Demontáž palivového čerpadla

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
LupekT
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 22 bře 2009, 21:58

Demontáž palivového čerpadla

Příspěvek od LupekT »

Dobrý den,
Přátele poraďte. U Ducata 2.3 96KW rv.2008 chci demontovat podávací palivové čerpadlo. Nezdá se mi jeho chod, bzučí tak jak by se mu nechtělo, ale auto jede normálně. Či náhodou v nádrži nejsou nějaké kály, které ucpávají sání anebo čerpadlo končí život. Auto má 210000km. Nevíte jak dlouho takové čerpadlo vydrží. Problém jeho dostát, přístup je v podlaze kabiny, ale čerpadlo je jakoby zapuštěné do tělesa nádrže. Jak uvolnit ten šroubovací plastový prstenec abych ho dostal ven. Máte s tím nějaké zkušenosti.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5464
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Je na to spesl kluc
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

V krajnom prípade sa dá opatrne povoliť aj majzlom a kladivom, ale to je taká robota… no…
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ten klíč udělat nebo dát 2 šroubováky a mezi to páku nebo jak píše Marek 001, tupý majzlík a dokola to rozumně pobít v zářezech a pak trochu větší ránu, až se to hne..Dost to vydrží.... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Děláme to ve dvou, dva velký tupý šroubováky, kladívečka a klepem zaráz
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55

Příspěvek od blacklight »

Řešil jsem to taky, několikrát.
- na kombíku kde člověk může být přímo nad maticí, je to v pohodě
- na sedanu bez sklopných sedaček je to úplně naprd a nedokázal jsem to povolit

První jsem zkusil šroubovák a kladívko, pak dva ALU profily stažené závitovými tyčemi a nakonec jsem koupil speciální klíč na který se nasazuje račna.
Klíč měl 3 packy a když jsem zabral, tak se packy ohnuly do tvaru vrtule.
Proběhly pokusy s takovým páskem, že ho obtočím po ovodu matice a on se zakousne... a taky nic.

Nějaké prostříknutí závitu, nebo mírné zapáčení po celém obvodu, atd. Vůbec nepomohlo. Až to budu fakt potřebovat vyřešit, tak budu muset matici opatrně uřezat.

Poslední co mi zbývá je vyrobit si klíč z řetězu, ale asi tam nebude místo.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Odpovědět

Zpět na „Fiat“