a6 ktorý diesel?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 20 lis 2016, 17:59
- Bydliště: Trenčín
a6 ktorý diesel?
Ahojte,
chcel by som Vás poprosiť o radu, uvažujem nad kúpou A6 od rv. 2007 a vyššie v diesli. Bude to určite manuál. Musí to byť diesel, keďže budem brázdiť cesty.
Neviem sa však rozhodnúť či 2,0 alebo 2,7, 3,0TDI.
Veľa vecí ako rozvody, hlavy, turbá si viem vymaniť doma sám, takže nie je problém z hľadiska údržby. Aj cenovo to nie je pre mna rozhodujúce.
Lenže ako čítam forum, tak pri V6 musí pri rozvodoch motor von, čo ma dosť zaráža. Preto sa prikláňam asi viac k 2.0tdi.
Prípadne viete mi skôr tento motor vyhovoriť alebo na čo si dať pozor? ci isť radsej do V6?
Ďakujem veľmi pekne
chcel by som Vás poprosiť o radu, uvažujem nad kúpou A6 od rv. 2007 a vyššie v diesli. Bude to určite manuál. Musí to byť diesel, keďže budem brázdiť cesty.
Neviem sa však rozhodnúť či 2,0 alebo 2,7, 3,0TDI.
Veľa vecí ako rozvody, hlavy, turbá si viem vymaniť doma sám, takže nie je problém z hľadiska údržby. Aj cenovo to nie je pre mna rozhodujúce.
Lenže ako čítam forum, tak pri V6 musí pri rozvodoch motor von, čo ma dosť zaráža. Preto sa prikláňam asi viac k 2.0tdi.
Prípadne viete mi skôr tento motor vyhovoriť alebo na čo si dať pozor? ci isť radsej do V6?
Ďakujem veľmi pekne
Audi A6 BPP
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 20 lis 2016, 17:59
- Bydliště: Trenčín
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 20 lis 2016, 17:59
- Bydliště: Trenčín
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A6 a ctyrvalcovy dvoulitr? To je jako chtit Q7 s trilitrovym sestivalcem
Na ten motor je to moc velky zahul, takze jak pise Vici: s dvoulitrem maximalne A4, pokud chces A6 tak na 4 hrnky zapomen.
Na ten motor je to moc velky zahul, takze jak pise Vici: s dvoulitrem maximalne A4, pokud chces A6 tak na 4 hrnky zapomen.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
na dálky v manuálu ten 2.0 125kw CR v pohodě. Po chipu to jede dobře. Spousta dílů zaměnitelných s motory ze škodovek,rozvody pár korun.. Pro servis doma určitě lepší volba. Asi bych volil taky takhle.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 20 lis 2016, 17:59
- Bydliště: Trenčín
Ďakujem za rady. Nevravím striktne, ze to musí byť 2l, ale zohnať v dobrom stave V6 je problem, teda zrovna sú vsetky s nájazdom 200tis a vyššie, čo značí okrem samotnej kúpy auta vstreky, rozvody a ked uz bude motor vonku tak pri tychto km asi aj spojka. teda suma sumarum možno 3-4 tis €.
Nám ta 2,0 bude stačiť aj tak bude na tom chodiť žena viac.
Len chcem poprosiť aký ročník už je v 2,0 CR alebo označenie motora, aby som vedel vyberať z inzercie niečo bojaschopne.
Vopred ďakujem
Nám ta 2,0 bude stačiť aj tak bude na tom chodiť žena viac.
Len chcem poprosiť aký ročník už je v 2,0 CR alebo označenie motora, aby som vedel vyberať z inzercie niečo bojaschopne.
Vopred ďakujem
Audi A6 BPP
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 20 lis 2016, 17:59
- Bydliště: Trenčín
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 20 lis 2016, 17:59
- Bydliště: Trenčín