OCT II 1.8-CDAA škubání

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 708
Registrován: 23 led 2006, 19:36

OCT II 1.8-CDAA škubání

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Věděl by někdo o problému škubání motoru CDAA v částečném zatížení, po přidání zmizne...Auto má vyšší spotřebu, okolo 8,5l. Dříve do 7l. V paměti byl vadný potenciometr sac. potrubí-Vyměněno. Při tom vyčistěn prostor okolo ventilů-velké nánosy karbonu. Chyba potrubí již není...Nyní sporadicky vynechávání 2 a 4 válce, krátkodobě, pocukávalo i před tím...Svíčky, cívky zkoušeny- bez výsledku.... Parametry čidel OK. Váha Ok. Kompresní tlak- Ok. Tlak paliva OK. Rozvody Ok. Odvětrávací ventil OK, Přestavovač Ok, Turbína OK, netěsnosti saní OK,aktuální soft Ok.....
To je situace!
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No to vypadá na vstřikovače ... Jak vypadaj svíčky na těch válcích 2 a 4, nejsou čistší než ty další dvě? Endoskop by řekl hned, jak vypadá vršek pístů, z toho se nechaj ty vstřiky taky poznat.
Jinak, sedla ventilů ... Ty se nepovedou vyčistit při sundaném sání, když se čistí s ventily v uzavřené poloze při sundaném sání. Zkus chvilku jezdit s odpojeným konektorem na N205 el.magnetu přestavovače, vyřadíš tím časování a tedy i vnitřní EGR, zdroj těch nánosů karbonu na ventilech ... ;)
PCV ventil psaný OK, tedy na povytaženou olejovou měrku při volnoběhu motor reaguje cukáním? Na volnoběh je časování ventilů v základní pozici, cca 38stupně po HU právě pro stabilní chod, jestli pocukává taky, nebo dokonce ty výpadky registuje diag, vstřiky nebo ty nečistoty na sedlech ventilů.
Kolik to má km, jaký je to měsíc a rok, olej mu nechutná?
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 708
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Na měrku reaguje...požadované hodnoty časování jsou téměř totožné se skutečnýma...svíčky jsou stejné...2009...cca 120 tis. Km. Při volnoběhu je čistý chod, žádné vynechávání...Výpadky sporadicky pouze v částečném zatížení- 70 km/hod a poté přidání...Po uvolnění opět Ok....Endoskop doposud nebyl ....Možné vstřiky=paleta...cca 16000Kč origo. To mně už taky napadlo...
To je situace!
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A, vidím jednu chybu, svíčky maj předpis na výměnu 90tkm a už to je dost, takže těma bych začal. Já mám dobrou zkušenost s NGK PFR7S8EG ;) Dvouplatiny, na elektrody nešahat ...

To, že požadované hodnoty časování jsou plněny a časováná tedy funguje je fajn, ale tím plně recirkuluješ (překrytí v rozsahu -22 až -10 bych řekl ;) ) a ani o tom nevíš ...

Jo s těmi svícemi, špatně jsem pochopil, snad už jsou tedy měněné. Když je to rok 2009, pokud je to vyrobený do začátku května, olej to žrát nebude, pokud později, je třeba nakupovat olej ve velkým balení ...

Origo vstřik je od Bosch, myslím, že na takhle starý auto už není důvod kupovat díl Bosch u VAGu, ale stačí přímo od Bosche, 4 ks celkem kolem 5200 maloobchodně ;)

Vstřiky, no, existujou firmy, co je otestují

http://www.jetservis.cz/kontakt

kdyby byly třeba nové, tak číslo je 06H906036Q, původně 06H906036H,

https://www.autokelly.cz/Product/VAG-06 ... 1002444188

dodavatel Bosch a jeho díl 0261500160 nebo 0261500161 (starý 0261500075 nebo 0261500074)

https://www.autokelly.cz/Product/BO-0261500160/11504927

a nebo aternativní dodavatel, a to už jde, že?

https://autodilos.cz/vstrikovaci-ventil ... 0261500160

https://mlparts.cz/vstrikovaci-ventil-bosch-0261500160

https://autodex.cz/vstrikovaci-ventil-bosch-0261500160

ty fotky má Bosch špatně přiřazený, konektor je ve skutečnosti šikmo.
http://www.bosch-automotive-catalog.com ... 0261500160

http://www.bosch-automotive-catalog.com ... 0261500160
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“