2.0TDI 103KW CBAB - škubání při volnoběhu a kolísání otáček

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Exxxon
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18 kvě 2011, 22:31

2.0TDI 103KW CBAB - škubání při volnoběhu a kolísání otáček

Příspěvek od Exxxon »

Zdravím ve spolek :) mám takový zapeklitý problém s autem. Občas při dojíždění na křižovatku a pozvolném zastavování mi auto začne vibrovat způsobem že to cuká s celým vozem. Nesouvisí to s brzdama na těch to závislé není. Byl vyměněn setrvák ale problém se za nedlouho opět objevil.

Podařilo se mi to zachytit a natočit na vagu na kanálech 13 a 11 a je vidět že při tom škubavém zastavování kolísají otáčky a hodnoty délky vstřiku lítají jak blázen a následné rozjetí a zastavení o pár vteřin déle již vše v pořádku. :?

Má někdo z vás nějaký nápad? Vstřiky vypadají ok dle rozdílů na válci a úbytek výkonu nebo nějaké koktání pod plynem také nepozoruji.

Budu rád za každý námět :-)

Obrázek

Obrázek
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

Tam je jakýsi nízký tlak paliva ne?
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Railová lišta
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tunningkiller píše:Tam je jakýsi nízký tlak paliva ne?
taky to tak vidím tlak třeba 216 na volnoběh :roll: dyt to přeci musíš mít mít v pměti závad že tlak paliva ji jiný než požadovaný, nebo regulátor tlaku KO, bublifuk do čerpadla, čidlo tlaku lže
Exxxon
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18 kvě 2011, 22:31

Příspěvek od Exxxon »

No za normalniho volnobehu je tam kolem 250-270 a pod otackama (kolem 3000) to splha k 1500 bar
Jinak pamet zavad je cista na nic si nestezuje akorat cidlo teploty oleje to asi 3x zahlasilo dle frekvence zavad
Naposledy upravil(a) Exxxon dne 02 led 2019, 19:40, celkem upraveno 1 x.
Exxxon
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18 kvě 2011, 22:31

Příspěvek od Exxxon »

jinak zde je to ješte graficky ty dva případy celé csvčko můžu kdyžtak nahrát. Je tam vidět že v obou případech je ten tlak plus mínus stejnej. A za jízdu se to 3x zachová normálně a jednou zablbne myšleno při zastavování. Kolik by mělo teda mít 2.0 CRko na volnoběh ?

Obrázek
Exxxon
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18 kvě 2011, 22:31

Příspěvek od Exxxon »

Nikdo žádnej další nápad ? :? Dělá to jen při ohřátém motoru. Chystám se ještě na logování váhy vzduchu a EGR ale už mne pak nic nenapadá.
fero
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 19 říj 2006, 06:12

Příspěvek od fero »

zaujimave,robi mi to iste ako cez kopirak agregat BKD co je 2,0 tdi 16v ale pumpa dyza,bez dpf,egr zaslepeny, gumicky na vstrekoch menene,nove pripevnovacie skrutky vstrekov,novy palivovy filter a robi to pri dojazde na krizovatke a hlavne dokopca . ked pustim brzdu najcastejsie sa chod motora zrovna.
fero
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 19 říj 2006, 06:12

Příspěvek od fero »

zaujimave,robi mi to iste ako cez kopirak agregat BKD co je 2,0 tdi 16v ale pumpa dyza,bez dpf,egr zaslepeny, gumicky na vstrekoch menene,nove pripevnovacie skrutky vstrekov,novy palivovy filter a robi to pri dojazde na krizovatke a hlavne dokopca . ked pustim brzdu najcastejsie sa chod motora zrovna.
Exxxon
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18 kvě 2011, 22:31

Příspěvek od Exxxon »

Dnes sem provedl další měření za jízdy a potvrdilo se že se to projevuje až po ohřátí motoru. Sledoval jsem skupiny 3, 10, 32 Kde je EGR, Váha vzduchu a lambda (mimo jiné) A ukázalo se že EGR bude ok rozdíl požadované vs. aktuální hodnoty je minimální a stejný za klidného volnoběhu tak při zmíněném problému. Ukázalo se že kolísají hodnoty %recirkulace funkcni cyklus řádově o jednotky % a % hodnoty lambda sondy o 15% do mínusu oproti běžnému chodu motoru. Přikládám log

Obrázek
Exxxon
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18 kvě 2011, 22:31

Příspěvek od Exxxon »

Fakt už nikdo nic ? Dnes sem ještě vypozoroval že pokud se dojíždí ke křižovatce tak drží auto zvýšené otáčky na cca 900 kde se vyskytuje můj problém jakmile auto zastaví otáčky spadnou na 800 a i motor se uklidní. Nebo stačí klepnout do plynu třeba jen o 100 otáček hned pustit a je klid. Sešlápnutí / vyšlápnutí spojky, brždění nebrždění nemá vliv.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Odpověd tu máš, dokonce od tří lidí, ale očividně to opravit nepotřebuješ a chceš popovídat, tak špekuluješ dál.
Exxxon
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18 kvě 2011, 22:31

Příspěvek od Exxxon »

Jirka. píše:Odpověd tu máš, dokonce od tří lidí, ale očividně to opravit nepotřebuješ a chceš popovídat, tak špekuluješ dál.
Opravit to potřebuju ale promiň výkřik do tmy tlak paliva a railová lišta je sice nějaká možnost ale nějaké odúvodnění ? Jaký má být tlak asi nikdo neví ale rozhodně je nízký (LOL) a k railové liště dobře jak to ověřit diagnostikovat ? To že někdo na fóru zakřičí lišta tak určitě druhý den neběžím s desítkou na prdeli pro lištu abych to zkusil jestli to tím je jestli mi rozumíš :)) není to myšlené ve zlém a ano prvně bych to raději prodiskutoval než vyhazoval prachy do kanálu myslel jsem že od toho fóra a konkrétně toto jsou :)
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Já původně myslel že chceš poradit, ale jak myslíš. No snad se najde někdo kdo má spoustu čas na diskuse.
GoLTReeF
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 27 říj 2022, 15:29

Re: 2.0TDI 103KW CBAB - škubání při volnoběhu a kolísání otáček

Příspěvek od GoLTReeF »

Poriešilo sa to nakoniec nejako? Ja mám momentálne ten istý problém a neviem si s tým rady. Ďakujem za info.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“