Kolik vydrží diesel bez fatálních oprav?

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

rudy5 píše:Kup A4 alebo passat b5.5 96 kw
Passat je dobré svezení ale má svoje mouchy (klasický PD vady)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele, to je těžký, který auto nemá svoje mouchy že... (noteeth) a nemůžeš po autě za pade chtít aby jezdilo 5 let bez máknutí (crazy)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

to je hrozně individuální...

Třeba moje mamka má Octavii II 1.9 BXE 2006, kupováno jako půlroční vůz, najeto má 360tis. km a na motor se ani nešáhlo - mění se jen olej, filtry, rozvody. Turbo i EGR nikdy nerozdělaný a nečištěný a auto projde legálně emisemi.

Do minulý práce jsem kolegyni obchoďačce koupil Octavii 1.9 BXE 2010, najeto 220tis. po operáku (to mě mělo odradit - nikdy nekupujte auto po operáku, sice máte dopodrobna rozepsaný servis, ale lidi se k tomu prostě chovají jako k cizímu). Už při koupi byla dvouhmota KO, pak než to najelo 300tis. km, tak se 2x čistilo turbo, 1x egr, měnily se podtlakový ventily, repase dvou vstřiků, vydřená vačka + zdvihátka. Emisema to neprošlo ani po opravách.


Stejně tak já mám octavii 1.6TDI, v předchozí práci kupovaná jako nová, pak jsem si jí odkoupil. Teď najeto 275t. km a ten motor šlape jako nový, žádný problém. Ale co tak koukám, tak ne každý má s tímto motorem takové "štěstí" běžně po 200t. km KO vstřiky, problémy s EGR atd. Ale já jezdím hlavně delší trasy, olej měním po 15t. km, do nafty přidávám VIF...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

TKP : Já to tak řikám chce to vybrat opečovávanej a vymazlenej kus . Pak už je jedno co je to zač. Šrot s vyplněnou serviskou je pořád šrot.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

turbo kamna power píše:to je hrozně individuální...Třeba moje mamka má Octavii II 1.9 BXE 2006, kupováno jako půlroční vůz, najeto má 360tis. km a na motor se ani nešáhlo - mění se jen olej, filtry, rozvody. Turbo i EGR nikdy nerozdělaný a nečištěný a auto projde legálně emisemi.
V jakým režimu to auto jezdí?
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

denně po městě cca 15km a 1-2x týdně dálnice 200+km :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55

Příspěvek od blacklight »

Jak jsou na tom TDI 103kW?
Díval jsem se že třeba Seat Altea nebo Altea XL jsou za dobré prachy.
Některé z nich mají ještě 1.9Tdi 77kW
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

TDI 103kw jsou v zásadě tři rozdílné motory:
- BMM - 8V PD s DPF - nebrat, sype se tam vše
- BKD - 16V PD bez DPF - vcelku slušný motor, jediný problém je praskání 16V hlav
- CFHC - 16V CR s DPF - montovaný cca od konce roku 2008, za mě nejlepší volba, spolehlivý, jediné, tak EGR moc nevydrží, jako na všech CR od VW. Vstřiky s DPF při troše péče vydrží klidně 400+tis. km. Případně vstřiky nejsou tak drahé, jsou tam solenoidy bosch. A motor bez vyvažováků, takže bez problémů s protočením hřídele olejového čerpadla, jak u některých 2,0 motorů. Nevýhoda je, že auta s tímhle motorem jsou o půlku dražší, než s PD.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Dnes jsem mluvil se známým, který prodával Mitsubishi a dodnes když mluví o autech, tak zásadně jen o těchto vozech..A má dnes ráj, perfektní auta okolo 50 tisíc, dnes mi povídá, jdu do V6 , majitel mi poslal asi 20 fotek, byl to první majitel,doklady o všem co dělal, tyhle motory znám, ale počítám rozvody, výměna všech olejů/na to, že dal vše nové kašlu/ atd. atd. je to neskutečný pečlivka, ale řeknu mu, že musí slevit, i když je to rok 2012 , a je to netknuté..Mám svůj space wagon a když jedu , tak se chechtám, když vidím ty vocasy v koncernech, a mě ukazuje spotřeba 3,9 litru a oni ty sráče pořád musí dolaďovat a opravovat, aby se vůbec svezli...Mám japonského Mercedesa a jiné auto nechci...Taky názor, jak jsem slyšel, prodávám, já mu říkal, podívej na mé auto za 12000kč , to mě vyrábí prachy, protože nic neopravuji...Tak se usmál a stejně měl v očích to jeho Mitsubishi...Ale stejně, to je ale věrný bývalý prodejce firmy, ti ostatní sice nosili taky popsané montérky a dnes vše pomlouvají.... :( :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
matus
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Registrován: 22 čer 2007, 13:15

Příspěvek od matus »

preco nechces pokracovat v JTD alebo multijet
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

jericho-3 píše:Dnes jsem mluvil se známým, který prodával Mitsubishi a dodnes když mluví o autech, tak zásadně jen o těchto vozech..A má dnes ráj, perfektní auta okolo 50 tisíc, dnes mi povídá, jdu do V6 , majitel mi poslal asi 20 fotek, byl to první majitel,doklady o všem co dělal, tyhle motory znám, ale počítám rozvody, výměna všech olejů/na to, že dal vše nové kašlu/ atd. atd. je to neskutečný pečlivka, ale řeknu mu, že musí slevit, i když je to rok 2012 , a je to netknuté..Mám svůj space wagon a když jedu , tak se chechtám, když vidím ty vocasy v koncernech, a mě ukazuje spotřeba 3,9 litru a oni ty sráče pořád musí dolaďovat a opravovat, aby se vůbec svezli...Mám japonského Mercedesa a jiné auto nechci...Taky názor, jak jsem slyšel, prodávám, já mu říkal, podívej na mé auto za 12000kč , to mě vyrábí prachy, protože nic neopravuji...Tak se usmál a stejně měl v očích to jeho Mitsubishi...Ale stejně, to je ale věrný bývalý prodejce firmy, ti ostatní sice nosili taky popsané montérky a dnes vše pomlouvají.... :( :D
Dobre auto bolo galant 2.5 benzin nemzar auto perfektny motor
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55

Příspěvek od blacklight »

matus píše:preco nechces pokracovat v JTD alebo multijet
JTDM má DPF tak od roku 2007.
Takže odpadá 1.9 JTDM a 2.4 JTDM.
Zůstávají verze se slabším výkonem do roku 2007.

Motor jsou v:
Bravo - malé
Stilo - poruchové
Croma je snad vždy s DPF
AR 159 - složité a poruchové

Kdybych věděl že dokážu 100% obejít DPF a nemít z toho problém na emisích, tak bych to zvažoval. Ale známé nemám, a investovat do těchto věcí, jen aby měl ekolog radost se mi nechce.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“