chytne, zdechne asi desektrát, na plyn nereaguje, po jedenácté se stím dá jet ale pocukává,
je tam i LPG a na plyn to jede jak hodinky
kokta 1,6 74 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
přesně toto jsem všechno udělal, po vyčistění vstřiků ještě horší přestali těsnit gumky, vstřiky ale byly OK již před čistěním,pravidelné tankování + vif start na benál, tlak paliva 3,geo píše:U lpg to chce kontrolovat kvalitu benzínu tlak paliva smazat adaptace a lpg vypnout a testovat.Jako další krok pak nechám vyčistit vstřiky.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="adrian_B"]netesnosti na saní si pozeral?
to víš že pozeral jak jsem nahodil vyčistěnou lištu tak motor měl katastrofální chod, přestaly těsnit gumky na vstřikách
problém byl jednoduchý já blb neprověřil váhu vzduchu, jak jsem ji odpojil start OK a hned to jelo, ani jsem nezjištoval vagem kolik váha vážila, škoda samotného by mě to zajímalo, dal jsem rovnou druhou protože jsem ji měl a kokta už nekoktá, ale lítá má úctyhodných poctivých 450.000 km
to víš že pozeral jak jsem nahodil vyčistěnou lištu tak motor měl katastrofální chod, přestaly těsnit gumky na vstřikách
problém byl jednoduchý já blb neprověřil váhu vzduchu, jak jsem ji odpojil start OK a hned to jelo, ani jsem nezjištoval vagem kolik váha vážila, škoda samotného by mě to zajímalo, dal jsem rovnou druhou protože jsem ji měl a kokta už nekoktá, ale lítá má úctyhodných poctivých 450.000 km