Čidlo atmosferického tlaku O1 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 20 dub 2016, 16:15
Odpovědi: 0

Čidlo atmosferického tlaku O1 tdi

Příspěvek od hucikuci »

Zdravím,
Octavia I 81kw rv 99 jede jak sdi, uz nevíme co by, zjistili jsme že turbo jde na 65-70%, a že jediný chybný údaj je tlak atmosferického tlaku, který je na hodnotě 1500 a mělo by bý prý něco kolem 900, dostal jsem radu, že je vadné čidlo určitě a po výměně auto zas poletí, ale teď otázka, kde je ? bývalo prý přímo v jednotkách a nevyměnitelné, ale golf 3 a o1 prý maj samostatně a uvnitř kabiny, ale nemůžu nikde dohledat díl a mechanici, kterých sem se ptal také neví.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

V tlakové trubce vedení k intercooleru nebo přímo v intercooleru.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

V jednotce motoru:

Obrázek
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Sorry četl jsem to v rychlostí a blbě pochopil,ano to je v jednotce
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

(offtopic)
... stejne, ten koncept, kdy je kvuli vadnemu cidlu nezbytne vymenit celou RJ - to musel vymyslet nekdo ukrutne "sikovnej" a zajimalo by me, kolika lidem takhle nadelili v servisu (a za kolik) :roll:

Nikdy jsem to neresil a nesetkal se s nim, ale jen tak pro moji informaci: neresilo se to nejakym vymennym zpusobem s doplatkem jako Xkovy dil?
(offtopic)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Dá se to samostatně koupit? Výměna v řj by neměla být problém.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9191
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Čidlo jsem objednaval z eBay kdysi.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak ono třeba při poruše snímače teploty paliva u motoru s rotačním čerpadlem je také psáno v příručce vyměnit vstřikovací čerpadlo :)
hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 20 dub 2016, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od hucikuci »

To neslysim rad, s ridici jednotkou to nejni jen tak ne ? Kdyz koupim z vraku, tak se musi deaktivovat imo nejak ne ?
Ja porad doufam, ze se nekdo ozve a potvrdi to ze v golfu 3 a o1 prvni to maj mimo :D
Udajne to jde vypajet a dat tam trimr myslim bo neco podobneho na cem se daj nastavovat hodnoty :/ snad by to mel delat pan vedle ve meste i chipy dela, tak bych to nechal rovnou chipnout... nebo 99 se pri chipu uz nepaji ?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jestli to je Octa rok 99 tak tam by mělo stačit Immo jen přizpůsobit výmazem adaptačních hodnot a co se týče jednotky pokud dodržíte číslo dílu tak si myslím že cenově bude kolem litru na tenhle ročník.
Máš číslo jednotky, je to vidět už přes diagnostiku v základní obrazovce?
hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 20 dub 2016, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od hucikuci »

Hned jak budu mít čas zjistím.
hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 20 dub 2016, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od hucikuci »

Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

ale on nepotrebuje jednotku ale cidlo co je na cooleru
hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 20 dub 2016, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od hucikuci »

Zdravím,
tak zase změna byl jsem u chipaře a prý to ubec v jednotce nejni nebo ubec netuší, kde by tam byl, že naopak např golf 3 právě má v řj. a vede tam vzduch hadicka, volal nějakému známemu a že octa to tam nemá, tak jsem z toho tea jelen už :/.

Včera ještě zkoušen jiný N75 na přímo k turbo jen a nic, jestě sem našel v nahradních dílech snímač barometrického tlaku a plnicího tlaku, je to to samé nebo ten baro snímá právě tu hodnotu atmosferického tlaku, popřípadě kde je zmetek, jeden je u cooleru.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“