2.0tdi bmm

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Audisliner
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07 led 2019, 16:44
Bydliště: Teplice

2.0tdi bmm

Příspěvek od Audisliner »

Zdravím mám audi a3 2.0tdi bmm s dpf.na kolik se tento motor dá upravit na stávající turbo a vstriky. Zda se mě těch umrelejech 320nm malo
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

zrovna tento motor bych radsi nechal tak a byl rad ze to nejak jede :-(
Audisliner
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07 led 2019, 16:44
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Audisliner »

To sem nechtěl slyšet :roll:
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Pokud neni po smrti dpf, vstriky a vacka, tak zhruba 165koni 400nm
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0tdi bmm

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Audisliner píše:Zdravím mám audi a3 2.0tdi bmm s dpf.na kolik se tento motor dá upravit na stávající turbo a vstriky. Zda se mě těch umrelejech 320nm malo
Dobrý den,

pokud je v dobrém stavu DPF filtr/vačková hřídel/vstřikovače, tak až 170 PS / 385 Nm, viz.: https://www.dp-race.com/shop/audi-cs/a3 ... kw385nm-3/
Obrázek
Audisliner
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07 led 2019, 16:44
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Audisliner »

Dpf v pořádku. Vacku s hydrama sem dodělal před 2 hodinama i s dvouhnotou. Co je na těch motorech tak špatného?
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Kdyby to nemelo dpf a slabou kliku, tak to neni spatnej motor.
Audisliner
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07 led 2019, 16:44
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Audisliner »

Nemůže bejt příčina praskání kliky ty dvouhmoty vykaseny? Dobře kdyby byl dpf off. Je reálné 200ps samozřejmě z výměnou turba?
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Najdi si na googlu kliku z BMM a napr z ASV, uvidis ten rozdil. Dvouhmota tomu jen pomuze
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Kdyztak mame hybrid turbo na bmp, bmm a klidne i prvni dil vyfuku NO DPF. Najeto 100tkm,stav cajk, ladil BH motor a tlak jako serie, turbo by Andre.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Audisliner píše:Dpf v pořádku. Vacku s hydrama sem dodělal před 2 hodinama i s dvouhnotou. Co je na těch motorech tak špatného?

DPF běžně v tomto případě nevydrží funkční ani 150Tkm (funkční DPF -> měli by být čisté koncovky, jinak běžně je DPF již nefunkční/prasklé -> černé koncovky a na budíkách nemusí ani svítit "emise do dílny"), jinak problémy stejné jako 1.9TDI PD - vačka/ vstřikovače po 200Tkm, problém jsou slabší trysky a turbodmychadlo než 16v TDI 103kW a DPF. Proto je výkon po úpravě nižší.
Obrázek
Audisliner
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07 led 2019, 16:44
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Audisliner »

Díky za objasnění
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“