Hlavně i dnešní konzumní výrobky jsou kvalitou hoodně jinde než výrobky z doby RVHP...Rayx píše:No tak si založ své vlákno o kvalitě výroby Ono K TSI začít vzpomínat na STS je opravdu mimo ...
1.4 TSI - motor KO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Máš pravdu, ale lidé jsou obdobní a názor na kvalitu také..Ten, kdo dělal fušerskou práci je pořád stejný a nastane doba, že u novodobých motorů budou na vrakáči prodávat starší písty jako kdysi. Já jich mám ještě několik, a jsou už na typy, které moc nejezdí..Teprve ten průser začíná a brzo zde bude vlákno obdoba jako zadřené BXE. Ale jinak pardon, nechal jsem se unést, jednoslovný příspěvek je jistě lepší..Rayx píše:No tak si založ své vlákno o kvalitě výroby Ono K TSI začít vzpomínat na STS je opravdu mimo ...
nepropadat panice...
U nás v rodině jezdí nový O3 před i po faceliftu s motory 1.4 TSI 110 kW, jen já socka jsem si koupil starýho Golfa s motorem ASZ, protože jsem ten motor chtěl a na nový jsem neměl a dnes po skoro osmi letech provozu a 296000 km na tachecu začínám věřit, že to moje TDI bude jezdit dýl jak ty O3ky a to já jezdím narozdíl od nich denně.
To se potom vydřená vačka hned zda jako prkotina, když jen pomalu ubírá výkon a než zničí hydra tak to chvíli trvá.
To se potom vydřená vačka hned zda jako prkotina, když jen pomalu ubírá výkon a než zničí hydra tak to chvíli trvá.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Možná to někdo posuzuje tak, že s tím jezdí socky, ale u mně je to naopak, koupit si dnes nový koncern udělají" blbci".. Dnešní motorová loterie made in koncern, kdy na běžícím páse vytvářejí nové a nové motory, které jsou většinově NEVYZKOUŠENÉ A ZBYTEČNĚ SLOŽITÉ a proto velmi poruchové a předražené..Samozřejmě chápu, že obnova parku je potřebná, ale pokud dotyčnému nevadí, že jako socka vypadá mezi metrosexuály a povrchními mudrlanty-snoby, a STAČÍ mu úroveň cestování nedávné minulosti, pak je určitě moudřejší než ten, který si něco koupí hlavně kvůli okolí...Co by nato řekli sousedi...Já osobně mám dnešní většinové názory na háku a preferuji kvalitu a vlastní uspokojení a pokud to není zakázáno, klidně budu jezdil s autem z 30. tých let./když mi ho nebude líto/...
nepropadat panice...
1,4 TSI CMBA EA211, v kterým se ale už vrtal někdo před tímhle videem ...
https://www.instagram.com/p/BptX7x1FLt8/
https://www.youtube.com/watch?v=RwesNLUp6Cw
https://www.instagram.com/p/BptX7x1FLt8/
https://www.youtube.com/watch?v=RwesNLUp6Cw
Mě už to nehrozí, ale chápu tě, naskočil jsi jako ostatní a máš strachy mokrá záda..Představa, že bych byl už tak v háji, že bych si sám nemohl auto opravit a musel jít do nového a tohle se mi stát, asi bych byl ve zprávách v oddělení terorismu...fekálek píše:Tvl, to jsou zase kecy, tak počkej ještě 10 let a nic jinýho než tenhle automobilovej brak co se dnes prodává na trhu nebude a to ještě ojetej, to si teprve užiješ.
P.S. spíš by mne zajímalo, pokud to někdo ví, proč továrna zvolila lité písty /kvůli rychlejšímu ohřívání a ceně/ a ne kované písty, které by to unesly?
nepropadat panice...
Skládaný jsou proto, že tam někdo už měnil písty, dal Mahle se skládaným, jestli tomu rozumím ... Jenže něco podělal a vzalo si to výfukový ventil na druhým válci. Je tam třeba špek s tím těsněním pod hlavu, to dal první opravce špatný /s malou dírou na sítku ... neměl jsem čas to prohlídnout celý, jak tam odpovídaj na otázky, který přímo nesouvisí s tímhle motorem, tak je třeba se víc soustředit a udělat si více času na celý video...
Ale, tyhle motory maj špek ohledně svíček a řekl bych, že to možná i stojí za tím ventilem ... Pozice svíčky na válci 2 neodpovídá požadavku ...
Ale, tyhle motory maj špek ohledně svíček a řekl bych, že to možná i stojí za tím ventilem ... Pozice svíčky na válci 2 neodpovídá požadavku ...
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/!7rpuuL1f3Suo/tsi-1-2-1-4-plugs-pdf
Naposledy upravil(a) Rayx dne 06 lis 2018, 09:09, celkem upraveno 2 x.