Superb II 2015 125kW 4x4 CFGB - saze ve výfuku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bengac
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 03 pro 2018, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Superb II 2015 125kW 4x4 CFGB - saze ve výfuku

Příspěvek od bengac »

Zdravím ve spolek a poprosím o radu ohledně následujícího problému. Na výše uvedeném vozidle, které mám cca. rok, kupováno s nájezdem 70tis. km (v současné chvíli 95tis. km) se od samého začátku projevuje zvýšené usazování sazí v koncovkách výfuku a jeho okolí, viz. foto-stav zhruba po měsíci ve smíšeném provozu bez "čištění" samotných koncovek výfuku a nárazníku(ano, až tak daleko jsem se dostal a minimálně ten stříbrný nárazník čistím..) Za ten rok bylo auto 3x v autorizovaných sevisech, kde jsem pokaždé na tento problém upozorňoval, ovšem napoprvé neudělali nic, napodruhé přehráli jednotku v rámci opravy DG a napotřetí, když zjistili ztrátu chladící kapaliny, tak na záruku vyměnili EGR ventil, kterým prý voda unikala do výfuku.. Ani tento zákrok žádnou změnu nepřinesl. Na diagnostice se nic neukazuje, řízené vyhledávání závad taky zero, na BOSCHáckých emisích je kouřivost v průměru 0,12, takže ok. DPFko regeneruje v městským provozu tak po 300-350km(ne vždycky se mi samozřejmě podaří regeneraci vysledovat), normálně proběhne, žádná zaznamenaná chyba. Ze zoufalství tankuju už jenom Vervu a leju do toho aditivum VIF SD jak oteklej.. Nic, pořád stejný.. Při jízdě se z výfuku nezakouří, chvílema mi ale přijde, že ztrácí výkon a za chvíli zas jede v pohodě, ale to může být jen subjektivní dojem.. Takže k dotazům: řešil jste už někdo něco podobnýho a poradíte, odkud se odpíchnout? Příp. je tady někdo, nejlépe z Brna a akolí, kdo by třeba z udělané diagnostiky našel něco víc, než v autorizáku? Díkec předem za info...

Obrázek
rami
Aktivista
Příspěvky: 1687
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Domluv se s HUMLEM je z Brna a je to to kofr.
http://www.rfauto.eu/
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
rami
Aktivista
Příspěvky: 1687
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

tech 0,12 neni az tak 100% OK ,proto mas koncovku uz trosku od sazi.
Kdyz setres saze prstem jak to vypada ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

číhnul bych přes diag. na vstřiky kolik dávají a na tlak na rejlu.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
bengac
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 03 pro 2018, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od bengac »

Zdarec borci,
díky za info a podněty.. Humla zkusím, jednoznačně. Je po ruce a veřím, že tohle ještě neviděl.. (LOL)
Ať šáhnu kamkoliv, je to prostě černý, ale jako fest, ne jakože šedej otěr, ale fakt černota.. můžu někam upnout video z čištění koncovek, ale to asi nikoho moc zajímat nebude..
Vstřiky přes diag. zkoušeli, limit má být 1,5čehosi, snad baru, všecko OK. To, co už k tomu ve Škodovce neřekli je, že u CR se elektronika snaží případnej problém na vstřiku dorovnat na dalších, ale to je vlastně nezajímá, páč celkově je to cajk.. Takže třeba zkusit zpátečku, jestli vrací na každým vstřiku stejně??
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

To budeš mít prasklý dpfko, stejně jako já ;) pak část výfukových plynů lítá kolem filtru a dela bordel na výfuku.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
bengac
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 03 pro 2018, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od bengac »

Fulltank píše:To budeš mít prasklý dpfko, stejně jako já ;) pak část výfukových plynů lítá kolem filtru a dela bordel na výfuku.

Copak to by nepoznaly čidla za dpf, že z toho lítá víc borčusu, než má??
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

(noteeth) tam takový čidlo žádný nenajdeš, je tam akorat čidlo teploty za filtrem a senzor diferencniho tlaku, kterej tohle nepozna. Ale buď v klidu, já s tím mám naježdeno kolem 150tis, momentálně tedy 302ti a vše funguje normálně. Možná někde ještě najdu fotku te praskle keramiky když jsem to řešil.

Ohledně toho nahrání ekologického softwaru si neudělal dobře, zbytečně si tim zatěžuje celý motor..

Takhle vypadá můj

(LOL) Obrázek
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 675
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

bengac píše:
Fulltank píše:To budeš mít prasklý dpfko, stejně jako já ;) pak část výfukových plynů lítá kolem filtru a dela bordel na výfuku.

Copak to by nepoznaly čidla za dpf, že z toho lítá víc borčusu, než má??

Ne, běžně k nám jezdí zákazníci s prasklým a tedy již nefunkčním DPF (černé koncovky) a díky tomu, že naopak není vetší protitlak, tak se Vám nic nerozsvítí na budíkách, ale z STK/ME Vás pravděpodobně "vyhodí".
Obrázek
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Ač to bude znít blbě tak emisema projdu v pohodě, jen to vždycky umeju (rofl)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Máme tu jedno CFFB a od novoty má zadymené koncovky.
Je pravda, že sa tam už menil jeden vstrek a majiteľ s tým nejazdí šetrne, ale zadymené boli už snáď v treťom mesiaci, aspoň čo si pamätám.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
bengac
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 03 pro 2018, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od bengac »

DIESELPOWER office píše:
bengac píše:
Fulltank píše:To budeš mít prasklý dpfko, stejně jako já ;) pak část výfukových plynů lítá kolem filtru a dela bordel na výfuku.

Copak to by nepoznaly čidla za dpf, že z toho lítá víc borčusu, než má??

Ne, běžně k nám jezdí zákazníci s prasklým a tedy již nefunkčním DPF (černé koncovky) a díky tomu, že naopak není vetší protitlak, tak se Vám nic nerozsvítí na budíkách, ale z STK/ME Vás pravděpodobně "vyhodí".
No právě na to jsem tak trošičku spoléhal, páč jsem si ty emise nechal dělat na dvou místech(jedno venkovský JZDo, kde to způsobilo totál poprask a v podstatě zastavilo výrobní proces, páč to tam ještě nemeli, no a na podruhý jsem je dělal ve štatlu, ty BOSCHácký, kde mě kořeň za 2min. vyhodil, že je to naprosto v pořádku a ať vypadnu...

No a ještě jedna perlička z návštěvy jednoho z autorizáků, na Pořící(lokálci ví, nemístní jsou schopni dohledat), kde mi přijímací technik řekl snad největší klenot současný literatury: "Víte pane, to auto není nejmladší, přeci jen, má už něco najeto a každá ta chyba, musí, jaksi, no, nějak dozrát...." Tohle říct některej můj zaměstnanec, ikdyž v úplně jinýmu segmentu, nějakýmu kliošovi, tak se nejen osobně, jako majitel, omluvím, ale toho idiota na hodinu vyrazím..

Asi závěrem vychází pořád nejlepší varianta zkusit p. HUMLA :)
Jako chci to rozklíčovat už jenom principiálně, jak to, že jeden kus je naprosto v pohodě a druhej dělá takovýhle kraviny.. a sere mě to pucování nárazníku co 14 dni!!! (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“