problém s dlouhým držákem olejového filtru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

chapem to dobre ? v tvojej t5 mas arl motor.. a asz+arl su stejne bloky ne ?

nebo asz fabia je iny blok ako asz golf/bora/leon??
vanplus1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 zář 2018, 18:02
Bydliště: praha5

Příspěvek od vanplus1 »

calibrator píše:chapem to dobre ? v tvojej t5 mas arl motor.. a asz+arl su stejne bloky ne ?

nebo asz fabia je iny blok ako asz golf/bora/leon??

nejsou, ARL má dlouhej filtr a ASZ krátkej,navíc ASZ má jinde čidlo otáček kliky....a ještě jsem zjistil že stejnej kod motoru ale jiný auto,např fabia,octavia se taky liší dýlkou filtru....
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .

potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?

pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
vanplus1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 zář 2018, 18:02
Bydliště: praha5

Příspěvek od vanplus1 »

calibrator píše:dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .

potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?

pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
Celou dobu se bavím o držaku filtru,Tudíž je jedno jaká se tam strká vložka,tomu co ty říkáš obal tak to je ono,a neni to z litiny ale z hliníku. Podivej se na fotky tam je zřetelně vidět rozdí, držák např. ATD má krátký pokud je ve fabii a dlouhý pokud je v oktavii, ASZ je to to samý záleží z jakýho je to auta....ARL ho má jen dlouhý...čidlo motoru je asi podle roku výroby,původní motor v mý T5 ho měl venku na bloku čili asi může být ASZ který ho má stejně...ale to mě tak netrápí to se dá předělat....
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

vanplus1 píše:
calibrator píše:dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .

potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?

pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
Celou dobu se bavím o držaku filtru,Tudíž je jedno jaká se tam strká vložka,tomu co ty říkáš obal tak to je ono,a neni to z litiny ale z hliníku. Podivej se na fotky tam je zřetelně vidět rozdí, držák např. ATD má krátký pokud je ve fabii a dlouhý pokud je v oktavii, ASZ je to to samý záleží z jakýho je to auta....ARL ho má jen dlouhý...čidlo motoru je asi podle roku výroby,původní motor v mý T5 ho měl venku na bloku čili asi může být ASZ který ho má stejně...ale to mě tak netrápí to se dá předělat....
Napiš uživateli Kornout ma zastavěno už par let co vim
VW T5 GP 103 KW long
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

ja som narazal na to ze ked ma asz v golfe dlhy- a asz ve fabii kratky tak by to slo prehodit , pretoze som predpokladal ze ide o stejny blok . rozdiely v prirubach vidim na prilozenych fotkach - teda rozostup srobov je iny u asy a arl ..

liatina =cokolvek co je odlievane , tak som to myslel - mozno som mal napisat zliatina - cisty hlinik to nebude :)
rozhodne som nemyslel liatinu - matros z coho je blok alebo radiatory z roku 1976 :)
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

kolko cm tam maš navyše ??
vanplus1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 zář 2018, 18:02
Bydliště: praha5

Příspěvek od vanplus1 »

calibrator píše:ja som narazal na to ze ked ma asz v golfe dlhy- a asz ve fabii kratky tak by to slo prehodit , pretoze som predpokladal ze ide o stejny blok . rozdiely v prirubach vidim na prilozenych fotkach - teda rozostup srobov je iny u asy a arl ..

liatina =cokolvek co je odlievane , tak som to myslel - mozno som mal napisat zliatina - cisty hlinik to nebude :)
rozhodne som nemyslel liatinu - matros z coho je blok alebo radiatory z roku 1976 :)


jo aha...no každopádně blok je jinej i když se jedná o stejnej kod motoru takže to přehodit nejde...
vanplus1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 zář 2018, 18:02
Bydliště: praha5

Příspěvek od vanplus1 »

calibrator píše:kolko cm tam maš navyše ??

tak 10 cca
vanplus1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 zář 2018, 18:02
Bydliště: praha5

Příspěvek od vanplus1 »

este píše:
vanplus1 píše:
calibrator píše:dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .

potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?

pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
Celou dobu se bavím o držaku filtru,Tudíž je jedno jaká se tam strká vložka,tomu co ty říkáš obal tak to je ono,a neni to z litiny ale z hliníku. Podivej se na fotky tam je zřetelně vidět rozdí, držák např. ATD má krátký pokud je ve fabii a dlouhý pokud je v oktavii, ASZ je to to samý záleží z jakýho je to auta....ARL ho má jen dlouhý...čidlo motoru je asi podle roku výroby,původní motor v mý T5 ho měl venku na bloku čili asi může být ASZ který ho má stejně...ale to mě tak netrápí to se dá předělat....
Napiš uživateli Kornout ma zastavěno už par let co vim

psal jsem mu a bohužel zpráva se mi přesunula do složky nedoručeno :(
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

blok z ASZ, Fabie a Sharan mají malej držák olejovýho filtru, ten půjde bez problémů za blok z ARL, nicméně, jednodušší by tam bylo asi dát celej motor z ASZ, pajšl je taky silnej jak u ARL
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“