vymena turba GT1749V z 81kw ASV na GT1749VB z ARL 110kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Vici píše:samozřejmě k sériovému IC ani VA !
Neví někdo, jakou teplotu + - má stlačený vzduch před IC?
Jen tak pro zajímavost.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Toledak píše: Neví někdo, jakou teplotu + - má stlačený vzduch před IC?
Jen tak pro zajímavost.
Zeptej se Frenzyho jake teploty mel v sacim traktu na svem ASV Leonu po chipu s GT1646V a PP764 s kvalitnim chipem od Dieselpoweru.

Pripadne se ho rovnou zeptej na levne reseni relativne kvalitniho chladice.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“