Čidlo atmosferického tlaku O1 tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf 3 TDi má snímač tlaku ( stlačeného ) potrubí v jednotce motoru, proto tam vede hadička. Stejně to má i Passat B5 model starší se zeleným podsvitem budíků.hucikuci píše:Zdravím,
tak zase změna byl jsem u chipaře a prý to ubec v jednotce nejni nebo ubec netuší, kde by tam byl, že naopak např golf 3 právě má v řj. a vede tam vzduch hadicka, volal nějakému známemu a že octa to tam nemá, tak jsem z toho tea jelen už :/.
Včera ještě zkoušen jiný N75 na přímo k turbo jen a nic, jestě sem našel v nahradních dílech snímač barometrického tlaku a plnicího tlaku, je to to samé nebo ten baro snímá právě tu hodnotu atmosferického tlaku, popřípadě kde je zmetek, jeden je u cooleru.
Ještě jednou stránka z odborné literatury i když se opakuju:

Jednoducho kukni ci do RJ motora ide aj hadicka...ak nie ..je niekde na potrubi. Jednoduche.....a ty mas asi AHF...a tam bude na potrubi 051..klasicky. Ak by nahodou si mal v RJ...co sa mi nezda....a bolo by cidlo KO...mam jedno cidlo este niekde doma ..a funkcne.meraval som si s nim skusmo tlak. a casto tam prdla len kusok tej hadicky
GIV var asz 4mot upraveny
Tak ještě jednou, v řídící jednotce motoru je snímač atmosférického tlaku, cca 960mbar v našich končinách, tohle měla už Felicia MPi apod.
A snímač tlaku v sání je na potrubí mezi IC a hlavou motoru.
Z toho doufám plyne, že jestli mu snímač atmosferického tlaku ukazuje špatně, tak je potřeba vyměnit ř.j. motoru jelikož je její součástí a patrně nesežene někoho kdo by ho extra vyměnil.
Vždyť je to psané i v tom výňatku z příručky který jsem zde dával již 2x...
Šipkou je označen vstup atmosferického tlaku do jednotky motoru, je tam takový plstěná membránka.

A snímač tlaku v sání je na potrubí mezi IC a hlavou motoru.
Z toho doufám plyne, že jestli mu snímač atmosferického tlaku ukazuje špatně, tak je potřeba vyměnit ř.j. motoru jelikož je její součástí a patrně nesežene někoho kdo by ho extra vyměnil.
Vždyť je to psané i v tom výňatku z příručky který jsem zde dával již 2x...
Šipkou je označen vstup atmosferického tlaku do jednotky motoru, je tam takový plstěná membránka.
