Samovolné nepravidelné stírání zadního stěrače FABIA 1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Samovolné nepravidelné stírání zadního stěrače FABIA 1

Příspěvek od Koubis Tdi »

Zdravím, nevíte proč mi z ničeho nic začal nepravidelně stírat zadní stěrač na mé fabii 1 combi? Jel jsem dnes ráno do práce a z ničeho mi začal sám stírat aniž bych se dotkl páčky a ještě nepravidelně. Jednou hned 3x za sebou, pak hned po 10 sekundách jednou atd...

Díky za radu :)
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3508
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Zkusil bych motorek jinej
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Co packa? Kabely v pruchodce zdrave?
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

venca.6 píše:Co packa? Kabely v pruchodce zdrave?
Páčkou to nebude, říkám stěrač se mi spustil samovolně při jízdě. Může to dělat nějaké relé? Nemá na to ani vliv otevření kufru a ani když na tu kabelovou průchodku šáhnu a prohmatám jí tak se nic nezmění a stále stírá...

Nevím co to může být...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Motorek, kontaktní dráhy pod plastovým kolem, nevodivý koncový místo se stalo opotřebením vodivý. Buď rozebrat, nebo novej ...
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Rayx píše:Motorek, kontaktní dráhy pod plastovým kolem, nevodivý koncový místo se stalo opotřebením vodivý. Buď rozebrat, nebo novej ...
Teď to najednou přestalo dělat a zase stírá jen na pokyn páčky a to jedu hodku v kuse...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Me to delala packa, akorat na prednich :) samovolne se poustely sterace. Po rozebrani byla zalepena prachem a jinym sajzem.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

ABYCH TO UVEDL NA PRAVOU MÍRU.

Zadní stěrač se mi spouští z ničeho nic a když se spustí, tak stírá nepravidelně. např: 1x za 6 sekund, pak z ničeho nic zrychlí na frekvenci cca 1x za 2 sekundy a pak z ničeho nic setře 2x rychle a pak zase jednou za 10 vteřin aniž bych to ovládal páčkou. Když otevřu víko kufru, tak se nic nezmění a furt stírá jak se mu chce. Jediné co tu frekvenci změní je, když páčku dám od sebe, tak se stírání vrátí do cyklu jednou za 6 sekund a jede stejně dokud zase páčku nedám k sobě, pak zase stírá jak chce aniž bych to ovládal.

Snad mě pochopíte. ;)
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Páčka,motorek,kabely. Hledej a nic nevymýšlej. Vyčistit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Tak jsem odpojil páčku (vytáhnul konektor) a stěrač si stejně dělá co chce... Je možné, že to bude tím relátkem? Nebo spíš opravdu kabeláž či motůrek?
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Kontaktní dráhy na spodku ozubeného kola, už jsem Ti to psal, nevodivý místo pro koncovou polohu se stalo vodivý. Bez rozebrání motorku to nezjistíš.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak spíš průchodka,kabely. Bez páčky by tam nemělo jít +.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

martinsidlo píše:Tak spíš průchodka,kabely. Bez páčky by tam nemělo jít +.
A ten motůrek? To je též pravděpodobné...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A + se vezme odkaď ? Je to jedno,hledat. Kde, jsme psali.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

martinsidlo píše:A + se vezme odkaď ? Je to jedno,hledat. Kde, jsme psali.
Když vytáhnu pojistku tak to přestane...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“