žhavení transpotrer t5 1,9 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Má nový žhavky, nový relé, vše snad správný, co ještě může udělat?

Korekce jsou až moc krásný, tak to bude s kompresema taky OK, nejlepší je si je ale nalogovat ;) Se studeným startem a žhavením to souvisí, to neženeme tak daleko, prostě na motoru musí být vše OK ;)

Ale, když jsi odpojil ty čidla teplot, tak ono si to sice bere náhradní hodnotu, třeba vzduchu z váhy, nebo nafty na zpátečcce, ale nevím, jestli se i ta může ukázat v hodnotách pro vodu. Tohle může být ten problém. Ta teplota odpovídá realitě, není tam výrazně jiná?

Ono to má DPF, že? To s tím nesouvisí, jen pro info.

Ty adaptace na žhavení a dávku nafty, němci je v labelu už neuváděj, ale můžeš se podívat, jestli jsou po loginu 12233 adaptace dostupný nebo ne ;)
ren.e
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 28 kvě 2012, 21:25
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od ren.e »

Ty teploty odpovídají realitě. Rozdíl mezi sebou do 1°C. Po odpojení vodních čidel se ale na VAGU teplota nezměnila. V chybách byly jen hodnoty těch čidel "příliž nízké" , po propojení konektoru drátkem "příliž vysoké". Odpojené čidlo teploty nafty hlásilo nějakých 37°C. Testoval jsem to na dílně při 14°C. Jiné čidla teploty,než na výstupu vody z hlavy, dole na chladiči, palivové hadici a venkovní čidlo v nárazníku, jsem neobjevil. po odpojení čidla u hlavy se akorát spustila sahara.
Auto stojí venku, zatím jsou 3°C, což nedělá při startu problém. Počkám do rána, kouknu vagem na teploty a zkusím start. Pokud ale nebude alespoň -5, tipuji, že chytne na drnc.

Tímto bych ale vlákno ukončil, něboť žhavení 3-ma Voltama je vyřešeno.
Jo a když mrzlo, nepomohlo ani vícekrát žhavit. Kontrolka svítila déle, než za tepla.
Díky všem za reakce a poučení ;)
2000 " Ford Galaxy 1,9 tdi 81 kW AVG Ghia
ren.e
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 28 kvě 2012, 21:25
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od ren.e »

A DPF to nemá, motor BRS.
2000 " Ford Galaxy 1,9 tdi 81 kW AVG Ghia
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No zásadní je teplota vody v motoru pro žhavení, a ta musí odpovídat realitě. (rozdíl na naftě 23 stupnů je ale taky hodně ...)

K těm adaptacím, po loginu kanál 5 pro startovací dávku, kanál 12 pro žhavení, pokud budou přístupné, tak třeba by mohlo pomoci. Ale znovu, základ je mít v cajku info z čidel teplot a hlavně tu vodu G62, skupina 7 pole 4.
ren.e
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 28 kvě 2012, 21:25
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od ren.e »

Jak jsem psal, ty teploty jsou +- o 1°C. Jen po odpojení čidla nafty, ze změní teplota někde k 40°C. Ale zapojené hlásí to, co voda. Za jízdy voda drží 90°C, Nafta kolem 60°C , po cca 15 km jízdy. Pak mi klekla baterka na noťasu (crazy)
2000 " Ford Galaxy 1,9 tdi 81 kW AVG Ghia
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jasně, vypojené čidlo nafty = natvrdo nastavená bezpečnostní hodnota 40, vypojené čidlo vody na hlavě = sepnuté sahary.

Skupina 12 pole 2 ukazuje, jaký čas žhavení jednotka motoru určila podle teploty a dalších podmínek, a podle toho drží sepnutý relé žhavení.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5129
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A na žhavky z lišty jde opravdu proud? Někdy je ta lišta vypálená,oxidace,vše se tváří OK ale žhavky nežhaví.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
ren.e
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 28 kvě 2012, 21:25
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od ren.e »

Tak to je to první co jsem zkoušel. Jak jsem psal, místo žhavky jsem měl žárovku a divil jsem se, jak málo svítí na 12V . Pak jsem řešil ty 3V na těch paticích a Rayx mě vyvedl z omylu.
Zatím to starruje i při -2°C dobře. Možná pomohlo to nové relé.
Tímto bych diskusi ukončil. Děkuji
2000 " Ford Galaxy 1,9 tdi 81 kW AVG Ghia
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“