Rozdiel motorov 1.8T (octavia)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Tak mu dejte loknout LPG-limonady, pane Hoblik
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Re: Rozdiel motorov 1.8T (octavia)
toto ma zaujima, lebo sa to tyka aj mna. preco sa zacina sranda?TDI tech píše: Co sa tyka vsetkych 1.8T je pravidelne cistenie sacieho kosa olejoveho cerpadla.
Ale ta skutocna sranda zacina az u motorov APX / APY, alebo najlepsie BAM (165kW). Tie motory sa objavovali v Audinkach napr. S3, TT
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
Dal jsem na blok BFB (podélný, A4) hlavu z AGU, protože byla zrovna po ruce. Mám otázky:
1) nefunguje mi variabilní časování vaček, byť jsem ten modul přeskládal z BFB (ovládán elektronicky) Při prvním pohledu se zdálo lůžko a přívodní kanálky hydrauliky v hlavě stejné... Má s tím někdo zkušenosti?
2) nejede to - má to 92 kW na originál, s chipem 103 kW ... měřeno na brzdě. Váha ukazuje více méně dobré hodnoty, ale skutečný plnící tlak je cca 1/2 od požadovaného... turbo je hned po prvním měření rozpálené...svítí
3) turbo vypadá OK, žádná velká vůle, lopatky v pohodě. V diagnostice žádné běžné chyby pro motory 1,8T spojené s podtlaky atp. Jen sem tam sekundární vzduch...
Ještě mě napadá, co na to palivové čerpadlo, to ještě změřim v zátěži na brzdě... jestli to není chudý. Ale auto necuká, nevynechává, startuje a jede úplně normálně...je prostě jenom "líný"
Napadá někoho něco? Třeba nějaké souvislosti?
Díky
1) nefunguje mi variabilní časování vaček, byť jsem ten modul přeskládal z BFB (ovládán elektronicky) Při prvním pohledu se zdálo lůžko a přívodní kanálky hydrauliky v hlavě stejné... Má s tím někdo zkušenosti?
2) nejede to - má to 92 kW na originál, s chipem 103 kW ... měřeno na brzdě. Váha ukazuje více méně dobré hodnoty, ale skutečný plnící tlak je cca 1/2 od požadovaného... turbo je hned po prvním měření rozpálené...svítí
3) turbo vypadá OK, žádná velká vůle, lopatky v pohodě. V diagnostice žádné běžné chyby pro motory 1,8T spojené s podtlaky atp. Jen sem tam sekundární vzduch...
Ještě mě napadá, co na to palivové čerpadlo, to ještě změřim v zátěži na brzdě... jestli to není chudý. Ale auto necuká, nevynechává, startuje a jede úplně normálně...je prostě jenom "líný"
Napadá někoho něco? Třeba nějaké souvislosti?
Díky
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
Tak dneska změřen tlak paliva - drží po celou dobu konstantně 4 bar...
Vyměněn i BOV, kdyby náhodou původní propouštěl. -Beze změny-
Zapojená/vypojená váha stejný výsledky
Ještě otestuju IC, jestli není něčím zacpaný... ale to kdyby nemohlo protlačit, tak bude podle mně dělat "surge" efekt.
Ten AFR logger je pěkná věc, ale nemám k tomu nikde přístup
Vyměněn i BOV, kdyby náhodou původní propouštěl. -Beze změny-
Zapojená/vypojená váha stejný výsledky
Ještě otestuju IC, jestli není něčím zacpaný... ale to kdyby nemohlo protlačit, tak bude podle mně dělat "surge" efekt.
Ten AFR logger je pěkná věc, ale nemám k tomu nikde přístup
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
Pisu tu somariny !
AGU je sice najstarsi ale ma rovnake ojnice ako BAM/AMK/APY treba pozriet na etke...
AGU JE BIG PORT ! cize siroky kanal..
Starsie typy motorov ako AGU nemaju elektricky hydronapinak...
Vsetky maju blok uz rovnaky iba AEB ma starsi s cerpadlom cez remen..
Kluka je podla etky moze byt rovnaka AGU s APY cize (154kw)... pozor piesty su ine aj kompresny pomer !
AGU je sice najstarsi ale ma rovnake ojnice ako BAM/AMK/APY treba pozriet na etke...
AGU JE BIG PORT ! cize siroky kanal..
Starsie typy motorov ako AGU nemaju elektricky hydronapinak...
Vsetky maju blok uz rovnaky iba AEB ma starsi s cerpadlom cez remen..
Kluka je podla etky moze byt rovnaka AGU s APY cize (154kw)... pozor piesty su ine aj kompresny pomer !
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha