Chci obměnit Fabii Combi I za něco novějšího
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hledám, to je jasný Uvidíme, na co natrefím, žádnou zásadní výbavu řešit nemusím, spíš mi jde o ty aspekty jako
- kvalita zpracování
- praktičnost
- jestli jsem neopomněl nějaký auto v podobný třídě (teď jsem natrefil ještě na Clio v kombíku, ale moje sympatie jsou tedy spíš u Škodovky )
- Jestli volit spíš Fabii, nebo Rapida...
Tyhle ptákoviny. Rád si poslechnu někoho, kdo jezdí už delší dobu a má zkušenosti. Dobrý i špatný.
- kvalita zpracování
- praktičnost
- jestli jsem neopomněl nějaký auto v podobný třídě (teď jsem natrefil ještě na Clio v kombíku, ale moje sympatie jsou tedy spíš u Škodovky )
- Jestli volit spíš Fabii, nebo Rapida...
Tyhle ptákoviny. Rád si poslechnu někoho, kdo jezdí už delší dobu a má zkušenosti. Dobrý i špatný.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
"nechápu" proč se nepodíváš po něčem takovýmhle
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
O 1.0 motorech toho je dost v poslední příloze Světa motorů.
Můžeš si přečíst článek o osobní zkušenosti s 1.0Tsi od chlapíka, který umí psát, má to v hlavě srovnaný (na rozdíl od spousty lidí tady na fóru ) a jehož názory já osobně respektuji.
Můžeš si přečíst článek o osobní zkušenosti s 1.0Tsi od chlapíka, který umí psát, má to v hlavě srovnaný (na rozdíl od spousty lidí tady na fóru ) a jehož názory já osobně respektuji.
Bezva a článek je zajímavý i v tom, že někdo přiznal, že třeba ten opovrhovaný motor z Wartburga byly vlastně housličky , bohužel v dvoutaktním modu , ale v jednoduchosti prostě geniální..Pánovi přeji, když si koupil tento motor se všemi vyfikundacemi v repertoáru koncernu/což považuji za šílenství/ aby najel ještě více než 12000km k naprosté spokojenosti...Protože např. má známá která byla nadšena z oturbené Dacie , tak ve 100000 km nadšení skončilo a ujela údajně rekord s tímto motorem Renault..Uvidíme u koncernu, jak se zachová, zda bude tak vstřícný k majitelům, jako u tříválcové sračky z Fabie 1, které padaly jako švestky a požíraly sami sebe...Rolan píše:O 1.0 motorech toho je dost v poslední příloze Světa motorů.
Můžeš si přečíst článek o osobní zkušenosti s 1.0Tsi od chlapíka, který umí psát, má to v hlavě srovnaný (na rozdíl od spousty lidí tady na fóru ) a jehož názory já osobně respektuji.
nepropadat panice...
Tak jsme s přítelkyní důkladně prolezli Fabii Combi a oba Rapidy. Fabii jsme velmi rychle zavrhli - tak málo místo na zadních sedačkách jsem asi ještě nezažil. Ne, že bychom tam denně někoho vozili, ale přišlo mi to hraniční i pro děti, kterým už koukaj nohy ze sedačky
Zvolili jsme Rapida Spaceback. Přítelkyně se na liftbacka moc necítí a líbí se nám víc. Kufr bude dostatečný.
Mám vyhlídnutých pár kousků s nájezdem kolem 20 000 km s 1.0 TSI. Něco jsem načetl říkám si, že než se s ročním nájezdem do 15 000 km přehoupneme ke 100 000, kde bych očekával případné trable (a kdo ví jestli), tak budeme zřejmě uvažovat o něčem jiném.
Zvolili jsme Rapida Spaceback. Přítelkyně se na liftbacka moc necítí a líbí se nám víc. Kufr bude dostatečný.
Mám vyhlídnutých pár kousků s nájezdem kolem 20 000 km s 1.0 TSI. Něco jsem načetl říkám si, že než se s ročním nájezdem do 15 000 km přehoupneme ke 100 000, kde bych očekával případné trable (a kdo ví jestli), tak budeme zřejmě uvažovat o něčem jiném.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Lidi, mám nabídku, co myslíte?
Rapid Spaceback, 1.0 TSI 81 kW, šestikvalt, modrá energize (ta obyč nemetlová barva), tažný, sportovní sedla (interiér dynamic), vyhřívaný, rádio Amundsen s navigací, přední okna v elektrice, xenony, 15" hliníky.
Najeto 18 500 km, v provozu od října 2017. Cenovka 289 000 Kč.
Dává to smysl?
Rapid Spaceback, 1.0 TSI 81 kW, šestikvalt, modrá energize (ta obyč nemetlová barva), tažný, sportovní sedla (interiér dynamic), vyhřívaný, rádio Amundsen s navigací, přední okna v elektrice, xenony, 15" hliníky.
Najeto 18 500 km, v provozu od října 2017. Cenovka 289 000 Kč.
Dává to smysl?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG