rozvody+DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
simajiri
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 23 bře 2009, 13:30

rozvody+DPF

Příspěvek od simajiri »

Prosím má někdo zkušenosti jak a na co si dát pozor při rozvodech na motoru CKFC. Když se mění i vodní pumpa jestli se to musí i nějak speciálně odvzdušňovat?? Děkuji.
Ještě u toho motoru to píše chybu 5188 - Filtr naftových cástic - zanesení sazemi príliš vysoké
P2463 00 [167] - -
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 151404 km
Datum: 2018.11.05
Čas: 15:43:46

Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 15 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 17 °C
Okolní tlak vzduchu: 950 mbar
Napětí svorky 30: 11.860 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Čítač doby regenerace filtru částic: 0.00 s
Filtr částic: kilometry od poslední regenerace: 1194612 m
Filtr částic: měřená hmotnost sazí: 1.73 g
Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí: 50.00 g
Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: dyn. ofset: -1 hPa
je ještě nějaká naděje na regeneraci??
Díky všem za rady.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“