Zkušenosti Passat B7 1.8 TSI

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
katomas
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 06 lis 2018, 19:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Zkušenosti Passat B7 1.8 TSI

Příspěvek od katomas »

Máte někdo prosím osobní zkušenosti s motorem 1.8 TSI v Passatu B7 ? Zvažuji prodej nafty kvůli jízdě krátkých tras a zajímaly mě zkušenosti s 1.8 TSI. Závady, servis, reálná spotřeba atd... Díky !
autoservis, pneuservis, Praha, https://www.kfautoservice.cz/
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Bydliště: Púchov, SK

Příspěvek od rado.h »

No ja by som asi do 1.8 TSi nešiel kôli vysokej pravdepodobnosti problémov s krúžkami. Preto som išiel do 1.4TSi (CAXA) + chip. Samozrejme 1.8 by bola lepšia voľba (výkon), ale...
Určite nemusí byť každá 1.8 problém, záleží od používania.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
katomas
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 06 lis 2018, 19:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od katomas »

Nad 1.4 jsem taky přemýšlel, ale bojim se, aby to nebyl lenoch...
autoservis, pneuservis, Praha, https://www.kfautoservice.cz/
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Bydliště: Púchov, SK

Příspěvek od rado.h »

No tak žihadlo to nie je a v serii je to slabota (90 kw). Ale po čipe je to o moc lepšie, ja mám namerané 108kw a 240Nm a som spokojný. Jazdím na 18" leto-zima 235/40 a mám priemerku 6,7l. Mal som predtým TDi golfa a už by som nemenil (77kw). Tiež som išiel do benzínu, lebo jazdím kratšie trasy, tak 10-20km.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
katomas
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 06 lis 2018, 19:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od katomas »

ok, díky za info. Tomu rozumím, zkusím si tu 1.4 půjčit a projet se s tím trochu, abych měl lepší představu...
autoservis, pneuservis, Praha, https://www.kfautoservice.cz/
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Bydliště: Púchov, SK

Příspěvek od rado.h »

To bude najlepšie. Ja keď som presadol z TDi, tak sa mi zdalo že to vôbec nejde. Teraz sa mi zdá, že to ide celkom dobre. Hlavne to nemá také Nm ako diesel, ale je to len o zvyku.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

rado.h píše:No ja by som asi do 1.8 TSi nešiel kôli vysokej pravdepodobnosti problémov s krúžkami. Preto som išiel do 1.4TSi (CAXA) + chip. Samozrejme 1.8 by bola lepšia voľba (výkon), ale...
Určite nemusí byť každá 1.8 problém, záleží od používania.
nepletes si to s B6?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Až B8 malo prakticky bezproblémové 1.4, 1.8 TSI

B6,7 benzínové motory asi jedine tak 3,6 V6.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Jo tka ten motor co mam ja je az v B8 okaa tak nic
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“