Od jaké firmy kotouče 312mm ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Omlouvám se že přispěji sem, ale nechci zbytečně zakládat nové téma.
Na začátku 11/2018 jsem dělal komplet zadní brzdy (třmeny, lanovody, kotouče, desky) na Golfu 4, teď auto týden stojí a vypadají takto.
Kotouče 232x9 i desky jsou TRW.
Hrozné toto, myslel jsem že to budou drobet kvalitnější komponenty, tak doufám, že se po nějakém delším ježdění alespoň ta brzdná plocha vyleští..
Na začátku 11/2018 jsem dělal komplet zadní brzdy (třmeny, lanovody, kotouče, desky) na Golfu 4, teď auto týden stojí a vypadají takto.
Kotouče 232x9 i desky jsou TRW.
Hrozné toto, myslel jsem že to budou drobet kvalitnější komponenty, tak doufám, že se po nějakém delším ježdění alespoň ta brzdná plocha vyleští..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Chces povedat, ze taku hranu na kotuci mas po mesiaci (ta hrana podla foto ma cez 0.5 mm?) ? To si kolko km najazdil??? Podla mna, taka hrana sa vytvori po nabehu niekolko 10k km. Korozia, tazko povedat, kazdy kotuc je iny, niektory sa zafarbi za par hodin, iny po par dnoch.
Brzdy po vymene si zabehol?
Ja si nemozem pomoct, ale na fabku som dakedy kupil cinsku sadu, za 65€ a vydrzala asi 120k km, uz od nova boli kotuce mierne do fialova, brzdilo to fajn a ta sada vydrzala tie km o jednych tych samych platnickach. Zial, znacku neviem, ani v obchode mi uz nevedeli povedat, co som to kupil, kedze mi vydrzali cez 2 roky. Jazdil som hodne dialnice a tam dostavali zabrat, ako ten “ubohy“ 3valcek, tak brzdy. 1.4 tdi, brz dpf, top spolahlivost do 300 000 km. Na motor sa nemuselo sahnut, krom rozvodov.
Brzdy po vymene si zabehol?
Ja si nemozem pomoct, ale na fabku som dakedy kupil cinsku sadu, za 65€ a vydrzala asi 120k km, uz od nova boli kotuce mierne do fialova, brzdilo to fajn a ta sada vydrzala tie km o jednych tych samych platnickach. Zial, znacku neviem, ani v obchode mi uz nevedeli povedat, co som to kupil, kedze mi vydrzali cez 2 roky. Jazdil som hodne dialnice a tam dostavali zabrat, ako ten “ubohy“ 3valcek, tak brzdy. 1.4 tdi, brz dpf, top spolahlivost do 300 000 km. Na motor sa nemuselo sahnut, krom rozvodov.
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Od výměny jsem najel cca 8000 km vesměs v klidu a po dálnici (mám to denně cca 160km do práce a zpět) .
Během provozu byl sice rez všude kromě brzdné plochy hned, ale teď jak to stálo tak to vypadá hrozně.
Taky mě to právě překvapilo.
Po výměně jsem jezdil v klidu asi 300km a pak je pár krát probrzdil při sjezdu z dálnice.
Během provozu byl sice rez všude kromě brzdné plochy hned, ale teď jak to stálo tak to vypadá hrozně.
Taky mě to právě překvapilo.
Po výměně jsem jezdil v klidu asi 300km a pak je pár krát probrzdil při sjezdu z dálnice.
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Kotúče zimmerman + OE desky vpredu 312mm, vzadu 232mm, funguje to na výbornú, zatiaľ najlepšia kombinácia akú som na auto dával, tú istú kombináciu som pouźil aj na ďalśie auto a tiež to brzdí perfektne
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Lakované nebyly.
Dost mě překvapila i ta hrana. Uvidím až asi zítra vyjedu, jak budou vypadat po pár stovkách km.
Na Fabii (úplně stejné brzdy) jsem pro změnu dal to nejlevnější (když nepočítám čínu) co na škoda-díly objednat šlo, právě ten Zimmermann (sada včetně desek 1200 oproti 1900 co stály ty TRW) byly lakované jezdila týden, pak měsíc stála a teď s ní týden jezdím (Golf čeká na výměnu rozvodů, proto právě teď stojí on) a ty Zimmermanny vypadají pořád jako nové..
Hrozné toto
Dost mě překvapila i ta hrana. Uvidím až asi zítra vyjedu, jak budou vypadat po pár stovkách km.
Na Fabii (úplně stejné brzdy) jsem pro změnu dal to nejlevnější (když nepočítám čínu) co na škoda-díly objednat šlo, právě ten Zimmermann (sada včetně desek 1200 oproti 1900 co stály ty TRW) byly lakované jezdila týden, pak měsíc stála a teď s ní týden jezdím (Golf čeká na výměnu rozvodů, proto právě teď stojí on) a ty Zimmermanny vypadají pořád jako nové..
Hrozné toto
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
antikorozní ůpravu mají snad nejlepší ATE....i po cca 40tis. km jsou jako nový. Hlavně jsou krásně vyleštěný. Vzadu mám brembo + brembo lakovaný a vypadají jak kdyby tam byly odjakživa.....a to je tam mám ani ne rok.......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Dávám Textary už léta a co se týká brzdných a optických vlastností, pořád stejný. Na OI se občas 280 zvlní, ty auta už stejně skoro nedělám, všichni už je dojezdili a pořídili O2, kde se 280 nevlní.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI