H&R stabilizator ?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

H&R stabilizator ?

Příspěvek od ADKO13 »

Caute ma niekto skusenost vymenu origo stabikov za ine ? :) uvazujem o vymene na mojej s3 8l za H&R s hrubkou 25mm pred a 21mm zad.. Povodne tam je 19mm pred a 14mm

Podvozok Bilstein b14 len nechcem aby to uz bolo mega tvrde.. preto sa pytam na skusenost..

Stabiky maju 2 moznosti nastavenia..
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Re: H&R stabilizator ?

Příspěvek od zero1724 »

ADKO13 píše:Caute ma niekto skusenost vymenu origo stabikov za ine ? :) uvazujem o vymene na mojej s3 8l za H&R s hrubkou 25mm pred a 21mm zad.. Povodne tam je 19mm pred a 14mm

Podvozok Bilstein b14 len nechcem aby to uz bolo mega tvrde.. preto sa pytam na skusenost..

Stabiky maju 2 moznosti nastavenia..
Jen nevím jeslti máš trabanta, nebo vw transporter, to je trochu důležité, já sám mám stabilizátor 20mm na jedničkové fabii s 1.9 tdi, funguje bravurně, uložení stabilizátoru original, někdo dával 22mm v powerflexu a už to bylo extrémně nedotáčivé... To je laborace kamaráde :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Re: H&R stabilizator ?

Příspěvek od ADKO13 »

zero1724 píše:
ADKO13 píše:Caute ma niekto skusenost vymenu origo stabikov za ine ? :) uvazujem o vymene na mojej s3 8l za H&R s hrubkou 25mm pred a 21mm zad.. Povodne tam je 19mm pred a 14mm

Podvozok Bilstein b14 len nechcem aby to uz bolo mega tvrde.. preto sa pytam na skusenost..

Stabiky maju 2 moznosti nastavenia..
Jen nevím jeslti máš trabanta, nebo vw transporter, to je trochu důležité, já sám mám stabilizátor 20mm na jedničkové fabii s 1.9 tdi, funguje bravurně, uložení stabilizátoru original, někdo dával 22mm v powerflexu a už to bylo extrémně nedotáčivé... To je laborace kamaráde :)

Pise to v texte S3 8L :D a to bude asi Audi
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Re: H&R stabilizator ?

Příspěvek od zero1724 »

ADKO13 píše:
Pise to v texte S3 8L :D a to bude asi Audi
sorry to jsem přehlédl... ale nevíme s akým motorem? To je velmi důležité + váha vozítka :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

8l je iba 1.8t :) vaha auta je 1520kg cca auta bez vodica
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Re: H&R stabilizator ?

Příspěvek od Rolan »

zero1724 píše:
ADKO13 píše:Caute ma niekto skusenost vymenu origo stabikov za ine ? :) uvazujem o vymene na mojej s3 8l za H&R s hrubkou 25mm pred a 21mm zad.. Povodne tam je 19mm pred a 14mm

Podvozok Bilstein b14 len nechcem aby to uz bolo mega tvrde.. preto sa pytam na skusenost..

Stabiky maju 2 moznosti nastavenia..
Jen nevím jeslti máš trabanta, nebo vw transporter, to je trochu důležité, já sám mám stabilizátor 20mm na jedničkové fabii s 1.9 tdi, funguje bravurně, uložení stabilizátoru original, někdo dával 22mm v powerflexu a už to bylo extrémně nedotáčivé... To je laborace kamaráde :)
Laborace to je.
Jestli někdo dává silnější jenom přední stabilizátor, ať se nediví, že je to nedotáčivé.
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Ja chcem kit pred zad... nechcem len.. V tej h&r sade je 25mm pred s 21mm zadnym stabikom
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

nevím jak moc je to tuhý a v čem je to uložený, na co to chceš, jen tak se vozit, nebo nějakej track days? Jako pokud je to set primo na tvoje auto, tak bych se HR nebál, dělají kvalitní věci :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Ulozenie klasicke.. nikde nemam powerflex,ani strongflex.. Vyuzitie ako vikendovka a sem tam slovakiaring..
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

ADKO13 píše:Ulozenie klasicke.. nikde nemam powerflex,ani strongflex.. Vyuzitie ako vikendovka a sem tam slovakiaring..
Tak do toho určitě jdi, ve spojení s tím podvozkem to bude určitě fungovat, nech si ale nastavit pořádně geometrii, tím kdo tomu rozumí a něco jezdí ;)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“