2.0tdi CR neštartuje po vybrati regulatora
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Auto jazdilo kym som nevybral ten ventil a nevlozil naspat takze s podavačkou nič nebude.. čisto problem s čerpadlom, ventilom alebo zazvzušením..
Pri štartovani je tlak paliva okolo 8-10 bar čo je tlak podavačky ale railove čerpadlo nepustí..
Pri štartovani je tlak paliva okolo 8-10 bar čo je tlak podavačky ale railove čerpadlo nepustí..
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
na skušku druhy ventil, ten tak divno už nebzučí ale stale neštartujem stále to nemá tlak pri štartovani stale nejakych 10bar aj na spreji je to furt rovnako okolo 10 barov čiže podávačka...railove čerpadlo to nenatlačí..
skúšal som na moment priškrtiť prepadovu hadicu vtedy stúpal tlak ale to asi len čo sa podávačka trapila bolo ju počuť tak som to hneď pustil..
mne sa zdá ale akoby všetko palivo čo tam tlačí podávačka hneď aj išlo do prepadu nazad.. nemalo by to nejak podržať a natlakovať tu rampu? ,, že by malo priškrtiť prepad? ,,,
nemohol zblbnuť regulator na railovej rampe? aj keď snim som nič nerobil..
vďaka za rady
skúšal som na moment priškrtiť prepadovu hadicu vtedy stúpal tlak ale to asi len čo sa podávačka trapila bolo ju počuť tak som to hneď pustil..
mne sa zdá ale akoby všetko palivo čo tam tlačí podávačka hneď aj išlo do prepadu nazad.. nemalo by to nejak podržať a natlakovať tu rampu? ,, že by malo priškrtiť prepad? ,,,
nemohol zblbnuť regulator na railovej rampe? aj keď snim som nič nerobil..
vďaka za rady
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
No ale mne pri štartovani tlači normalne do prepadu nafta.. keď priškrtim prepad pri štartovani na moment podavačka sa ide zbazniť je hlučnejšia a stupne tlak keďže jej zapcham okruh.. samozrejme to som len na moment spravil aby som ju neodpalil ale nejde mi to do hlavy že či to tak ma fungovať myslel som že pri tom štartovani zavrie ventily kym nedostane potrebny tlak ale zrejme sa do prepadu vraca nafta z čerpadla railoveho do ktoreho tlači podavačka a keďže railove čerpadlo nezačne tu naftu spotrebovavať tak asi dáva prebytok do prepadu? ...
Neviem teda som z toho mimo či to tak ma fungovať ..že či je teda čerpadlo KO a vobec netlačí že je vydraté total aj keď doteraz išlo ale tym zazvzdušnenim sa nejak poškodilo alebo že ozaj blbne nejak ten ventil na čerpadle alebo na rampe že sa neuzavrie???
EDIT:
na prepad z railu som dal nadobku a tiež striekačku na prepad trysiek takže do prepadu nejde nič odtial.. to čo ide do prepadu sa vracia z railoveho čerpadla priamo...
takže nič nové čerpadlo z nejakeho dôvodu nevyvinie tlak takže asi je KO,, ventil som skúšal druhy aj keď jazdeny..
zaujimave že s pôvodnym ventilom to tak bzučí po štartovaní z toho ventilu a pri štartovaní stym pôvodnym ventilom ukazuje len nejakych 5 barov,,
s druhym ventilom to nebzučí, keď som ho skúšal otvára mal by byť OK,,a s tym druhym ventilom pri štarte tak 11bar čož aj tak málo,,
vzduch už nemá byť kde, jedine čerpadlo kaput,,,
Ked som odpustil palivo, pozrel do nadrže aj čerpadla tak nevidno že by tam boli nejak piliny,,, prvy krat keď som zhodil ventil tak tam niečo málo bolo ako na tej foto čo som poslal ale minimum a to som vybral
Neviem teda som z toho mimo či to tak ma fungovať ..že či je teda čerpadlo KO a vobec netlačí že je vydraté total aj keď doteraz išlo ale tym zazvzdušnenim sa nejak poškodilo alebo že ozaj blbne nejak ten ventil na čerpadle alebo na rampe že sa neuzavrie???
EDIT:
na prepad z railu som dal nadobku a tiež striekačku na prepad trysiek takže do prepadu nejde nič odtial.. to čo ide do prepadu sa vracia z railoveho čerpadla priamo...
takže nič nové čerpadlo z nejakeho dôvodu nevyvinie tlak takže asi je KO,, ventil som skúšal druhy aj keď jazdeny..
zaujimave že s pôvodnym ventilom to tak bzučí po štartovaní z toho ventilu a pri štartovaní stym pôvodnym ventilom ukazuje len nejakych 5 barov,,
s druhym ventilom to nebzučí, keď som ho skúšal otvára mal by byť OK,,a s tym druhym ventilom pri štarte tak 11bar čož aj tak málo,,
vzduch už nemá byť kde, jedine čerpadlo kaput,,,
Ked som odpustil palivo, pozrel do nadrže aj čerpadla tak nevidno že by tam boli nejak piliny,,, prvy krat keď som zhodil ventil tak tam niečo málo bolo ako na tej foto čo som poslal ale minimum a to som vybral
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
ano ono to auto jazdilo normalne mne to nezdochlo ani nič podobne bolo tam par piliniek,, lenze ako som vybral ten ventil a dal naspať neovzdušnil som hneď tak to asi čerpadlo neprežilo alebo neviem si to inak predstaviť,,, auto ide presne tak ako predtym aj vstreky maju odchylky v norme tak do 0,4 napr maximalne
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
ja tiež tomu nerozumiem bežne sa to vyberá... problém nastal zrejme v tom že som to vybral vložil naspať a neovzdušnil chytilo zdochlo a potom som už len marne ovzdušnoval už to nechytilo
nakolko som na to nemal potom čas ani priestor dal som to jednemu do servisu aby vymenili to čerpadlo kedže nič ine nepomahalo,,,nejak sme sa nepochopili a tiež 3 dni laborovali myslel si ten mechanik že zly je ten ventil ktory ja som skúšal predtym z druheho čerpadla ale v tom to nebolo... tak kupili novy vemo V10-11-0854 ale to samozrejme nepomohlo.. kedže ho vyskušali vratit sa dať nebude čiže to budem musieť asi zaplatit ja bohužial...
čiže ak by niekto potreboval novy ten ventil tak správa
nakolko som na to nemal potom čas ani priestor dal som to jednemu do servisu aby vymenili to čerpadlo kedže nič ine nepomahalo,,,nejak sme sa nepochopili a tiež 3 dni laborovali myslel si ten mechanik že zly je ten ventil ktory ja som skúšal predtym z druheho čerpadla ale v tom to nebolo... tak kupili novy vemo V10-11-0854 ale to samozrejme nepomohlo.. kedže ho vyskušali vratit sa dať nebude čiže to budem musieť asi zaplatit ja bohužial...
čiže ak by niekto potreboval novy ten ventil tak správa
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw