bmw e39 3,0d 135kw

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fiatfiat
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2017, 23:16

bmw e39 3,0d 135kw

Příspěvek od fiatfiat »

Zdravím, už delší dobu se snažím spravit kolísání otáček motoru a to zvláště na volnoběh o cca 80 ot.Závada se projeví ihned po startu a je jedno jestli je motor studený nebo ohřátý zkrátka houpou otáčky jako kdyby se rychle přidával a ubíral plyn.Když se ale motor chvíli podrží v max otáčkách a nechá se spadnout na volnoběh tak běží pravidelně, ale pak stačí jenom zavadit o plyn a motor se rozhodí a je to v kelu.Při kolísání je vidět na diagnostice jak tlak v railu skáče sem a tam a to klidně o 100 baru.Podávačka tlačí na volnoběh 3,6 bar ale po sešlápnutí plynu klesá až ke 2 barům.Už jsem měnil regulátor tlaku paliva, čidlo tlaku paliva a bez úspěchu.Tak prosím o radu zkušenější.
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39

Příspěvek od toyota.kzj »

nejsou nahodou zaslepeny vyrivy klapky ? a jsou funkcni ?
fiatfiat
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2017, 23:16

Příspěvek od fiatfiat »

Tohle ještě výřivé klapky nemá, ale ted mě napadlo jestli by to nemohli být vstřiky.Ale jak si pak vysvětlit to velké kolísání tlaku až o 100 barů?Kdyby ten tlak takhle moc nelítal tak bych řekl že by to mohli být, ale takhle si nejsem jistej.
fiatfiat
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2017, 23:16

Příspěvek od fiatfiat »

Tak jsem zase drobet bádal.Udělal jsem přepadový test a 4 vstřiky mají 12ml, dva zbylé 15ml(doba testu jedna minuta).Prej by mělo být okolo 10ml/min tak nevím v jakém stavu ty vstřiky jsou jestli těch 5ml je natolik velký rozdíl aby to vysvětlilo velké kolísání tlaku.Jinak přikládám obrázek kde je vidět kolísání tlaku na railu.Obrázek
fiatfiat
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2017, 23:16

Příspěvek od fiatfiat »

To takováhle závada ještě nikoho nepotkala?Já jsem přemýšlel o tom kolísání tlaku ale jelikož kolíše i nad požadovanou hodnotu řídící jednotky tak to vypadá že je tlaku dost tudíž by ty vstřikovače mohli být dobré.Zajímalo by mě jaké máte zkušenosti s vadnými vstřiky jestli můžou taky způsobit výchylku tlaku nad požadovanou hodnotu řídící jednotky, předem děkuji za rady.
Odpovědět

Zpět na „BMW“