E60 530D M57

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 441
Registrován: 04 čer 2008, 19:53

E60 530D M57

Příspěvek od spacewerk »

Pánové a dámy mám na Vás velkou prosbu...
Mám jeden takový zajímavý problém na E60 M57 rv 2004 bez DPF Euro 3, manuál, zaslepený vířivé klapky najeto 340...tankována po dobu mého vlastnictví 10 měsíců pouze verva...nekouří, olej bere cca litr na 10tkm, olej měnim po 15tkm 5W40 divinol, motor zahřejvám a dochlazuju, termostat funkční...
Auto startuje na drc, beží jak samet, jede jak má, vše OK, ale pouze při delším stání na volnoběh (cca 10 a více minut v kolonách) začne běžet na 5 válců (vynechává 2válec) rozjedu se nebo mu přidám nad 1400/ot na volnoběh a po zastavení je vše OK, ale zase do pěti min přijde chod na 5 válců... diag říká..problém na 2 válci říkám si jasně vstřik...diag a přepady všude stejně ... prohozen vstřik mezi 2 a 3 válcem....problém se nepřesunul na 3 válec, stále na dvojce OK, říkám si zapečený pístní kroužky nebo propálenej píst... komprese změřena na všech šesti 26atm...

Nakonec mám podezření bud na zakarbonovanej sací ventil na druhým válci, ve spojení s teplotou motoru, to bych ale musel dělat rozborku motoru, a když už tak i nový rozvody, napínáky ideálně i spojku atp...a jsme tam za 70k, chápu můžu je dát, to co 530D předvádí a dává za to opravdu stojí, ale proč se takováhle věc stala jen mě... Resp. stalo se vám někdy něco takového??? Auto bez dlouhého stání na volnoběh jezdí jak nové, když si to hlídám, vyhýbám se kolonám atp...pak jediný problém není, pokud bych měl start stop ani to nepoznám....nechci ho tam....

Ted to řešim tak, že nejezdim na 6ku ale pouze 5ku a točim to ke 3500/abych to trochu zahřejval a třeba ten karbon vypálil a zdá se, že motoru to svědčí, má celkem tišší chod... máte někdo prosím zkušenosti s něčim podobným? předem díky za reakce
-ex. ARO 243 2.5 62kW rv 1989
-ex. O1 AHL 66->92kW rv 2003
-ex. S1 AWX 96kW->115kW rv2002
-NISSAN Y60 2.8TD 85kW rv 1990
-ex. E65 N62
-E39 M52
-E60 M57
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

mrkni na piny od jednotky
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 441
Registrován: 04 čer 2008, 19:53

Příspěvek od spacewerk »

box v motoráku kontroluju kvuli těsnosti jednou za 2měsíce a je tam sucho jak na poušti...myslíš, že by tam byl zaoxidovanej pin a ten se občas takhle projevil....
-ex. ARO 243 2.5 62kW rv 1989
-ex. O1 AHL 66->92kW rv 2003
-ex. S1 AWX 96kW->115kW rv2002
-NISSAN Y60 2.8TD 85kW rv 1990
-ex. E65 N62
-E39 M52
-E60 M57
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

jo tam není problém s těsností bedny ale ze ta vlchkost se vzlíná po kabeláži
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Odpovědět

Zpět na „BMW“