Samozřejmě, je to pohoda půjčit si origo kufřík /který ještě nebyl použit/ a přípravky svítí novotou. Mě to takhle půjčoval prodejce, bohužel už skončil..roman1648 píše:No, bezva, já už zkolaboval na špatných přípravcích na 1.4TSi kdy to po mě musel spravovat Huml...a kupovat si to v originále, to bys to musel dělat denně aby se to zaplatilo...
EA211 EVO 1.5 TSI nastavení rozvodů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
to da asi hodne mechaniku vypoved:D protoze na tohle pojistka na blbost neni
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Když je návod, není hroznýho nic. Ale myslím si, že to individuální dopočítávání potřebnýho uhlu pro obě hřídele díky výrobním tolerancím některým mechanikům řádně zamotá šišku.
Už to prostě není o tom že je jeden přípravek a na ten se to nastaví všude stejně, tady nejdřív musí změřit odchylku a z té pak dopočítat potřebný výsledný úhly pro nastavení na každý motor zvlášť. Takže ano, je to prkotina, ale už vidím ty diskuze za pár měsíců/roků, každej mechanik k sobě bude muset mít diagnostika ...
U tohodle novýho motoru si lidi nyní stěžují na cukání při rozjezdu na 1 po studeným startu, jak manuál tak DSG, a přeřazení na 2 taky prý nic moc. VAG zatím říká čekat na update softu, který podle jejich odhadu má být k dispozici ve druhým čtvrtletí 2019, Škoda k tomu má poslední TPI 2050744/6, problém se má prý projevovat až do zahřátí chl.kapaliny na 70st.. Bude mě moc zajímat, jestli někdo provalí, co to způsobuje, můj tip je právě řízení obou vaček za účelem uplatnění vnitřního EGR, který i tady musí silně nasadit pro omezení NOx ...
Už to prostě není o tom že je jeden přípravek a na ten se to nastaví všude stejně, tady nejdřív musí změřit odchylku a z té pak dopočítat potřebný výsledný úhly pro nastavení na každý motor zvlášť. Takže ano, je to prkotina, ale už vidím ty diskuze za pár měsíců/roků, každej mechanik k sobě bude muset mít diagnostika ...
U tohodle novýho motoru si lidi nyní stěžují na cukání při rozjezdu na 1 po studeným startu, jak manuál tak DSG, a přeřazení na 2 taky prý nic moc. VAG zatím říká čekat na update softu, který podle jejich odhadu má být k dispozici ve druhým čtvrtletí 2019, Škoda k tomu má poslední TPI 2050744/6, problém se má prý projevovat až do zahřátí chl.kapaliny na 70st.. Bude mě moc zajímat, jestli někdo provalí, co to způsobuje, můj tip je právě řízení obou vaček za účelem uplatnění vnitřního EGR, který i tady musí silně nasadit pro omezení NOx ...
[quote="Rayx"]Když je návod, není hroznýho nic. Ale myslím si, že to individuální dopočítávání potřebnýho uhlu pro obě hřídele díky výrobním tolerancím některým mechanikům řádně zamotá šišku.
Už to prostě není o tom že je jeden přípravek a na ten se to nastaví všude stejně, tady nejdřív musí změřit odchylku a z té pak dopočítat potřebný výsledný úhly pro nastavení na každý motor zvlášť. Takže ano, je to prkotina, ale už vidím ty diskuze za pár měsíců/roků, každej mechanik k sobě bude muset mít diagnostika ...
Tady jde hlavně o to, jak to postupně pokračuje, / a kde to skončí/návodů jsou mraky, Hů na hodinky, řešení úhlů na dopočítávání výrobních tolerancí a nakonec motor který má řetěz jezdí většinou s rozvodem, který je vytahaný jako kšandy, než se rozsvití kontrolka nebo to chrastění nejde již poslouchat ,pak přijde expert s nápisem na montérkách a smutných hlasem prohlásí, co vše je třeba vyměnit, aby se ty VŮLE zase srovnaly a kolik to bude stát..Divadlo, atrakce a zblbnutí chudáků majitelů, kteří v důvěře si koupili výplody největších mozků světových univerzit technického rázu a pak se jejich motor nedožije ani puberty...Viz tříválec Ford , kdy 98% produkce má motory v háji...Mecháni mají mou soustrast..
Už to prostě není o tom že je jeden přípravek a na ten se to nastaví všude stejně, tady nejdřív musí změřit odchylku a z té pak dopočítat potřebný výsledný úhly pro nastavení na každý motor zvlášť. Takže ano, je to prkotina, ale už vidím ty diskuze za pár měsíců/roků, každej mechanik k sobě bude muset mít diagnostika ...
Tady jde hlavně o to, jak to postupně pokračuje, / a kde to skončí/návodů jsou mraky, Hů na hodinky, řešení úhlů na dopočítávání výrobních tolerancí a nakonec motor který má řetěz jezdí většinou s rozvodem, který je vytahaný jako kšandy, než se rozsvití kontrolka nebo to chrastění nejde již poslouchat ,pak přijde expert s nápisem na montérkách a smutných hlasem prohlásí, co vše je třeba vyměnit, aby se ty VŮLE zase srovnaly a kolik to bude stát..Divadlo, atrakce a zblbnutí chudáků majitelů, kteří v důvěře si koupili výplody největších mozků světových univerzit technického rázu a pak se jejich motor nedožije ani puberty...Viz tříválec Ford , kdy 98% produkce má motory v háji...Mecháni mají mou soustrast..
nepropadat panice...
u těch 1.5 se to bude řešit, jelikož jsou tam špatně vyrobené přestavovače vaček a gufero vydře drážku do přestavovače a začne protékat olej do rozvodů...zakazník to pozná až flekem na podlaze v garáži. JInak ten přípravek se používá i 1.0 kde se motor musí svěsit aby se tam přípravek vůbec dostal....
DPF, špatně vyřešené rozvody,... To zní jako že je 1.5 krok vedle a radši koupit "zajetou" 1.4 Teda i u té jsem se vztekal, že musím koupit kyblík přípravků a rozdělávat motor z obou stran, ale pořád to je cena, která se vrátí na pár výměnách.e36power píše:u těch 1.5 se to bude řešit, jelikož jsou tam špatně vyrobené přestavovače vaček a gufero vydře drážku do přestavovače a začne protékat olej do rozvodů...
Jelikož mě nenapadá co by se dalo udělat špatně na montáži svíček, tak se rád nechám poučit. (pokud není myšleno nedodržení utahovacího momentu)váha píše:Tak ve finale tipuju tak90% mechaniku dnes nevi jak spravne namontovat svicky na primovstrikovany benziny
Golf III Variant 1.9 TDI | Golf III Cabrio 1.8i | Škoda Superb II 2.0 TDI-PD
čest, se to tady někde řešilo, zřejmě konec elektrody aby směřoval k sacím ventilům, čili oblouk k výfuku....snad jsem to pochopil dobřeKenapuc píše:DPF, špatně vyřešené rozvody,... To zní jako že je 1.5 krok vedle a radši koupit "zajetou" 1.4 Teda i u té jsem se vztekal, že musím koupit kyblík přípravků a rozdělávat motor z obou stran, ale pořád to je cena, která se vrátí na pár výměnách.e36power píše:u těch 1.5 se to bude řešit, jelikož jsou tam špatně vyrobené přestavovače vaček a gufero vydře drážku do přestavovače a začne protékat olej do rozvodů...
Jelikož mě nenapadá co by se dalo udělat špatně na montáži svíček, tak se rád nechám poučit. (pokud není myšleno nedodržení utahovacího momentu)váha píše:Tak ve finale tipuju tak90% mechaniku dnes nevi jak spravne namontovat svicky na primovstrikovany benziny
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
To je ono, aby člověk poté dával podložky, ale tam kde je kužel to nejde..Je to jako jsem včera dělal Nortona, který má ocelovou přírubu s hliníkovým blokem a v obou je závit a šroub oboje spojuje..Takže tam mezi musí být přesná síla těsněníčka, jinak šroub oboje nespojí..Pokud je jeden závit stržen, už se nelze trefit a blok s přírubou spojit..Vše musí být 1A...
nepropadat panice...