citroen jumpy 1.9d mirne skube

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kdysi měl kolega z práce origo Peugeot digitální to už asi nikdo nemá dnes,teď je tohle
https://www.mojedilna.cz/meric-napnuti- ... GsEALw_wcB

Ale dej to pocitově...mezi čerpadlem a vačkou ať to otočíš palce silou o 90 stupňů a je to,nenapinej to jak třeba TDI,to by řemen začal v tu ránu sjíždět dolu
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

tak klika,vacka,cerpadlo sedi. malinko sem hybal predvstroikem a auto bezi daleko lepe.ale uz nevim co stim. vzdy kdyz auto stoji 12h tak dele toci a nejde nastartovat a po dlouhem toceni chytne jako kdyz pada nafta. jakmile chytne tak uz pak chyta porad
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tady i jedna spálená zhavka je problém a mrkni na ventilový vule
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ak je problém s vôľami (čo môže byť) tak aj chvíľu po štarte sa to zvykne hádať a dymieť na bielo. Podľa mňa padá nafta tam je original taká čierna plastová pumpa a tade to vedelo prisávať vzduch ak si dobre pamätám. Prípadne by som skúsil ešte balónik s jednosmerným ventilom. Žhaviče sú samozrejme základný predpoklad (kameň úrazu je niekedy aj prepojenie na sacom potrubí, myslím tá matka M5 alebo M6 – nezabudol si ju utiahnuť?)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

oregan píše:tak klika,vacka,cerpadlo sedi. malinko sem hybal predvstroikem a auto bezi daleko lepe.ale uz nevim co stim. vzdy kdyz auto stoji 12h tak dele toci a nejde nastartovat a po dlouhem toceni chytne jako kdyz pada nafta. jakmile chytne tak uz pak chyta porad
Tohle jsem řešil v úterý, pánovi najednou nechtělo auto chytnout , musel to pustit z kopce, povídá auto chvíli skákalo a až potom chytlo/kopec je velmi strmý a dlouhý/ a normálně jelo,povídal a když jsem to chcípl a nastartoval hned, tak to chytlo..Ale přišel jsem tak za hodinu a zase nic..Bylo to staré, zachovalé Polo s motorem 1,3 D s dvěma řemeny..Tak jel do jednoho servisu a mecháni rozpačití, protože nikde není zásuvka , tak usoudili, že to špatně žhaví, jelikož neměli origo relé aplikovali relé z Golfa, a ono pořád stejné, tak jel do dalšího servisu a tam mu natáhli dráty stejné barvy k volantu s vypínačem..??Ono zase nic a přitom pán si montoval nové přepadové hadičky a samozřejmě mu prodali ty dnešní, běžné na TDI a ty se mu pochcávaly, /jsou větší/takže mu zapadala nafta a auto nechtělo chytit..Samozřejmě tenhle typ je dost neběžný, ale stejně........Takže bych se věnoval vedení nádrž-filtr-čerpadlo a sledoval výfuk, když se začne startovat , hned musí z výfuku jít kouř, pokud jde až za chvíli, tak čerpadlo teprve teď dosává naftu a vstřikuje ..bohužel chvilku to trvá, než v něm vznikne přetlak a odvzdušní se trubky a vstřik nafty za něco stojí... :)
nepropadat panice...
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

Ahoj tak jsem prisel na to proc to studeny nestartuje. Na cerpadle je jeste jedna packa pod ovladanim plynu. Ta packa je jako obohacovac , ze kdyz je studeny start tak by lanko melo tahnout packu a ta by mela pridat naftu a jak se motor zahriva tak se lanko povoluje a ubira to naftu. Tady jsem zjistil ze je lanko uplne volny pri studenym startu , kdyz za packu zatahnu tak auto chytne na otoceni klicku. Ted moje otaza zni: Tim ze vubec tato packa nefunguje , muze to mirne pricukavat za jizdy? jak to lanko nastavit aby to bylo v poradku?

chtel bych to nastavit tim zpusobem,ze rano pujdu ke studenymu autu ( v teto fazi by to nechytlo na poprve) - zatlacim packu nadoraz a zajistim llanko aby byla packa na doraze a - staci to aby to bylo takhle nastavene? nebo mate na to nejaky trik?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

:D Takže ono to škubalo jen po startu zastudena?Klidně si tam dej jen lanko a při studeném startu jen zatáhni, nastartuj a jeď..Trochu jsi mne zarazil, že tam tohle je ještě na lanko fungující na teplotě vody..To je asi nějaký model první ročník..ale typů je holt až až.
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Citroën“