
Superb II 2015 125kW 4x4 CFGB - saze ve výfuku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Superb II 2015 125kW 4x4 CFGB - saze ve výfuku
Zdravím ve spolek a poprosím o radu ohledně následujícího problému. Na výše uvedeném vozidle, které mám cca. rok, kupováno s nájezdem 70tis. km (v současné chvíli 95tis. km) se od samého začátku projevuje zvýšené usazování sazí v koncovkách výfuku a jeho okolí, viz. foto-stav zhruba po měsíci ve smíšeném provozu bez "čištění" samotných koncovek výfuku a nárazníku(ano, až tak daleko jsem se dostal a minimálně ten stříbrný nárazník čistím..) Za ten rok bylo auto 3x v autorizovaných sevisech, kde jsem pokaždé na tento problém upozorňoval, ovšem napoprvé neudělali nic, napodruhé přehráli jednotku v rámci opravy DG a napotřetí, když zjistili ztrátu chladící kapaliny, tak na záruku vyměnili EGR ventil, kterým prý voda unikala do výfuku.. Ani tento zákrok žádnou změnu nepřinesl. Na diagnostice se nic neukazuje, řízené vyhledávání závad taky zero, na BOSCHáckých emisích je kouřivost v průměru 0,12, takže ok. DPFko regeneruje v městským provozu tak po 300-350km(ne vždycky se mi samozřejmě podaří regeneraci vysledovat), normálně proběhne, žádná zaznamenaná chyba. Ze zoufalství tankuju už jenom Vervu a leju do toho aditivum VIF SD jak oteklej.. Nic, pořád stejný.. Při jízdě se z výfuku nezakouří, chvílema mi ale přijde, že ztrácí výkon a za chvíli zas jede v pohodě, ale to může být jen subjektivní dojem.. Takže k dotazům: řešil jste už někdo něco podobnýho a poradíte, odkud se odpíchnout? Příp. je tady někdo, nejlépe z Brna a akolí, kdo by třeba z udělané diagnostiky našel něco víc, než v autorizáku? Díkec předem za info...


Domluv se s HUMLEM je z Brna a je to to kofr.
http://www.rfauto.eu/
http://www.rfauto.eu/
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Zdarec borci,
díky za info a podněty.. Humla zkusím, jednoznačně. Je po ruce a veřím, že tohle ještě neviděl..
Ať šáhnu kamkoliv, je to prostě černý, ale jako fest, ne jakože šedej otěr, ale fakt černota.. můžu někam upnout video z čištění koncovek, ale to asi nikoho moc zajímat nebude..
Vstřiky přes diag. zkoušeli, limit má být 1,5čehosi, snad baru, všecko OK. To, co už k tomu ve Škodovce neřekli je, že u CR se elektronika snaží případnej problém na vstřiku dorovnat na dalších, ale to je vlastně nezajímá, páč celkově je to cajk.. Takže třeba zkusit zpátečku, jestli vrací na každým vstřiku stejně??
díky za info a podněty.. Humla zkusím, jednoznačně. Je po ruce a veřím, že tohle ještě neviděl..

Ať šáhnu kamkoliv, je to prostě černý, ale jako fest, ne jakože šedej otěr, ale fakt černota.. můžu někam upnout video z čištění koncovek, ale to asi nikoho moc zajímat nebude..
Vstřiky přes diag. zkoušeli, limit má být 1,5čehosi, snad baru, všecko OK. To, co už k tomu ve Škodovce neřekli je, že u CR se elektronika snaží případnej problém na vstřiku dorovnat na dalších, ale to je vlastně nezajímá, páč celkově je to cajk.. Takže třeba zkusit zpátečku, jestli vrací na každým vstřiku stejně??

Ohledně toho nahrání ekologického softwaru si neudělal dobře, zbytečně si tim zatěžuje celý motor..
Takhle vypadá můj


O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 675
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
bengac píše:Fulltank píše:To budeš mít prasklý dpfko, stejně jako jápak část výfukových plynů lítá kolem filtru a dela bordel na výfuku.
Copak to by nepoznaly čidla za dpf, že z toho lítá víc borčusu, než má??
Ne, běžně k nám jezdí zákazníci s prasklým a tedy již nefunkčním DPF (černé koncovky) a díky tomu, že naopak není vetší protitlak, tak se Vám nic nerozsvítí na budíkách, ale z STK/ME Vás pravděpodobně "vyhodí".

No právě na to jsem tak trošičku spoléhal, páč jsem si ty emise nechal dělat na dvou místech(jedno venkovský JZDo, kde to způsobilo totál poprask a v podstatě zastavilo výrobní proces, páč to tam ještě nemeli, no a na podruhý jsem je dělal ve štatlu, ty BOSCHácký, kde mě kořeň za 2min. vyhodil, že je to naprosto v pořádku a ať vypadnu...DIESELPOWER office píše:bengac píše:Fulltank píše:To budeš mít prasklý dpfko, stejně jako jápak část výfukových plynů lítá kolem filtru a dela bordel na výfuku.
Copak to by nepoznaly čidla za dpf, že z toho lítá víc borčusu, než má??
Ne, běžně k nám jezdí zákazníci s prasklým a tedy již nefunkčním DPF (černé koncovky) a díky tomu, že naopak není vetší protitlak, tak se Vám nic nerozsvítí na budíkách, ale z STK/ME Vás pravděpodobně "vyhodí".
No a ještě jedna perlička z návštěvy jednoho z autorizáků, na Pořící(lokálci ví, nemístní jsou schopni dohledat), kde mi přijímací technik řekl snad největší klenot současný literatury: "Víte pane, to auto není nejmladší, přeci jen, má už něco najeto a každá ta chyba, musí, jaksi, no, nějak dozrát...." Tohle říct některej můj zaměstnanec, ikdyž v úplně jinýmu segmentu, nějakýmu kliošovi, tak se nejen osobně, jako majitel, omluvím, ale toho idiota na hodinu vyrazím..
Asi závěrem vychází pořád nejlepší varianta zkusit p. HUMLA

Jako chci to rozklíčovat už jenom principiálně, jak to, že jeden kus je naprosto v pohodě a druhej dělá takovýhle kraviny.. a sere mě to pucování nárazníku co 14 dni!!!
