fábka 1,4 MPi

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

fábka 1,4 MPi

Příspěvek od slovacek.milos »

hoši lambáda v procentech má lítat kolem nuly je to tak dík
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Myslíš 1. kanál? Ano okolo 0 by to malo skákať na voľnobeh. Ak je 10-15 tak väčšinou prisáva vzduch.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek001 píše:Myslíš 1. kanál? Ano okolo 0 by to malo skákať na voľnobeh. Ak je 10-15 tak väčšinou prisáva vzduch.
je tam závada v obvodu ale lítá to hezky kolem nuly +- ted je to bez závad

madam si stěžuje že se stím nemůže rozjet měla to na dignostice a prej je šecko dobré aj batérka enom cosi s volantem,

na volantu všechno sedí i motohodiny odpovídají najetým km tak nevím jede to ok
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ja tomu hovorím zákazník-hypochonder
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4639
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

S volantem něco je. Drží ho madam. A na pedály s podpatkama.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jak víc přimrzlo tak to bylo špatně po startu se nešlo rozjet

sonda závada v obvodu, odměřování paliva příliš chudé 1,2,3,4, a vynechávání víáců 1,2,3,4, pak sonda blok měřených hodnot a lítala přesně kolem nuly :?

dal jsem novou origoš boš a závada se už neobjevuje start a jedu taky píšou doporučený interval výměny 250.OOO
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Napětí l.sondy pred katem by mělo pendlovat od cca 0.1v do 0.9v. Pokud se nehne, tak je lambda v prdeli. Špatné rozjezdy může být tepl. čidlo, nebo zasraná klapka.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Zkontrolovat asi soft v jednotce. Pak laborovat nad sondou a měřením.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“