravit nebo si to odvezu.
To je neskutečný bordel, ale nic novýho ... Ono je to totiž zapřičiněný tím, jak se pak dělej náklady mezi servis, importéra či samotnou automobilku. Ano, servis musí zažádat u importéra, ten pak řeší na svý triko nebo s automobilkou, ale vždy pak chtějí, aby i servis nesl část nákladů. Takže je jasný, že motivace nula, protože raději si užijou špatnou reputaci u "jednoho" zákazníka, než by pustili nějaký groš na autě, co už je po záruce, kdyby to rok-dva byl, protože to je jen "jednotlivý" případ ... Kdyby bylo v záruce, warranty cost by přesunuli na dodavatele, takhle to musí jít z konkrétní kapsy v rámci koncernu, pokud přizná kulanci ... Správně jsi to posoudil, čekaj na Tvou reakci No tohle je na výměnu všech pístů, přece nebudeš čekat, kdy to vzdá další ...
Koruna pístu a prostor kolem drážek pro kroužky, bolest těhle motorů ...
https://translate.google.cz/translate?h ... p%3Ff%3D90
tady už jen skládaj CTH
https://www.youtube.com/watch?v=JyjoILPYNZ8
Podle ETKA je vidět, že s písty CTH_ si hráli cca ve stejným období jako u CDA_ ... Aktuálně platná revize je 03C107065CK, tady je přehled. Je zajímavý, že kdyby někdo řešil jen kroužky , tak ETKA mu pro CK píst u SEAT nabídne jen sadu 03C198151Q, u VW pak 03C198151P ...
03C107065CK
KolbenSchmidt 40 846 600
EAN 4028977845215
píst 76,5mm čep 19mm
kroužky Alhambra
03C198151F do 17.5.2011 pro píst 03C107065BF
03C198151M od 18.5.2011 do 5.3.2012 pro píst 03C107065BL
03C198151Q od 5.3.2012 pro píst 03C107065CE
kroužky Sharan navíc
03C198151P pro píst 03C107065CK
Jen na okraj, tady je EA211 1.4 CXSA 90kw, AUDI, 2016 100tkm ...
https://youtu.be/zsto-X80oDI?t=4558
Jsem zvědav, kdy se to začne objevovat u nás ...
Koruna pístu a prostor kolem drážek pro kroužky, bolest těhle motorů ...
https://translate.google.cz/translate?h ... p%3Ff%3D90
tady už jen skládaj CTH
https://www.youtube.com/watch?v=JyjoILPYNZ8
Podle ETKA je vidět, že s písty CTH_ si hráli cca ve stejným období jako u CDA_ ... Aktuálně platná revize je 03C107065CK, tady je přehled. Je zajímavý, že kdyby někdo řešil jen kroužky , tak ETKA mu pro CK píst u SEAT nabídne jen sadu 03C198151Q, u VW pak 03C198151P ...
03C107065CK
KolbenSchmidt 40 846 600
EAN 4028977845215
píst 76,5mm čep 19mm
kroužky Alhambra
03C198151F do 17.5.2011 pro píst 03C107065BF
03C198151M od 18.5.2011 do 5.3.2012 pro píst 03C107065BL
03C198151Q od 5.3.2012 pro píst 03C107065CE
kroužky Sharan navíc
03C198151P pro píst 03C107065CK
Jen na okraj, tady je EA211 1.4 CXSA 90kw, AUDI, 2016 100tkm ...
https://youtu.be/zsto-X80oDI?t=4558
Jsem zvědav, kdy se to začne objevovat u nás ...
Vyrobit motor s dvojitým přeplňováním a ojebat písty, může jen debil /koncern/, proč kurva když umí hovno, si motory nekoupí u konkurence, proč se do toho vůbec serou, nehledě na to, jak se chovají k zákazníkům. I každý garážník řeší reklamace, zato obrovské koncerny ať už jsou v zemědělství nebo vyrábí auta, to mají na háku..
nepropadat panice...
Pozor, v záruce to gratis vyřeší i koncern, po záruce ale zaplatíš a bohužel i v případě, kde by to jiný řešil kulancí. Ono tady jde hlavně o tu kulanci=dobrou vůli po záruce a vztah zákazník a výrobce/prodejce v případě jasných technických přešlapů, který možná ale ani přešlapy nejsou, když se projeví až po standardní době záruky ...
Takže buď si budeš platit prodlouženou záruku, a nebo budeš mít auto na 2 roky ...
Takže buď si budeš platit prodlouženou záruku, a nebo budeš mít auto na 2 roky ...
jericho-3 píše:Vyrobit motor s dvojitým přeplňováním a ojebat písty, může jen debil /koncern/, proč kurva když umí hovno, si motory nekoupí u konkurence, proč se do toho vůbec serou, nehledě na to, jak se chovají k zákazníkům. I každý garážník řeší reklamace, zato obrovské koncerny ať už jsou v zemědělství nebo vyrábí auta, to mají na háku..
Ojebou tě dnes všude, mohl bych vyprávět příběh mercedesu za 2,5mil a kulil bys bulvy, to že koncern neumí motory můžeš říct jen ty, dnes není vůle je umět, chápeš to nebo ještě jednou a pomalu???