Od jaké firmy kotouče 312mm ???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Omlouvám se že přispěji sem, ale nechci zbytečně zakládat nové téma.

Na začátku 11/2018 jsem dělal komplet zadní brzdy (třmeny, lanovody, kotouče, desky) na Golfu 4, teď auto týden stojí a vypadají takto.
Kotouče 232x9 i desky jsou TRW.

Hrozné toto, myslel jsem že to budou drobet kvalitnější komponenty, tak doufám, že se po nějakém delším ježdění alespoň ta brzdná plocha vyleští..

Obrázek
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Chces povedat, ze taku hranu na kotuci mas po mesiaci (ta hrana podla foto ma cez 0.5 mm?) ? To si kolko km najazdil??? Podla mna, taka hrana sa vytvori po nabehu niekolko 10k km. Korozia, tazko povedat, kazdy kotuc je iny, niektory sa zafarbi za par hodin, iny po par dnoch.
Brzdy po vymene si zabehol?
Ja si nemozem pomoct, ale na fabku som dakedy kupil cinsku sadu, za 65€ a vydrzala asi 120k km, uz od nova boli kotuce mierne do fialova, brzdilo to fajn a ta sada vydrzala tie km o jednych tych samych platnickach. Zial, znacku neviem, ani v obchode mi uz nevedeli povedat, co som to kupil, kedze mi vydrzali cez 2 roky. Jazdil som hodne dialnice a tam dostavali zabrat, ako ten “ubohy“ 3valcek, tak brzdy. 1.4 tdi, brz dpf, top spolahlivost do 300 000 km. Na motor sa nemuselo sahnut, krom rozvodov.
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Od výměny jsem najel cca 8000 km vesměs v klidu a po dálnici (mám to denně cca 160km do práce a zpět) .
Během provozu byl sice rez všude kromě brzdné plochy hned, ale teď jak to stálo tak to vypadá hrozně.
Taky mě to právě překvapilo.
Po výměně jsem jezdil v klidu asi 300km a pak je pár krát probrzdil při sjezdu z dálnice.
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Romaneek: Mám to tak samo po 4 dnech stání,kotouče BOSCH.Ta sůl je pěkné svinstvo.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To ale nebyly lakovaný verze, že?
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

třeba kotouče Brembo nebo Textar kupodivu rezaví pomaleji, samozřejmě záleží asi od kusu/roku výroby.. a taky jestli je to předek nebo zadek.. zadek moc nebrzdí = zrezne za chvíli
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Kotúče zimmerman + OE desky vpredu 312mm, vzadu 232mm, funguje to na výbornú, zatiaľ najlepšia kombinácia akú som na auto dával, tú istú kombináciu som pouźil aj na ďalśie auto a tiež to brzdí perfektne
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Lakované nebyly.
Dost mě překvapila i ta hrana. Uvidím až asi zítra vyjedu, jak budou vypadat po pár stovkách km.

Na Fabii (úplně stejné brzdy) jsem pro změnu dal to nejlevnější (když nepočítám čínu) co na škoda-díly objednat šlo, právě ten Zimmermann (sada včetně desek 1200 oproti 1900 co stály ty TRW) byly lakované jezdila týden, pak měsíc stála a teď s ní týden jezdím (Golf čeká na výměnu rozvodů, proto právě teď stojí on) a ty Zimmermanny vypadají pořád jako nové..
Hrozné toto :(

Obrázek
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

trw hnijú dosť aj keď sú lakované
to asi nejaký pajdo na páse prefrkne čiernym sprejom a davaj do krabice (noteeth)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

antikorozní ůpravu mají snad nejlepší ATE....i po cca 40tis. km jsou jako nový. Hlavně jsou krásně vyleštěný. Vzadu mám brembo + brembo lakovaný a vypadají jak kdyby tam byly odjakživa.....a to je tam mám ani ne rok....... :)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Dávám Textary už léta a co se týká brzdných a optických vlastností, pořád stejný. Na OI se občas 280 zvlní, ty auta už stejně skoro nedělám, všichni už je dojezdili a pořídili O2, kde se 280 nevlní.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“