2.0tdi bmm
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07 led 2019, 16:44
- Bydliště: Teplice
2.0tdi bmm
Zdravím mám audi a3 2.0tdi bmm s dpf.na kolik se tento motor dá upravit na stávající turbo a vstriky. Zda se mě těch umrelejech 320nm malo
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07 led 2019, 16:44
- Bydliště: Teplice
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0tdi bmm
Dobrý den,Audisliner píše:Zdravím mám audi a3 2.0tdi bmm s dpf.na kolik se tento motor dá upravit na stávající turbo a vstriky. Zda se mě těch umrelejech 320nm malo
pokud je v dobrém stavu DPF filtr/vačková hřídel/vstřikovače, tak až 170 PS / 385 Nm, viz.: https://www.dp-race.com/shop/audi-cs/a3 ... kw385nm-3/
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07 led 2019, 16:44
- Bydliště: Teplice
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07 led 2019, 16:44
- Bydliště: Teplice
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Audisliner píše:Dpf v pořádku. Vacku s hydrama sem dodělal před 2 hodinama i s dvouhnotou. Co je na těch motorech tak špatného?
DPF běžně v tomto případě nevydrží funkční ani 150Tkm (funkční DPF -> měli by být čisté koncovky, jinak běžně je DPF již nefunkční/prasklé -> černé koncovky a na budíkách nemusí ani svítit "emise do dílny"), jinak problémy stejné jako 1.9TDI PD - vačka/ vstřikovače po 200Tkm, problém jsou slabší trysky a turbodmychadlo než 16v TDI 103kW a DPF. Proto je výkon po úpravě nižší.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07 led 2019, 16:44
- Bydliště: Teplice