Kalos blika svieti kontrolka mazania

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Vyzkoušej vyhledat podle VIN tady, mám ověřeno, že podle VIN skutečně vyhledává.
http://catalog.autotrade.su/

Detaily k hlavě pak najdeš pod ГОЛОВКА ЦИЛИНДРОВ (nebo si přepni vpravo jazyk)
a bude to jistě tato varianta ГОЛОВКА ЦИЛИНДРОВ(Т4) (1316) ...
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Pozeral som to podla toho to vypada ze tam nie su ak pozry to dik vin KL1SF48T15B385564
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Vyhledávání funguje i jinde ;)

Model KALOS + AVEO (T200) [EUR]
Production Period 2003 - 2008
Model Year 2005
Production Date 20041227
Engine Number CA146680K
KL1 KOREA,CHEVROLET
VEHICLE SERIAL NUMBER
8 MY06:FRONT DRIVER AIRBAG,MY07:NO AIRBAG
T 1.2L, SOHC, MPFI, L4
1 CHECK DIGIT
5 2005
B BUPYUNG

je to opravdu hlava T4, tedy bez zdvihátek, mechanické vymezení na měrku ...
https://www.ilcats.ru/chevrolet/?vin=KL ... anguage=en

https://www.ilcats.ru/chevrolet/?vin=KL ... anguage=en
Naposledy upravil(a) Rayx dne 27 lis 2018, 20:58, celkem upraveno 1 x.
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Moze sa to klepkanie zmenit nastavenim tych vôľ ventilov len hovorim chyta to na brk aj teraz ked prituhlo len to po starte zdochne
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No zahřání na to vliv má, tak si to odkontroluj, str. 22+23 ;)

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/!4EutGUcXSV6F/servisni-prirucka2006-kalos-udrzba-a-opravy-pdf
ale s tím nemazáním a vůlí na klice a kdoví kde jinde to moc daleko nedojede ... :(
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

S ktorej strany kľuky je vstup oleja na mazanie ložísk?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

miesto toho teoretizovania a vypisovania si to už mohol mať 3x rozobraté a našiel by si problém.

Hentak zakarbonované po 60t km? Buď to má 3x toľko alebo sa olej nemenil. V poslednej dobe nič nové, mením motory pomaly častejšie ako olej (LOL)

holt 50€ za výmenu oleja je veľa... 1000 za motor pohodka (noteeth)
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Múdrych je tu ako si ty veľa rozobrať pol motora a potom vymeniť za druhý ak nemáš čo poradiť tak nepíš
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Internet to za teba neopraví ;)
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

adrian_B píše:Internet to za teba neopraví ;)
Bodaj by boli všetci taky chytrý ako si ty ani toto fórum by tu nebolo asi tak
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ono se dá chápat, že se člověku hned nechce do fatální opravy, ale když už je vana dole, tak není problém sundat ložiska kliky jedno po druhém/jedno sundat a hned nandat /a udělat kontrolu, pokud na čepech budou čáry nebo lágry budou svítit červeně, jsi patrně doma..Jak píše adrian B , může to mít větší proběh a i jak to vypadá uvnitř, ta barva může ukazovat problém..Popřípadě tam dát měřící pásku na vůle, já to sice moc nepoužíval , ale je to dobrá pomůcka. Olej/tlak/ prostě po ohřátí, když se matroš ohřeje někam utíká, takže někde vznikne větší vůle. Vůle ventilů na to vliv nemá, ale máš tam buď 2 nebo 4 axiální lágry , tak je vyndej, nebude to problém, a prohlédni , jak jsou vydřené a zda ještě mají drážky. klidně bych je koupil a dal nové./je to za pár šupů/Když dáš šroubovák mezi závaží kliky a blok /uložení ložiska lágru kliky/tak bys neměl cítit žádnou vůli a klika se může jen malilinko hnout. Ten motor mi připomíná konstrukci Fiatu, ale přesně nevím,čí je to pajc, Amíci tomu dali jen název... :)
P.S.Nebo kup v supermarketu olej 15W-40 a zkus to, možná to zhasne..
nepropadat panice...
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Pri tej kontrole treba hned aj nove sroby ? A aky je potom dotahovaci moment nikde som nenasiel
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

podla autodata
Hlavné ložiská (predpis vymeniť šróby)
1. fáza 25nm
2. fáza 57nm

ojničné (nie je predpis na výmenu)
1. fáza 15nm
2. fáza 33nm
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

SM Chevrolet píše stejné hodnoty jako pro fáze II bez zmínky o fázi I,

Klika
Upozornění: Nepoužívejte původní šrouby víka ložiska klikového hřídele. Mohlo by dojít k poškození motoru.

Utáhnout
Utáhněte šrouby víka ložiska klikového hřídele na 57 N•m (42 lb-ft).

Ojnice
Utáhnout
Utáhnout matice víka ojničního ložiska na 33 N•m (24 lb-ft).

ale držel bych se toho jak to napsal adrian, bude to lepší ;)
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Na buduci tyžden sa na to pustim mam ešte dodaz dajú sa vymeniť guferá ventilov bez demontáže hlavy ?
Odpovědět

Zpět na „Americké vozy“