Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN) » EA211 EVO 1.5 TSI nastavení rozvodů Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: út leden 08, 2019 2:38 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 17742




roman1648 napsal:
No, bezva, já už zkolaboval na špatných přípravcích na 1.4TSi kdy to po mě musel spravovat Huml...a kupovat si to v originále, to bys to musel dělat denně aby se to zaplatilo... Hlavi?ka

Samozřejmě, je to pohoda půjčit si origo kufřík /který ještě nebyl použit/ a přípravky svítí novotou. Mě to takhle půjčoval prodejce, bohužel už skončil.. Smutn?

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá leden 11, 2019 11:08 pm Citovat
sikin1987
Aktivista
Založen: 14.5.2009
Příspěvky: 2639




to da asi hodne mechaniku vypoved:D protoze na tohle pojistka na blbost neni

_________________
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so leden 12, 2019 1:53 pm Citovat
TDI tech
Aktivista
Založen: 16.10.2007
Příspěvky: 10192




No podla toho videonavodu to nieje nic hrozne. Ako bude sa stym treba trochu zabavit, ale aby som koly tomu vesal remeslo na klinec ako tu bodaktory tvrdia, tak to sa mi nezda Zmaten? O zopar rokov sa z toho uz budeme len smiat Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so leden 12, 2019 3:14 pm Citovat
Rayx
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 1787
Bydliště: jz




Když je návod, není hroznýho nic. Ale myslím si, že to individuální dopočítávání potřebnýho uhlu pro obě hřídele díky výrobním tolerancím některým mechanikům řádně zamotá šišku.
Už to prostě není o tom že je jeden přípravek a na ten se to nastaví všude stejně, tady nejdřív musí změřit odchylku a z té pak dopočítat potřebný výsledný úhly pro nastavení na každý motor zvlášť. Takže ano, je to prkotina, ale už vidím ty diskuze za pár měsíců/roků, každej mechanik k sobě bude muset mít diagnostika ...

U tohodle novýho motoru si lidi nyní stěžují na cukání při rozjezdu na 1 po studeným startu, jak manuál tak DSG, a přeřazení na 2 taky prý nic moc. VAG zatím říká čekat na update softu, který podle jejich odhadu má být k dispozici ve druhým čtvrtletí 2019, Škoda k tomu má poslední TPI 2050744/6, problém se má prý projevovat až do zahřátí chl.kapaliny na 70st.. Bude mě moc zajímat, jestli někdo provalí, co to způsobuje, můj tip je právě řízení obou vaček za účelem uplatnění vnitřního EGR, který i tady musí silně nasadit pro omezení NOx ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so leden 12, 2019 5:31 pm Citovat
dhfool
Aktivista
Založen: 5.5.2009
Příspěvky: 2911




By mě zajímalo, jestli každý update prochází stejným testováním jako na homologaci Smile

_________________
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: so leden 12, 2019 7:29 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 17742




[quote="Rayx"]Když je návod, není hroznýho nic. Ale myslím si, že to individuální dopočítávání potřebnýho uhlu pro obě hřídele díky výrobním tolerancím některým mechanikům řádně zamotá šišku.
Už to prostě není o tom že je jeden přípravek a na ten se to nastaví všude stejně, tady nejdřív musí změřit odchylku a z té pak dopočítat potřebný výsledný úhly pro nastavení na každý motor zvlášť. Takže ano, je to prkotina, ale už vidím ty diskuze za pár měsíců/roků, každej mechanik k sobě bude muset mít diagnostika ...

Tady jde hlavně o to, jak to postupně pokračuje, / a kde to skončí/návodů jsou mraky, Hů na hodinky, řešení úhlů na dopočítávání výrobních tolerancí a nakonec motor který má řetěz jezdí většinou s rozvodem, který je vytahaný jako kšandy, než se rozsvití kontrolka nebo to chrastění nejde již poslouchat ,pak přijde expert s nápisem na montérkách a smutných hlasem prohlásí, co vše je třeba vyměnit, aby se ty VŮLE zase srovnaly a kolik to bude stát..Divadlo, atrakce a zblbnutí chudáků majitelů, kteří v důvěře si koupili výplody největších mozků světových univerzit technického rázu a pak se jejich motor nedožije ani puberty...Viz tříválec Ford , kdy 98% produkce má motory v háji...Mecháni mají mou soustrast.. Smutn?

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so leden 12, 2019 7:54 pm Citovat
váha
Aktivista
Založen: 9.3.2006
Příspěvky: 3646
Bydliště: královehradecký kraj




Tak ve finale tipuju tak90% mechaniku dnes nevi jak spravne namontovat svicky na primovstrikovany benziny a za par let to bude stejna pisnicka s rozvodama no Sm?ch

_________________
S DIGIM na věčné časy a nikdy jinak
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EA211 EVO 1.5 TSI nastavení rozvodů
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 3 z 3  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.