Oprava EGRu, staré PD.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

M@ty píše:Když dáš odlučovač na odvětrání bloku tak tě nebude trápit olej prolínající okolo EGRu nebo IC.
Ale netěsnost systému neodstraníš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

dury2 píše:
Jakou sadu máš na mysli
Někde jsem na ní narazil při brouzdání na netu, proto jsem to začal rozebírat.
Hm, tak to ale nebyla pro Tvůj motor ;)
Uživatelský avatar
M@ty
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 08 čer 2012, 11:59
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od M@ty »

martinsidlo píše: Ale netěsnost systému neodstraníš.
Nebude třeba poněvadž v sání žádný olej nebude. A pokud ano tak jedině z turba.
VW Passat 3BG AVF 4motion , Passat 3B AFN Syncro
Passat 3B AVG 4motion , Passat 3B/3BG AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A vzduch?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
M@ty
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 08 čer 2012, 11:59
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od M@ty »

Myslíš že ta netěsnost bude taková aby se ztrácel tlak v sání? To bych spíš šel po těsnění hadic.
VW Passat 3BG AVF 4motion , Passat 3B AFN Syncro
Passat 3B AVG 4motion , Passat 3B/3BG AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Bude to tam těsnit nebo nebude? S olejem to vidíš tu netěsnost. Neotvírej kapotu a taky to nevidíš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
M@ty
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 08 čer 2012, 11:59
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od M@ty »

Ale no tak... Kažky spoj včetně spodku IC je skoro u všech aut zblitej olejem prolínajícím ze sání. Hold ta těsnost není 100%. Nemyslím si že pokud je EGR jen mastný že musím hnedle stahovat kalhoty a běžet kupovat nový který bude stejně hned znovu od oleje. Ta hřífel není nijak extra těsněná.

Jen jsem napsal osobní zkušenost s vyvedením odvětrání bloku motoru do odlučovače a zlikvidováním jakýchkoliv sebemenších náznaků prolínání oleje ze sání. Vyvézt vedení odvětrání mimo sání je možné pochopitelně i bez odlučovače a efekt bude stejný.
VW Passat 3BG AVF 4motion , Passat 3B AFN Syncro
Passat 3B AVG 4motion , Passat 3B/3BG AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Hřídelka EGRu má simering. Jde přetěsnit bez potíží.
Jestli ty máš zeblité sání,já ne a mám 630tis.km
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“