Čidlo atmosferického tlaku O1 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

číslo chyby VAG je presne ake?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

už sem ti psal víš že potřebuješ čidlo co je na cooleru.

a k tomu chipařovi už určitě nejezdi (LOL)
hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 20 dub 2016, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od hucikuci »

Zadna chyba prave nikde :/ ok zkusime to čidlo u cooleru, to sme nezkouseli, protoze udajne meri tlak stlacenyho a ja mam chybny udaj okolniho tlaku, diky.
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

na to cidlo na cooleri sa vyser, neviem preco pise ze to ma byt to... je to v RJ...
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

No ak si niesi istý tak zober VAG daj si merané hodnoty kde je snímač atmosferickeho tlaku a odpoj teda snímač na cooleri. či sa hodnota zmení. ale ja si myslím že to bude v jednotke.

Ktorý kanál/skupinu vo vagu pozeráš?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 20 dub 2016, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od hucikuci »

Melo by to byt tohle, napichavaji mi to v servise, nejsou to moje hodnoty, jen sem nahonem stahl z netu, ja mam misto polozky v tomto pripade 1020mbar vic a to 1500mbar atmosfericky tlak, byva v normalni vyssce 960mbar cca.
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

hucikuci píše:Zdravím,
tak zase změna byl jsem u chipaře a prý to ubec v jednotce nejni nebo ubec netuší, kde by tam byl, že naopak např golf 3 právě má v řj. a vede tam vzduch hadicka, volal nějakému známemu a že octa to tam nemá, tak jsem z toho tea jelen už :/.

Včera ještě zkoušen jiný N75 na přímo k turbo jen a nic, jestě sem našel v nahradních dílech snímač barometrického tlaku a plnicího tlaku, je to to samé nebo ten baro snímá právě tu hodnotu atmosferického tlaku, popřípadě kde je zmetek, jeden je u cooleru.
Golf 3 TDi má snímač tlaku ( stlačeného ) potrubí v jednotce motoru, proto tam vede hadička. Stejně to má i Passat B5 model starší se zeleným podsvitem budíků.

Ještě jednou stránka z odborné literatury i když se opakuju:

Obrázek
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Jednoducho kukni ci do RJ motora ide aj hadicka...ak nie ..je niekde na potrubi. Jednoduche.....a ty mas asi AHF...a tam bude na potrubi 051..klasicky. Ak by nahodou si mal v RJ...co sa mi nezda....a bolo by cidlo KO...mam jedno cidlo este niekde doma ..a funkcne.meraval som si s nim skusmo tlak. a casto tam prdla len kusok tej hadicky
GIV var asz 4mot upraveny
hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 20 dub 2016, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od hucikuci »

Ano mam AHF zapomněl jsem napsat, nn nejni tam, měl sem ji venku i rozdělanou, kouknu tedy, kde je to potrubi, diky.
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

vždyt sem dával číslo jednotky!!!
tam žádný čídlo není...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak ještě jednou, v řídící jednotce motoru je snímač atmosférického tlaku, cca 960mbar v našich končinách, tohle měla už Felicia MPi apod.
A snímač tlaku v sání je na potrubí mezi IC a hlavou motoru.

Z toho doufám plyne, že jestli mu snímač atmosferického tlaku ukazuje špatně, tak je potřeba vyměnit ř.j. motoru jelikož je její součástí a patrně nesežene někoho kdo by ho extra vyměnil.
Vždyť je to psané i v tom výňatku z příručky který jsem zde dával již 2x...

Šipkou je označen vstup atmosferického tlaku do jednotky motoru, je tam takový plstěná membránka.

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“