Zdravim mam otazku moze podfukovat niektory vstrekovac na motore 1,9tdi pd kod bls ked tlaky motora su v poriadku merane za studena 29,30,29,30, problem je ze auto teraz za studena dlhsie startuje a po starte pocukava a z vyfuku citit stiplavy dym zohriate chyta na drc no smrad citit stale
Podle mě tomu vše nasvědčuje. Jestliže zastudena motor dlouho startuje a jde jak pumpa na sračky, po chvíli se chod srovná, není co řešit. Štiplavý zápach je rovněž jasný ukazatel vadných žhavičů.
A neunikal by tlak cez vstrekovace ale tlaky su dobre tak podlozky musia byt ok keby to podfukovalo tak by tlak nebol dobry nie?uz to vidim na samotny vstrekovac ci nedava viac nafty do prepadu da sa to nejak zmerat na pdčku
Žhavky skutečně žhaví? Lišta jim pouští proud? Tohle je opravdu o žhavení. Připoj voltmetr na baterku ráno,nažhav a nastartuj. Při žhavení musíš vidět úbytek.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Otec ma tourana 1,9tdi 74 kw diagnostika vykazuje ze su 3 zhavice zle a auto bolo aj minus 10 chyta na otocenie klucika a ziadny stiplavy dym len klasicky kyslasty zapach takze to v tom urcite nebude mať tím
Přegumickovat, strhnout hranky, a máš pokoj.
Já tedy ještě vždy beru frézkou dosedaci plochu pro podložku na vstřik ale jen jemně, spíš jen očistit a vždy je po problému a také kup pevnostní šrouby na vstřiky, originál se hrozně vytahávají!
Car diag píše:Přegumickovat, strhnout hranky, a máš pokoj.
Já tedy ještě vždy beru frézkou dosedaci plochu pro podložku na vstřik ale jen jemně, spíš jen očistit a vždy je po problému a také kup pevnostní šrouby na vstřiky, originál se hrozně vytahávají!
To by mu pribudala nafta v oleji nie keby nejaký vstrekovac podfukoval nie?
tohle jsem měl taky, jak zůstal tlak ve válci tak se přes horší gumičku natlačil do nafty a po dlouhým stání to dlouho startovalo, po přegumičkování tohle zmizelo