auto prijelo s tim ze kouri cerne a pada do nouze, turbo bylo ko dal se repas, regulace uz ok ale auto do 2,5tis otacek stejne nejelo ikdyz tlak turba byl ok ,snimace,vaha,vedeni vzduchu vse ok, furt cerny kour. Pri demontazi vstriku jsem zjistil ze tam jsou z 96kw motoru, nahradil jsem je vstriky ze 77kw co tam maj byt samozrejme nove gumicky a serizeni. Auto uz kouri cerne o dost min nicmene furt cerne a auto je bez vykonu uz v celem spektru otacek. Po odpojeni snimace tlaku v sani cerne nekouri. na vstriky z 96kw motoru to jezdilo min 4 roky a cca 60tis km. Rekl jsem si tedy ze jsou asi ko vrsky pistu a tak jsem ispekcni kamerou dirou pro vstrik koukl do valcu a pisti jsou ok. Jinak rozvody jsou nastavene dobre a vacka je tady ok. Jinak kouri to jen pri proslapnuti za volnobeh za jizdy ne. Napada nekoho neco uz fakt nevim
soft je opravdu ve všem original, turbo bráno tam kde beru vždy a nikdy žádný problém nehledě na to ze na větší trysky turbo plní požadavek bez problému tak jak ma na origo trysky cca 200bmbar min ale furt to při proslapnuti ns místě černé zakouri a smrdí po oleji a auto bez výkonu až do omezovace mám už podezření na kruhy
takze zmerene tlaky ve valcich vse v pohode, egr zaslepeny a stale bezezmeny, proste do cca 3tis otacek nejede pak vystreli a hodne cerne kouri uz fakt nevim
a čo turbo ? nemáš na turbe moc privreté lopatky ? odkiaľ to bol repas ? skúšal si to logovať ? ale určite by som sa presvedčil kľudne aj novonahratím že tam je originál soft, možno ešte skús odpojiť výfuk za turbom a skús sa previesť, môže byť aj ucpaný výfuk
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431