O1- Podvozek z ARL top sport + eibach pro
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1- Podvozek z ARL top sport + eibach pro
Ahoj, mám možnost sehnat docela pěkně tlumice z ARL top sport, s pruzinama eibach pro. Chtěl bych se zeptat, jestli budou na octavii 81kw liftback rozumně fungovat? Děkuju
Nebudou, kup si buď drahé HP sporting + RS pružiny (nebudeš litovat), nebo RS origo pružiny, RS tlumiče (jiná neplést si s origo na tdi) + leon cupra silentbloky ramen a z cupra R těhlice jsou z pevnějšího matroše a mají nižší těžiště, kovaní odborníci ti řeknou víc, ale věř, že origo cupru s RS tlumičema, pružinama, brzdama prostě nepřekonáš... Jestli jezdíš okruh a chceš bejt rychlej přichystej si do podvozku 150Tkm...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Diky za názor. Okruh vážně nejezdím, to bych řešil úplně jinak
Jezdím denně, ročně 15-20tkm a byl bych rád, kdyby podvozek odpovídal těm 115kw. Nepotrebuju to mit nizko na vzhled nebo extra tvrdy, ale chci, aby auto zatácelo když má a ne po nějakým přemýšlení, kdy se mě auto ptá, jestli tu zatáčku myslím vážně nebo jestli si tocim volantem jen tak z nudy.
Tehlice mam už pořízeny z ARL, budu je tam davat na jaře, právě spolu s tlumicema, prizinama a případně dalšíma dilama. Puky z TT jsem tam uz daval, ale je to nějaká doba...
Jezdím denně, ročně 15-20tkm a byl bych rád, kdyby podvozek odpovídal těm 115kw. Nepotrebuju to mit nizko na vzhled nebo extra tvrdy, ale chci, aby auto zatácelo když má a ne po nějakým přemýšlení, kdy se mě auto ptá, jestli tu zatáčku myslím vážně nebo jestli si tocim volantem jen tak z nudy.
Tehlice mam už pořízeny z ARL, budu je tam davat na jaře, právě spolu s tlumicema, prizinama a případně dalšíma dilama. Puky z TT jsem tam uz daval, ale je to nějaká doba...
Jsi si jistý, že podvozek na benzín bude u TDI fungovat lépe, než ten který mám možnost sehnat?zero1724 píše:Nebudou, kup si buď drahé HP sporting + RS pružiny (nebudeš litovat), nebo RS origo pružiny, RS tlumiče (jiná neplést si s origo na tdi) + leon cupra silentbloky ramen a z cupra R těhlice jsou z pevnějšího matroše a mají nižší těžiště, kovaní odborníci ti řeknou víc, ale věř, že origo cupru s RS tlumičema, pružinama, brzdama prostě nepřekonáš... Jestli jezdíš okruh a chceš bejt rychlej přichystej si do podvozku 150Tkm...
HP je bohužel mimo rozpocet
Ja som nedávno na niektorm fóre čítal jedno vlákno kde típek robil pokusy a skúšla čo najviac sa zbaviť nedotáčavosti na G4, z toho čo tam písal tak úplne najviac potlačilo nedotáčavosť keď zamedzil motoru pohyb vpred a vzad, čiže do silnebloku čo drźí motor o nápravnicu (tvz. kosť) dal nejaký tvrdý strongflex
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
To jsem udělal taky, ale na TDI to znamená konec komfortu. Ty vibrace byly vážně šílený. S tím autem se dalo jet pouze když jsi přidával plyn. Jakmile jsi ubral, tak se začalo třást celý auto.
Měl jsem to tak i u feldy a stejný výsledek, pomohlo jen když jsem dal celý motor včetně převodovky do plné gumy, potom se ty vibrace daly vydržet, protože byly jen na volnoběh a už né tak hrozný.
Měl jsem to tak i u feldy a stejný výsledek, pomohlo jen když jsem dal celý motor včetně převodovky do plné gumy, potom se ty vibrace daly vydržet, protože byly jen na volnoběh a už né tak hrozný.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Dobre poznatky. Aby jste mi ale dobře rozuměli, nějak úplný střelec, co reze zatáčky pod plnym a samotná nedotacivost me az tolik nesere. Problem mam s naklapenim do zatacek a tim, ze kdyz jedu trochu ostreji, je znatelně cítit, že jde nejdřív volant, pak kola, potom se nedeje chvíli nic (asi jak se natahuji pruziny?) a potom se to teprve opre o karoserii. Nemám tak úplně přehled o tom, kdy mi drží kola a kdy se teprve přesouvá hmota auta. To poznam jen pokud jedu tahlou zatáčku a auto je uz o kola jakoby opreny,jestli mi rozumíte jinak je podvozkove v dobrém stavu (tlumice a pruziny tam nejakou dobu mam, ale na rovince se chovají na serii dobře ).
Potřeboval bych to tedy trochu pritvrdit, abych mel z auta pocit jako celku a lip chapal, co se ve skutečnosti na silnici děje. Na okruhy, slalomy a jízdu bokem bych si asi poridil jine auto a určitě ne na denní jezdeni
Potřeboval bych to tedy trochu pritvrdit, abych mel z auta pocit jako celku a lip chapal, co se ve skutečnosti na silnici děje. Na okruhy, slalomy a jízdu bokem bych si asi poridil jine auto a určitě ne na denní jezdeni
Hele já mám auto na ježdění do práce a na dovolenou a aby se mi s tím jezdilo dobře mě stálo spoustu času a pěněz, ale nakonec jsem našel řešení.
Tlumiče Bilstein B8, pružiny Eibach, plný silentbloky v ramenou originál VW z TT, horní uložení tlumičů Powerflex, stabilizátory Eibach, spodní výztuhu nápravnice z R32, polyuretanový upravený silenblok v reakční vzpěře a hlavně 17" kola s penu 225/45.
Teprve teď jsem spokojený s tím jak se auto chová v zatáčkách.
Tento víken snad konečně namontuji výztuhy kufru z octavie RS a snad se dočkám dalšího zlepšení.
Tlumiče Bilstein B8, pružiny Eibach, plný silentbloky v ramenou originál VW z TT, horní uložení tlumičů Powerflex, stabilizátory Eibach, spodní výztuhu nápravnice z R32, polyuretanový upravený silenblok v reakční vzpěře a hlavně 17" kola s penu 225/45.
Teprve teď jsem spokojený s tím jak se auto chová v zatáčkách.
Tento víken snad konečně namontuji výztuhy kufru z octavie RS a snad se dočkám dalšího zlepšení.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Re: O1- Podvozek z ARL top sport + eibach pro
Jestli je to ten, co myslím, tak to klidně vem. Za ty prachy není co řešit. Nebude to asi nějakej zázrak, ale bude to určitě lepší jak vyměklá série. Jediný, co by mohlo nastat, protože Leon ARL má těžší předek a lehčí zadek, že bude auto trochu do kopce - přinejhorším můžeš dát podložky pro zvýšení na zadekČíča píše:Ahoj, mám možnost sehnat docela pěkně tlumice z ARL top sport, s pruzinama eibach pro. Chtěl bych se zeptat, jestli budou na octavii 81kw liftback rozumně fungovat? Děkuju
HP je super, ale origo RS není žádnej zázrak...zero1724 píše:Nebudou, kup si buď drahé HP sporting + RS pružiny (nebudeš litovat), nebo RS origo pružiny, RS tlumiče (jiná neplést si s origo na tdi) + leon cupra silentbloky ramen a z cupra R těhlice jsou z pevnějšího matroše a mají nižší těžiště, kovaní odborníci ti řeknou víc, ale věř, že origo cupru s RS tlumičema, pružinama, brzdama prostě nepřekonáš... Jestli jezdíš okruh a chceš bejt rychlej přichystej si do podvozku 150Tkm...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Re: O1- Podvozek z ARL top sport + eibach pro
Přesně toho se bojim dle katalogu jsou pruziny eibach pro stejné pro všechny TDI u leona. Ale Octavka ma ten zadek těžší, jak říkáš... Přemýšlel jsem nad tim, zda by to udelalo výraznější rozdil, kdZ jsou ty pruziny tvrdší... Ale asi jo, hehe.turbo kamna power píše: Jestli je to ten, co myslím, tak to klidně vem. Za ty prachy není co řešit. Nebude to asi nějakej zázrak, ale bude to určitě lepší jak vyměklá série. Jediný, co by mohlo nastat, protože Leon ARL má těžší předek a lehčí zadek, že bude auto trochu do kopce - přinejhorším můžeš dát podložky pro zvýšení na zadek
[/quote]