problém s dlouhým držákem olejového filtru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 28 pro 2010, 01:34
- Bydliště: Ba - SK
calibrator píše:chapem to dobre ? v tvojej t5 mas arl motor.. a asz+arl su stejne bloky ne ?
nebo asz fabia je iny blok ako asz golf/bora/leon??
nejsou, ARL má dlouhej filtr a ASZ krátkej,navíc ASZ má jinde čidlo otáček kliky....a ještě jsem zjistil že stejnej kod motoru ale jiný auto,např fabia,octavia se taky liší dýlkou filtru....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 28 pro 2010, 01:34
- Bydliště: Ba - SK
dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .
potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?
pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?
pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
Celou dobu se bavím o držaku filtru,Tudíž je jedno jaká se tam strká vložka,tomu co ty říkáš obal tak to je ono,a neni to z litiny ale z hliníku. Podivej se na fotky tam je zřetelně vidět rozdí, držák např. ATD má krátký pokud je ve fabii a dlouhý pokud je v oktavii, ASZ je to to samý záleží z jakýho je to auta....ARL ho má jen dlouhý...čidlo motoru je asi podle roku výroby,původní motor v mý T5 ho měl venku na bloku čili asi může být ASZ který ho má stejně...ale to mě tak netrápí to se dá předělat....calibrator píše:dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .
potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?
pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Napiš uživateli Kornout ma zastavěno už par let co vimvanplus1 píše:Celou dobu se bavím o držaku filtru,Tudíž je jedno jaká se tam strká vložka,tomu co ty říkáš obal tak to je ono,a neni to z litiny ale z hliníku. Podivej se na fotky tam je zřetelně vidět rozdí, držák např. ATD má krátký pokud je ve fabii a dlouhý pokud je v oktavii, ASZ je to to samý záleží z jakýho je to auta....ARL ho má jen dlouhý...čidlo motoru je asi podle roku výroby,původní motor v mý T5 ho měl venku na bloku čili asi může být ASZ který ho má stejně...ale to mě tak netrápí to se dá předělat....calibrator píše:dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .
potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?
pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
VW T5 GP 103 KW long
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 28 pro 2010, 01:34
- Bydliště: Ba - SK
ja som narazal na to ze ked ma asz v golfe dlhy- a asz ve fabii kratky tak by to slo prehodit , pretoze som predpokladal ze ide o stejny blok . rozdiely v prirubach vidim na prilozenych fotkach - teda rozostup srobov je iny u asy a arl ..
liatina =cokolvek co je odlievane , tak som to myslel - mozno som mal napisat zliatina - cisty hlinik to nebude
rozhodne som nemyslel liatinu - matros z coho je blok alebo radiatory z roku 1976
liatina =cokolvek co je odlievane , tak som to myslel - mozno som mal napisat zliatina - cisty hlinik to nebude
rozhodne som nemyslel liatinu - matros z coho je blok alebo radiatory z roku 1976
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 28 pro 2010, 01:34
- Bydliště: Ba - SK
calibrator píše:ja som narazal na to ze ked ma asz v golfe dlhy- a asz ve fabii kratky tak by to slo prehodit , pretoze som predpokladal ze ide o stejny blok . rozdiely v prirubach vidim na prilozenych fotkach - teda rozostup srobov je iny u asy a arl ..
liatina =cokolvek co je odlievane , tak som to myslel - mozno som mal napisat zliatina - cisty hlinik to nebude
rozhodne som nemyslel liatinu - matros z coho je blok alebo radiatory z roku 1976
jo aha...no každopádně blok je jinej i když se jedná o stejnej kod motoru takže to přehodit nejde...
este píše:Napiš uživateli Kornout ma zastavěno už par let co vimvanplus1 píše:Celou dobu se bavím o držaku filtru,Tudíž je jedno jaká se tam strká vložka,tomu co ty říkáš obal tak to je ono,a neni to z litiny ale z hliníku. Podivej se na fotky tam je zřetelně vidět rozdí, držák např. ATD má krátký pokud je ve fabii a dlouhý pokud je v oktavii, ASZ je to to samý záleží z jakýho je to auta....ARL ho má jen dlouhý...čidlo motoru je asi podle roku výroby,původní motor v mý T5 ho měl venku na bloku čili asi může být ASZ který ho má stejně...ale to mě tak netrápí to se dá předělat....calibrator píše:dobre .. Arl u kamosa v leone dlhy filter , umna kedysi ASZ v golfe dlhy filter .. teda da sa predpokladat ze golf asz a leon arl maju stejny liatinovy obal olej filtru .
potom asz golf 4 , a ASZ fabia .. tie maju ine bloky ?? to by sa ale potom museli aj rozlične “volat”. alebo nie ? ja mam cidlo kluky na tom fabiovom motore asz medzi prevodovkou a vymenikom oleja krory je zospdu na tom liatinovom obale olej filtra .. kde ho ma arl ?
pokial viem boli vzdy dva typy olej filtrov .. kratky a dlhy . v zavislosti od obalu olej filtra .. alebo si zistil
ze je biac typov ako dva ?
psal jsem mu a bohužel zpráva se mi přesunula do složky nedoručeno