7st DSG, Chip, životnost, rady, tipy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Petrrr
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 16 srp 2016, 03:54
Bydliště: Olomouc

7st DSG, Chip, životnost, rady, tipy

Příspěvek od Petrrr »

Zdravím všechny,
mám otázku ohledně chipu na Octavii 3, 1.6 TDI 7st DSG.
To že to jde chipnout, je mi jasné, jde mi o zmíněné DSG, jelikož se všude píše max. 250Nm, což je dle technického průkazu již při origo 77kw.
Má otázka zní, jde to nachipovat aniž by se snížila životnost dsg, či spojek? Případně o kolik a úplně nejlepší nějaké zkušenosti atd.
Děkuji
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

no vzhladom na to ze 1,8TSi s touto prevodovkou ma obmedzeny max krutiaci moment na spominanych 250Nm tak koncern pocita s touto hodnotou, cokolvek nad bude asi trapit prevodovku. Ale zas tragicky by som to nevidel, vraj odchadzaju prevodovky a hlavne spojky bez ohladu na to ako jazdis, aj ked myslim ze vyssi vykon a tocak na dialnici tomu neublizi tak; ako jazda kolonou a mestom.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

záleží na čipu, když bude pozvolný nárůst kroutáku tak to nebude takový terno
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
f888
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 06 dub 2010, 18:49

7st DSG, Chip, životnost, rady, tipy

Příspěvek od f888 »

Mám VW Jetta 2.0 TDi 110 PS s DSG 7 načipované na cca 165 HP a 318 Nm a prevodovke to nerobí najmenší problém.Obrázek
Petrrr
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 16 srp 2016, 03:54
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petrrr »

2.0 TDI 110PS?
Navíc 7st dsg? Myslel jsem,že do 2.0 se dává mokrá 6st dsg..
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

no myslim ze je to trochu zlozitejsie s tymi prevodovkami
octavia 2,0 TDi je zatial len s 6° mokre spojky
octavia 1,6 TDi 7° suche spojky (250Nm)

VW vraj uz maju aj 7° , neviem ci suche alebo mokre ale rozhodne na vyssi (asi 320 ? Nm) krutiaci moment - to Skodoviek to vsak zatial nedavaju
podla cisla prevodovky sa samozrejme da zistit tocak na aky su stavane.

octavia 3 1,6TDi ma 250Nm motor aj prevodovku
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 7st DSG, Chip, životnost, rady, tipy

Příspěvek od Motorpower »

f888 píše:Mám VW Jetta 2.0 TDi 110 PS s DSG 7 načipované na cca 165 HP a 318 Nm a prevodovke to nerobí najmenší problém.Obrázek
Bodejť by robilo problém, když to má sériové parametry. :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Jestli je tam suchá 7°, tak 318 Nm moc sériových není.
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Ano pardon, přehlédl jsem , že to není 110KW ale PS. Graf jsem neprohlížel. Tak jako tak do 350 s mírným náběhem převodovka vydrží. Info Sixta.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

To je nějaká sranda ne ? 250Nm ? To snad snese víc .
f888
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 06 dub 2010, 18:49

Příspěvek od f888 »

Petrrr píše:2.0 TDI 110PS?
Navíc 7st dsg? Myslel jsem,že do 2.0 se dává mokrá 6st dsg..
Keď je 2.0 TDI vo verzii 150 PS, tak sa dáva 6 st. s mokrými spojkami.
Keď je 2.0 TDI vo verzii 110 PS, tak sa dáva 7 st. so suchými spojkami.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A6TDI píše:To je nějaká sranda ne ? 250Nm ? To snad snese víc .
Oficialne je to dimenzovano na takovy koutici moment. Nicmene, je tam rezerva.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“