Už je to tady...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Už je to tady...
nepropadat panice...
Dával jsme tady téma ohledně nové škodovky Scala, která má tříválce jako hlavní motory ale téma mi bylo smazáno, protože bylo příliš vulgární. Takže se nikdo z ničeho nepoučil, auto je konstruováno na 250 tisíc km, s velkou péčí najede možná tak 300tisíc km. A je to výhodné, automobilky mají zákazníky, protože ojetý auta jim nekonkurují.
Do toho snaha protlačit elektrický a je to, budeme jak v americe, mít auto 2-4roky a poté do šmelců, žádný přeprodávání. Že na to nemáte? Tak táhnětě k mastné tyči a do fabriky.
Do toho snaha protlačit elektrický a je to, budeme jak v americe, mít auto 2-4roky a poté do šmelců, žádný přeprodávání. Že na to nemáte? Tak táhnětě k mastné tyči a do fabriky.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
A sakra sakra, jeden zánovní C-MAX s tříválcem ke mně jezdí, je třeba majitele varovat.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
To máš jak tyhle Škodovácké lokomotivy 122, řada z nich má 50let a více než 5 000 000km na hrbu, z toho musí mít dnešní ekonom těžké spanífekálek píše:Holá podstata kapitalismu, čemu se tu pořád divíme? Je potřeba prodávat, to je hnací motor tržní ekonomiky, kdyby všem vydrželo auto 30 let a milion jako MB 124 a podobně tak se to celé složí.ROMEK píše:ked natrafíš na dobrý kus tak 5 rokov a 200000 a na
vrakovište
Ja sa ničemu nedivím beru to jak holý fakt že žijeme v konzumnej dobefekálek píše:Holá podstata kapitalismu, čemu se tu pořád divíme? Je potřeba prodávat, to je hnací motor tržní ekonomiky, kdyby všem vydrželo auto 30 let a milion jako MB 124 a podobně tak se to celé složí.ROMEK píše:ked natrafíš na dobrý kus tak 5 rokov a 200000 a na
vrakovište
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Ano, tenkrát se všechno vyrábělo aby to vydrželo. Stačí navštívit a pokecat s mlynáři, mají oběžná kola generátorů, které odlíval sám Křižík a nevymění to ani kdyby je zlatem platili. To prostě vydrží nekonečně dlouho, protože vše bylo tenkrát podřízeno aby to vydrželo co nejvíc, dnešní nový vodouchlazený generátory Siemensu jsou proti těmto generátorům k smíchu...Tomas.cz píše:
To máš jak tyhle Škodovácké lokomotivy 122, řada z nich má 50let a více než 5 000 000km na hrbu, z toho musí mít dnešní ekonom těžké spaní
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Tomas.cz píše:To máš jak tyhle Škodovácké lokomotivy 122, řada z nich má 50let a více než 5 000 000km na hrbu, z toho musí mít dnešní ekonom těžké spanífekálek píše:Holá podstata kapitalismu, čemu se tu pořád divíme? Je potřeba prodávat, to je hnací motor tržní ekonomiky, kdyby všem vydrželo auto 30 let a milion jako MB 124 a podobně tak se to celé složí.ROMEK píše:ked natrafíš na dobrý kus tak 5 rokov a 200000 a na
vrakovište
Krásnej stroj, vždycky jsem měl rád mašiny