Čidlo atmosferického tlaku O1 tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Čidlo atmosferického tlaku O1 tdi
Zdravím,
Octavia I 81kw rv 99 jede jak sdi, uz nevíme co by, zjistili jsme že turbo jde na 65-70%, a že jediný chybný údaj je tlak atmosferického tlaku, který je na hodnotě 1500 a mělo by bý prý něco kolem 900, dostal jsem radu, že je vadné čidlo určitě a po výměně auto zas poletí, ale teď otázka, kde je ? bývalo prý přímo v jednotkách a nevyměnitelné, ale golf 3 a o1 prý maj samostatně a uvnitř kabiny, ale nemůžu nikde dohledat díl a mechanici, kterých sem se ptal také neví.
Octavia I 81kw rv 99 jede jak sdi, uz nevíme co by, zjistili jsme že turbo jde na 65-70%, a že jediný chybný údaj je tlak atmosferického tlaku, který je na hodnotě 1500 a mělo by bý prý něco kolem 900, dostal jsem radu, že je vadné čidlo určitě a po výměně auto zas poletí, ale teď otázka, kde je ? bývalo prý přímo v jednotkách a nevyměnitelné, ale golf 3 a o1 prý maj samostatně a uvnitř kabiny, ale nemůžu nikde dohledat díl a mechanici, kterých sem se ptal také neví.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

... stejne, ten koncept, kdy je kvuli vadnemu cidlu nezbytne vymenit celou RJ - to musel vymyslet nekdo ukrutne "sikovnej" a zajimalo by me, kolika lidem takhle nadelili v servisu (a za kolik)

Nikdy jsem to neresil a nesetkal se s nim, ale jen tak pro moji informaci: neresilo se to nejakym vymennym zpusobem s doplatkem jako Xkovy dil?

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
To neslysim rad, s ridici jednotkou to nejni jen tak ne ? Kdyz koupim z vraku, tak se musi deaktivovat imo nejak ne ?
Ja porad doufam, ze se nekdo ozve a potvrdi to ze v golfu 3 a o1 prvni to maj mimo
Udajne to jde vypajet a dat tam trimr myslim bo neco podobneho na cem se daj nastavovat hodnoty :/ snad by to mel delat pan vedle ve meste i chipy dela, tak bych to nechal rovnou chipnout... nebo 99 se pri chipu uz nepaji ?
Ja porad doufam, ze se nekdo ozve a potvrdi to ze v golfu 3 a o1 prvni to maj mimo

Udajne to jde vypajet a dat tam trimr myslim bo neco podobneho na cem se daj nastavovat hodnoty :/ snad by to mel delat pan vedle ve meste i chipy dela, tak bych to nechal rovnou chipnout... nebo 99 se pri chipu uz nepaji ?
Zdravím,
tak zase změna byl jsem u chipaře a prý to ubec v jednotce nejni nebo ubec netuší, kde by tam byl, že naopak např golf 3 právě má v řj. a vede tam vzduch hadicka, volal nějakému známemu a že octa to tam nemá, tak jsem z toho tea jelen už :/.
Včera ještě zkoušen jiný N75 na přímo k turbo jen a nic, jestě sem našel v nahradních dílech snímač barometrického tlaku a plnicího tlaku, je to to samé nebo ten baro snímá právě tu hodnotu atmosferického tlaku, popřípadě kde je zmetek, jeden je u cooleru.
tak zase změna byl jsem u chipaře a prý to ubec v jednotce nejni nebo ubec netuší, kde by tam byl, že naopak např golf 3 právě má v řj. a vede tam vzduch hadicka, volal nějakému známemu a že octa to tam nemá, tak jsem z toho tea jelen už :/.
Včera ještě zkoušen jiný N75 na přímo k turbo jen a nic, jestě sem našel v nahradních dílech snímač barometrického tlaku a plnicího tlaku, je to to samé nebo ten baro snímá právě tu hodnotu atmosferického tlaku, popřípadě kde je zmetek, jeden je u cooleru.