Kalos blika svieti kontrolka mazania
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vyzkoušej vyhledat podle VIN tady, mám ověřeno, že podle VIN skutečně vyhledává.
http://catalog.autotrade.su/
Detaily k hlavě pak najdeš pod ГОЛОВКА ЦИЛИНДРОВ (nebo si přepni vpravo jazyk)
a bude to jistě tato varianta ГОЛОВКА ЦИЛИНДРОВ(Т4) (1316) ...
http://catalog.autotrade.su/
Detaily k hlavě pak najdeš pod ГОЛОВКА ЦИЛИНДРОВ (nebo si přepni vpravo jazyk)
a bude to jistě tato varianta ГОЛОВКА ЦИЛИНДРОВ(Т4) (1316) ...
Vyhledávání funguje i jinde
Model KALOS + AVEO (T200) [EUR]
Production Period 2003 - 2008
Model Year 2005
Production Date 20041227
Engine Number CA146680K
KL1 KOREA,CHEVROLET
VEHICLE SERIAL NUMBER
8 MY06:FRONT DRIVER AIRBAG,MY07:NO AIRBAG
T 1.2L, SOHC, MPFI, L4
1 CHECK DIGIT
5 2005
B BUPYUNG
je to opravdu hlava T4, tedy bez zdvihátek, mechanické vymezení na měrku ...
https://www.ilcats.ru/chevrolet/?vin=KL ... anguage=en
https://www.ilcats.ru/chevrolet/?vin=KL ... anguage=en
Model KALOS + AVEO (T200) [EUR]
Production Period 2003 - 2008
Model Year 2005
Production Date 20041227
Engine Number CA146680K
KL1 KOREA,CHEVROLET
VEHICLE SERIAL NUMBER
8 MY06:FRONT DRIVER AIRBAG,MY07:NO AIRBAG
T 1.2L, SOHC, MPFI, L4
1 CHECK DIGIT
5 2005
B BUPYUNG
je to opravdu hlava T4, tedy bez zdvihátek, mechanické vymezení na měrku ...
https://www.ilcats.ru/chevrolet/?vin=KL ... anguage=en
https://www.ilcats.ru/chevrolet/?vin=KL ... anguage=en
Naposledy upravil(a) Rayx dne 27 lis 2018, 20:58, celkem upraveno 1 x.
No zahřání na to vliv má, tak si to odkontroluj, str. 22+23
ale s tím nemazáním a vůlí na klice a kdoví kde jinde to moc daleko nedojede ...
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/!4EutGUcXSV6F/servisni-prirucka2006-kalos-udrzba-a-opravy-pdf
Ono se dá chápat, že se člověku hned nechce do fatální opravy, ale když už je vana dole, tak není problém sundat ložiska kliky jedno po druhém/jedno sundat a hned nandat /a udělat kontrolu, pokud na čepech budou čáry nebo lágry budou svítit červeně, jsi patrně doma..Jak píše adrian B , může to mít větší proběh a i jak to vypadá uvnitř, ta barva může ukazovat problém..Popřípadě tam dát měřící pásku na vůle, já to sice moc nepoužíval , ale je to dobrá pomůcka. Olej/tlak/ prostě po ohřátí, když se matroš ohřeje někam utíká, takže někde vznikne větší vůle. Vůle ventilů na to vliv nemá, ale máš tam buď 2 nebo 4 axiální lágry , tak je vyndej, nebude to problém, a prohlédni , jak jsou vydřené a zda ještě mají drážky. klidně bych je koupil a dal nové./je to za pár šupů/Když dáš šroubovák mezi závaží kliky a blok /uložení ložiska lágru kliky/tak bys neměl cítit žádnou vůli a klika se může jen malilinko hnout. Ten motor mi připomíná konstrukci Fiatu, ale přesně nevím,čí je to pajc, Amíci tomu dali jen název...
P.S.Nebo kup v supermarketu olej 15W-40 a zkus to, možná to zhasne..
P.S.Nebo kup v supermarketu olej 15W-40 a zkus to, možná to zhasne..
nepropadat panice...
SM Chevrolet píše stejné hodnoty jako pro fáze II bez zmínky o fázi I,
Klika
Upozornění: Nepoužívejte původní šrouby víka ložiska klikového hřídele. Mohlo by dojít k poškození motoru.
Utáhnout
Utáhněte šrouby víka ložiska klikového hřídele na 57 N•m (42 lb-ft).
Ojnice
Utáhnout
Utáhnout matice víka ojničního ložiska na 33 N•m (24 lb-ft).
ale držel bych se toho jak to napsal adrian, bude to lepší
Klika
Upozornění: Nepoužívejte původní šrouby víka ložiska klikového hřídele. Mohlo by dojít k poškození motoru.
Utáhnout
Utáhněte šrouby víka ložiska klikového hřídele na 57 N•m (42 lb-ft).
Ojnice
Utáhnout
Utáhnout matice víka ojničního ložiska na 33 N•m (24 lb-ft).
ale držel bych se toho jak to napsal adrian, bude to lepší