Stále se točí sahara!!!

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ocasino85
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 20 led 2011, 20:10

Stále se točí sahara!!!

Příspěvek od Ocasino85 »

Zdravím pánové , mám problém na golfu 4 1.6 16V 77KW stále se točí sahary po otočení klíčem..Vše jsem vyměnil snad co šlo ŘJ větráků, čidlo na chladiči, teplotní čidlo ukazuje správně podle diag, kabeláž od ŘJ větráků zkontrolovaná nikde žádné shnilé káble jen ukostření bylo shnilé, ale to jsme už opravili a ventilátory se pořád točí...Setkal se s tím už někdo, na co se ještě podívat nebo jestli zkontrolovat kabeláž až k ŘJ motora?? (hm) ...
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

a měřil jsi tu kabeláž?Co ukazují měřené hodnoty v ECU
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Ocasino85
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 20 led 2011, 20:10

Příspěvek od Ocasino85 »

Podle toho, jak to myslíš měřit kabeláž??? (Nejsem obor el. jen laik. Když mě navedeš, kde co změřit, tak bych to zvládl..) Měřit jsem je nezkoušel jen kde všude je + a od pojistkovky propípat, jestli nejsou někde spečené kable... i v tom plastu jsem kontroloval pod baterkou, jestli náhodou nejsou někde shnilé a k sobě přilepené. ECU jsem kontroloval jen teplotu motoru, jestli ukazuje správně.
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

A co kostka?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Ocasino85
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 20 led 2011, 20:10

Příspěvek od Ocasino85 »

Co myslíš kostka???
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

nema to el. termostat jako BFQ?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

prolez všechny pojistky...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ocasino85
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 20 led 2011, 20:10

Příspěvek od Ocasino85 »

Kdyby byla špatna pojistka tak by tam nešla šťáva ne?? Ale zitra je zkusim všechny projit...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

hlavně smazat všechny chyby, tohle jsem řešil a termostat + chyby v paměti = větráky do smrti baterky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud to má klimu tak ověřit zda čidlo neukazuje vysoký tlak.
Ocasino85
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 20 led 2011, 20:10

Příspěvek od Ocasino85 »

Tak dneska prolezené všechny pojistky některé vyměněné i chyby smazané a pořád se ta mrška z vesela točí...Klimatizace byla měněná celý kompresor jelikož ten původní byl přidřený.......
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

geo píše:Pokud to má klimu tak ověřit zda čidlo neukazuje vysoký tlak.
j

jak geo říká
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

Ahojte OI. 1,6 75KW BFQ. diag vypisovala snimač G83(vystup s chladiča) kupil sa novy ,chyba sa zmazala chvilu pokoj. Teraz to riešim opat podla slov majitela auto nekuri a ručička beha hore dole na teplote. diag nič neprezradila + neustale sporadicke zapinanie vetrakov aj ked je teplota daleko od 90°C.(vetraky bežia oba aj pri vytahnutom klučiku niekedy par sekund niekedy aj 5minut).Viem že je tu termostat ovladany topnym telieskom ,ktore otvara termosta+je stale ešte ovladany teplotou vody,aspon by mal byt tak som sa dočital...Auto naštartujem na volnobeh na 90C sa dostane behom 10minut. kurenie citit už teply vzduch aj 1minutu po naštartovany a však teplota sa dostane na budikovych 90(diag 80) na kurenie nesahne a teplota inteznita teleho vdzchu ide dole tak ako ja ručička na teplote a auto prechladina. Pozrel som RJ vetrakov,konektory spoje ale nič som nenašiel vetraky spušta hoc kedy aj na 10°C motore + ručička pendluje hore dole a aj intenzita kurenia ,kurenie fuka studeny aj ked vetraky na sahare nebežia. + Ma ešte napadlo zmerat napajanie teplotneho člena na termostate čo otvara termostat a objavilo sa tam napatie 12,5V už par sekund po štarte studeneho motora.čiže cele riadenie je na figu termostat ako taky by zrejme nepomohol vyrešit zavadu kedže "vyhrev-otvaranie" termostatu ide už studeneho motora . Ak niekto niečo podobne riešil budem rad za každu zmienku Vdaka
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“