Vadné palivo má vinu na destrukci motoru?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vadné palivo má vinu na destrukci motoru?
https://www.novinky.cz/auto/379501-moto ... alivo.html
Je to od té doby již vyřešeno, nebo je to jen minulost?
Je to od té doby již vyřešeno, nebo je to jen minulost?
nepropadat panice...
Pán ti tam odpovídá: „Jel jsem kolem sedmdesáti. V tom se ozvala velká kovová rána, z motoru se začalo kouřit a pod ním se objevila větší olejová skvrna. Mám nový Hyundai i30 s benzínovým motorem,“
Pokud vím tak tyhle auta mají motory u kterých se musí co 20.000km seštelovat vůle ventilů a nevím co ještě a pokud se to zanedbá... tak přece servisák, neřekne pánovi, že se na to vysral, pokud vůbec ví že se v tom motoru má něco nastavovat. A teď do mě!
Pokud vím tak tyhle auta mají motory u kterých se musí co 20.000km seštelovat vůle ventilů a nevím co ještě a pokud se to zanedbá... tak přece servisák, neřekne pánovi, že se na to vysral, pokud vůbec ví že se v tom motoru má něco nastavovat. A teď do mě!
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Ale ano, jen mě zarazil ten bílý prášek ..tak třeba s tím má někdo zkušenost.Já mám stroje, které tohle mají na háku/proto je taky mám/, ale technicky mě to zajímá, protože když ojnice podá ruku , tak je to mazáním, ale když se novodobý olej zkříží s novodobým palivem na staré konstrukci , může to dělat divy..
nepropadat panice...
Napadla někoho výrobní konstrukční vada dílu?
Hošci, nám se před dvěma týdny na Slovensku na fungl nové magawattě (V20 o objemu 49 litrů, výkon na klice 1600 koní) po sedmi hodinách provozu od instalace KGJ roztrhlo dno u jednoho pístu. Výrobní vada. Odnesly to dva písty, dvě vložky, dvě hlavy, ojnice, čepy, uložení a dvousetkilové turbo. Škoda jednou ranou třičtvrtě milionu. Mám fotku (v případě zájmu).
Co je proti tomu jedna ojnice z benzinového čtyřválce..............?
Hošci, nám se před dvěma týdny na Slovensku na fungl nové magawattě (V20 o objemu 49 litrů, výkon na klice 1600 koní) po sedmi hodinách provozu od instalace KGJ roztrhlo dno u jednoho pístu. Výrobní vada. Odnesly to dva písty, dvě vložky, dvě hlavy, ojnice, čepy, uložení a dvousetkilové turbo. Škoda jednou ranou třičtvrtě milionu. Mám fotku (v případě zájmu).
Co je proti tomu jedna ojnice z benzinového čtyřválce..............?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Nic, ale pokud máš velké kapesné, nebo to platí stát či zaměstnavatel, tak se to zvládne. Jde spíš o to, najít tu příčinu..Protože například MBenz za socíku a i nějakou dobu po něm nedával záruku na motory, které jezdily na místní palivo, /údajně nafta měla moc síry/ popřípadě paměti obchodníka s auty, který za socíku přes Tuzex nakupoval vzácné vozy za pár šušnů , kdy například majitelé vozů Bugatti stáli frontu a nakonec jich koupil 6 na jeden zátah a vlakem je posílal do CH. Soudruzi se mu klaněli, a tetelili se radostí, že mají devizy..Tak tento pán měl jednu zásadu, VŽDY NAPLNIL NÁDRŽ PO HRDLO A JEŠTĚ MĚL KANISTR, ABY U NÁS NEMUSEL TANKOVAT...A jde o to, zda dnes přes všechny vztahy máme benzin a naftu stejnou, jako jinde...Ono kouzlit s palivem vždy vynášelo dost peněz...A když se ředí sračkami s polí, možné je vše, takže co asi ten "bílý prášek" je?
nepropadat panice...
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Zajemce se hlasi, hlavne to turbo rad uvidim.Marek77 píše:Mám fotku (v případě zájmu).
Co je proti tomu jedna ojnice z benzinového čtyřválce..............?
No jo, ale ja predpokladam, ze firma je na takovou havarii pojistena, resp. obe (prodejce i kupec), zatimco pro kupce ojete starsi Fabie to muze byt likvidacni.
jericho: NE, nemame stejne palivo jako treba v Nemecku, protoze jsme jen "kolonii" a to i navzdory tomu, ze lezime v srdci Evropy. Napriklad Shell hodne dlouhou dobu prodaval beznou naftu i ve stojanech s Shell V-Power. Odhalily to az podnety lidi, kteri se zminili prislusnym organum po zjisteni, ze jejich auto po natankovani opravdoveho Shell V-Power v Nemecku vyrazne ozilo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Marek77 píše:Napadla někoho výrobní konstrukční vada dílu?
Hošci, nám se před dvěma týdny na Slovensku na fungl nové magawattě (V20 o objemu 49 litrů, výkon na klice 1600 koní) po sedmi hodinách provozu od instalace KGJ roztrhlo dno u jednoho pístu. Výrobní vada. Odnesly to dva písty, dvě vložky, dvě hlavy, ojnice, čepy, uložení a dvousetkilové turbo. Škoda jednou ranou třičtvrtě milionu. Mám fotku (v případě zájmu).
Co je proti tomu jedna ojnice z benzinového čtyřválce..............?
Že by TEDOM ??
i30 1,6MPi mají občas problém s keramickým katalyzátorem. Ten se rozsype a následně se vydře motor. Tak asi ten prášek. Dělá to prý hlavně u LPG, hodně zatěžovaných aut na dálnici a taky nekvalitní palivo.jericho-3 píše:Ale ano, jen mě zarazil ten bílý prášek ..tak třeba s tím má někdo zkušenost.Já mám stroje, které tohle mají na háku/proto je taky mám/, ale technicky mě to zajímá, protože když ojnice podá ruku , tak je to mazáním, ale když se novodobý olej zkříží s novodobým palivem na staré konstrukci , může to dělat divy..