Alhambra PD 103kw dlhsia prevodovka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Alhambra PD 103kw dlhsia prevodovka
Zdravim riesil niekto dlhsiu prevodovku alebo dlhsi 6. kvalt? pri 100vke toci moja cca 2000rpm co mi dojde dost vela, citam som ze na golfoch niektori tocia pri 2000rpm 110 az 115, dokonca tu: https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=19120
tocia na 5ke 107 na 2000rpm cize moja 6ka je kratsia ako 5ka po tejto uprave, riesil niekto tento problem? diky
tocia na 5ke 107 na 2000rpm cize moja 6ka je kratsia ako 5ka po tejto uprave, riesil niekto tento problem? diky
dávali jsme na 103kW BRT převodovku z AUY a je o dost rychlejší, 2500 ot je 140. Ale pokud nejezdíš hodně dálnice tak zbytečný, musíš víc řadit
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Netusim, zda je technicky mozne pouzit DRW z G4 (nejsou mi znamy rozdily pro pripad pouziti mezi G4 a Alhambrou) ale z meho pohledu nejlepsi 6° na predokolku. Mam tu jednu ulozenku (cekal jsem, ze ta puvodni lehne ale zbytecne jsem se vyjukal)., kdyby byl zajem
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Víc řadit = při rychlosti kolem 90 se dlouhá šestka nemůže použít, protože bude podtočená a škodí to jak motoru, tak spojce. Jestli si myslíš, že taková kára těžká se uveze na šestku při 1700 otáčkách, tak na to dost zapomeň.
Pořád nechápu, proč chceš na tak těžkou krávu dávat delší rychlosti. Nech to tak, jak to výrobce navrhnul - on moc dobře ví, proč to tak je.
Delší kvalty nerovná se menší spotřeba, často je to naopak. Je tu o tom popsáno miliony příspěvků. Navíc přetížíš motor a spojku, v podstatě i tu převodovku - může pak začít pískat a bude to v kopru.
Nadřeš se s tím jako vůl a zbytečně, nakonec to budeš předělávat zpátky.
Pořád nechápu, proč chceš na tak těžkou krávu dávat delší rychlosti. Nech to tak, jak to výrobce navrhnul - on moc dobře ví, proč to tak je.
Delší kvalty nerovná se menší spotřeba, často je to naopak. Je tu o tom popsáno miliony příspěvků. Navíc přetížíš motor a spojku, v podstatě i tu převodovku - může pak začít pískat a bude to v kopru.
Nadřeš se s tím jako vůl a zbytečně, nakonec to budeš předělávat zpátky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Marek77: Vse se odviji od krivky krouticiho momentu. ?ysůo, so. ze MirekX by ti o tom mohl napsat dlouhe elaboraty. Mel vyladeneho Sharana (stareho) tak, ze mohl akcelerovat seslapnutim plynu od volnobeznych otacek aniz by se to nejak kuckalo, pralo nebo svijelo. Proste dostatek (tedy ne nedostatek ani prebytek) krouticiho momentu v odpovidajicich otackach.
...samozrejme, kdyz bude auto nalezene, pojede se do kopce tak se to s tim nema sanci vyporadat - kdyz je blba hlava, trpi cele telo a v tomto pripadu i auto
...samozrejme, kdyz bude auto nalezene, pojede se do kopce tak se to s tim nema sanci vyporadat - kdyz je blba hlava, trpi cele telo a v tomto pripadu i auto
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
záleží na kódu převodovky.. od 2004 byla většinou FUX (nová méně povedená konstrukce s plastovým víčkem) a podobně, ty byly kratší... u starších kusů byla častá EHH
níže jsou spočítané rychlosti - tachometr cíleně přeměřuje. Navíc u O1/G4 přeměřuje víc , než u SAG... (u SAG možná i dle roku, nezkoumal jsem)
2000 otáček a pneu 215/55/16
rychlost 1 2 3 4 5 6
EHH
17,67996 32,0675 51,52831 73,45167 90,83714 109,4366
FUX
17,45769 31,52757 49,69641 72,22618 88,3129 105,368
a šestikvalt ERF, který mám v O1 ASZ, 2000 ot. s pneu 205/55/16
19,51816 35,24865 55,56188 75,29573 93,4255 111,904
níže jsou spočítané rychlosti - tachometr cíleně přeměřuje. Navíc u O1/G4 přeměřuje víc , než u SAG... (u SAG možná i dle roku, nezkoumal jsem)
2000 otáček a pneu 215/55/16
rychlost 1 2 3 4 5 6
EHH
17,67996 32,0675 51,52831 73,45167 90,83714 109,4366
FUX
17,45769 31,52757 49,69641 72,22618 88,3129 105,368
a šestikvalt ERF, který mám v O1 ASZ, 2000 ot. s pneu 205/55/16
19,51816 35,24865 55,56188 75,29573 93,4255 111,904
Tak to teda nemůžu souhlasitMarek77 píše:. Nech to tak, jak to výrobce navrhnul - on moc dobře ví, proč to tak je.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Co jsem se já setkal tak u sagů cca 2001-2004 měl nejdelší převodovku AUY. Pak trochu pomalejší ASZ (nechápu) a nejpomalejší BRT ta je opravdu skoro o kvalt. Kdysi jsem koupil celý motor i s převodovkou AUY na ND a když jsem bráchovi na BRT dělal nějaké úpravy a museli jsme udělat i spojku, tak jsme tam rovnou dali tu převodovku z AUY. (kus za kus) Mě delší kvalty nevadí, řazení mi problém nedělá ale jak psal Marek, dřív se na 6 dalo jet od 80 výš, teď řadíš 5-6. Spotřeba šla dolů o cca 2deci. Ale na tom BRT je cca 200PS a 460Nm
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
turbo, soft, spojková lamela a spotřeba dle situace ale dálky lehce přes 6, klobouk 5,5
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
daval sem do 1 galaxy 6q místo 5q za snížení spotřeby,ale je to asik na stejno nebo spíš nemám naladěno a žere to stejně jak 5q...Rozdíl 6q a 5q od 50 km/h 5q převodovka 4 rychlost 1800ot/55 km/h....6q 4 rychlost 1600 ot/55km/h...5q převodovka 5 rychlost 2500ot.105km/h ty samé ot a rychlost na 6q...při zařazení 6 už jedu 102km/h a pří 2500ot/h 125km/h