1.4 TDI Hodnoty vstřiků - ASI VYŘEŠENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Každopádně baterie vydrží, třeba budeš mít očesanej stareter - kdo ví. Jako každej to zkusil nejdřív si starter vyndat a vyčistit aby byl klid, a potom se může investovat.
Nechtěl sem se nikoho dotknout, netuším kdo ti to opravuje, ale mam takový zkušenosti, že vše co zmohu si dělam sám a co nezmohu si vypůjčím dílnu/hevery cokoliv. Protože v servisy jako takový sem ztratil už i tu poslední iluzi a naději. Potom co lidem lžou, aby si mohli víc naúčtovat za opravu a díly, který tam nikdy ani nedaj mi došla trpělivost.
Tak proto nechci, aby byli lidi kdekoliv stejně naivní jak dřív já, že mechanik říká díly a počítá peníze a nakonec jen něco vyčistí, promaže, vypodloží, vyklepe a bum máš novou převodovku se spojkou za 15
Stačilo říct, ať to vrátí do původního stavu, že sme si to nedohodli, a najednou dárek, že mu tam nějakej děda nechal leona na díly se stejnym motorem uplně zadarmo, že on to vzal vlastně všechno z toho se zapomněl zmínit, takže je to zadarmo a podobný pohádky a nesmyslný částky.
Vyčtení paměti závad: 700,- no škoda slov. Všem přeji lepší mechaniky než ty "amatéry" v montérkách kteří umí jen počítat peníze a tím jejich výuční obor "automechanik" dosáhl svého vrcholu.
Nechtěl sem se nikoho dotknout, netuším kdo ti to opravuje, ale mam takový zkušenosti, že vše co zmohu si dělam sám a co nezmohu si vypůjčím dílnu/hevery cokoliv. Protože v servisy jako takový sem ztratil už i tu poslední iluzi a naději. Potom co lidem lžou, aby si mohli víc naúčtovat za opravu a díly, který tam nikdy ani nedaj mi došla trpělivost.
Tak proto nechci, aby byli lidi kdekoliv stejně naivní jak dřív já, že mechanik říká díly a počítá peníze a nakonec jen něco vyčistí, promaže, vypodloží, vyklepe a bum máš novou převodovku se spojkou za 15
Stačilo říct, ať to vrátí do původního stavu, že sme si to nedohodli, a najednou dárek, že mu tam nějakej děda nechal leona na díly se stejnym motorem uplně zadarmo, že on to vzal vlastně všechno z toho se zapomněl zmínit, takže je to zadarmo a podobný pohádky a nesmyslný částky.
Vyčtení paměti závad: 700,- no škoda slov. Všem přeji lepší mechaniky než ty "amatéry" v montérkách kteří umí jen počítat peníze a tím jejich výuční obor "automechanik" dosáhl svého vrcholu.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
Tos narazil teda na slušnýho dobráka .. Mě to řekli na rovinu že rozvody mi za díly naúčtovali to za kolik bych je koupil já v kelly, ale že oni je samozřejmě maj levnějc.. ale když jsem pak se spojkou a převodovým přišel, že si ji koupím sám, tak nebyl žádnej problém a za práci dvojka mi nepřišla tak zlá. A vyměněnou spojku člověk rozhodně pozná Taky všem přeju aby narazili na normální lidi..Kendys_TDI píše:Každopádně baterie vydrží, třeba budeš mít očesanej stareter - kdo ví. Jako každej to zkusil nejdřív si starter vyndat a vyčistit aby byl klid, a potom se může investovat.
Nechtěl sem se nikoho dotknout, netuším kdo ti to opravuje, ale mam takový zkušenosti, že vše co zmohu si dělam sám a co nezmohu si vypůjčím dílnu/hevery cokoliv. Protože v servisy jako takový sem ztratil už i tu poslední iluzi a naději. Potom co lidem lžou, aby si mohli víc naúčtovat za opravu a díly, který tam nikdy ani nedaj mi došla trpělivost.
Tak proto nechci, aby byli lidi kdekoliv stejně naivní jak dřív já, že mechanik říká díly a počítá peníze a nakonec jen něco vyčistí, promaže, vypodloží, vyklepe a bum máš novou převodovku se spojkou za 15
Stačilo říct, ať to vrátí do původního stavu, že sme si to nedohodli, a najednou dárek, že mu tam nějakej děda nechal leona na díly se stejnym motorem uplně zadarmo, že on to vzal vlastně všechno z toho se zapomněl zmínit, takže je to zadarmo a podobný pohádky a nesmyslný částky.
Vyčtení paměti závad: 700,- no škoda slov. Všem přeji lepší mechaniky než ty "amatéry" v montérkách kteří umí jen počítat peníze a tím jejich výuční obor "automechanik" dosáhl svého vrcholu.
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
Jo, biosložka u nafty podstatně vylepšuje mazivost.Kendys_TDI píše:Biosložka zajišťuje lepší mazání nebo sem vedle?
Kamarád u rotačky tankoval jen a pouze bez-bio EU_Oil a potkalo ho všechno: turbo, čerpadlo, vstřiky. Netuším, zda lil nějaký ten Aditiv, ale osobně tomu moc nevěřím, bojím se aby to tam něco neucpalo. VšaK výrobci PHM také na zimu aditivují a tak aby tam toho nakonec nebylo až moc a nedošlo právě k ucpání např. filtru. (Benzina je +;- poctivá + kdo je poctivý na VIF = dvojnásobné množství aditiva ve shodném množství nafty) Za mě lejt do dnešních aditivovaných naft aditivum je riziko, ale může se vyplatit. Také jsem to zkusil a rozdíl byl znát hned na cestě z práce, ale po vyjetí 1/2 nádrže přestal motor na pár minut táhnout, takže jsem celkem na vážkách, jestli se tam něco nepřicpalo a nebylo to jen takový "zdravý" varování, ať se na ty VIFY vykašlu a tankuju dál na Benzině efectu
Zkusil jsem tu skupinu 23.stanomx píše:mozno by pomohlo iba nastaviť vahadla vstrekov, pozri skupinu 23
ja osobne davam raz za rok alebo dva vifko plechovku, odpojim hadice od filtru a nastartujem nato az kym neni minimum v plechovke
presiel som z hodnôt +-1 na +-0,3 týmto spôsobom
mam za sebou novu vacku hydra, pretesnenie vstrekov, dvojhomta a zmenu som nepostrehol po tomto
tie hodnoty - spinave sanie podla mna tiež má svoju váhu (nepriechodne)
start mam taky ten PDčkovy, niekedy treba v zime aj 3-4 otáčky
spotreba teraz 6,8 leto menej cca 6,5
Za studena:
1 7 1
-5 9 3
-3 8 5
0 7 2
-1 8 3
-5 6 -1
-1 6 1
-3 11 0
-2 7 -1
-4 6 -2
-3 6 1
-2 5 0
-1 6 -2
2 7 1
-6 6 -1
-3 8 1
-4 5 0
-4 6 -1
-4 8 0
-6 4 -4
-3 3 -4
1 5 0
0 6 -3
-5 4 -2
-6 4 0
-1 5 2
-5 5 4
Za tepla:
-2 6 1
-3 3 -1
-2 6 -2
-4 8 0
-5 3 2
-4 0 1
-4 1 2
-1 8 0
-1 4 1
3 12 7
Zkusil jsem udělat za studena a za tepla krátký log, kdyby z toho třeba někdo uměl něco vyčíst. Na tom druhém za tepla jsem to zkusil prošlápnout asi ke 3000 otáčkám.
https://uloz.to/!qOyCC0TxwK9U/log-01-001-013-023-csv
EDIT: Té url se něco nelíbí
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
No... Baterku jsem dal novou Exide Premium 77Ah.. Možná je to na to auto zbytečně moc, ale startuje to rozhodně líp. I to podivné škubnutí až ráz co jsem míval při některých studených starterch zmizely.Kendys_TDI píše:Každopádně baterie vydrží, třeba budeš mít očesanej stareter - kdo ví. Jako každej to zkusil nejdřív si starter vyndat a vyčistit aby byl klid, a potom se může investovat.
Nechtěl sem se nikoho dotknout, netuším kdo ti to opravuje, ale mam takový zkušenosti, že vše co zmohu si dělam sám a co nezmohu si vypůjčím dílnu/hevery cokoliv. Protože v servisy jako takový sem ztratil už i tu poslední iluzi a naději. Potom co lidem lžou, aby si mohli víc naúčtovat za opravu a díly, který tam nikdy ani nedaj mi došla trpělivost.
Tak proto nechci, aby byli lidi kdekoliv stejně naivní jak dřív já, že mechanik říká díly a počítá peníze a nakonec jen něco vyčistí, promaže, vypodloží, vyklepe a bum máš novou převodovku se spojkou za 15
Stačilo říct, ať to vrátí do původního stavu, že sme si to nedohodli, a najednou dárek, že mu tam nějakej děda nechal leona na díly se stejnym motorem uplně zadarmo, že on to vzal vlastně všechno z toho se zapomněl zmínit, takže je to zadarmo a podobný pohádky a nesmyslný částky.
Vyčtení paměti závad: 700,- no škoda slov. Všem přeji lepší mechaniky než ty "amatéry" v montérkách kteří umí jen počítat peníze a tím jejich výuční obor "automechanik" dosáhl svého vrcholu.
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
Nejspíš vyřešeno
Tak se ozývám po nádrži ujeté na vervu (a hned znovu natankované vervou)
Evidentně EuroOil i když bez biosložky není žádnej zázrak. A ani VIF ho nezachrání. Takže zde přikládám hodnoty Vstřiků u S Optimal Diesel + 1:500 zimní VIF.
A tady po cca 800km na Vervu
Vím že nemám úplně stejnou teplotu a ještě to změřím (až nějaké ráno nebudu příliš línej) na úplně pomrzlém motoru a pak úplně ohřátém. Ale už teď jsem z výsledků velice mile překvapen. A ty 2 Kč navíc za Vervu evidentně dávají smysl.
Evidentně EuroOil i když bez biosložky není žádnej zázrak. A ani VIF ho nezachrání. Takže zde přikládám hodnoty Vstřiků u S Optimal Diesel + 1:500 zimní VIF.
A tady po cca 800km na Vervu
Vím že nemám úplně stejnou teplotu a ještě to změřím (až nějaké ráno nebudu příliš línej) na úplně pomrzlém motoru a pak úplně ohřátém. Ale už teď jsem z výsledků velice mile překvapen. A ty 2 Kč navíc za Vervu evidentně dávají smysl.
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007
Jo taky jsem uvěřil, že EuroOil + VIF je ta nej varianta a vyjel jsem na něj asi 4 nádrže.
Hodnoty vstřiků jsem tedy nezkoumal, motor fungoval normálně, ale spotřeba šla nahoru.
Zhruba o nějakých 0,3 litru, z plus mínus 4,7 jsem poskočil na 5 litrů.
Tankoval jsem z nějakých 800+ km už kolem 750 km, což je znát. Vrátil jsem se opět k Vervě,
bo ten rozdíl ve vyšší ceně se zhruba vyrovná na nižší spotřebě.
Hodnoty vstřiků jsem tedy nezkoumal, motor fungoval normálně, ale spotřeba šla nahoru.
Zhruba o nějakých 0,3 litru, z plus mínus 4,7 jsem poskočil na 5 litrů.
Tankoval jsem z nějakých 800+ km už kolem 750 km, což je znát. Vrátil jsem se opět k Vervě,
bo ten rozdíl ve vyšší ceně se zhruba vyrovná na nižší spotřebě.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Já na to jezdil půl roku . Chtělo by to nějakou osvětu pro všechny co tomu eurooilu taky věříJarda-k píše:Jo taky jsem uvěřil, že EuroOil + VIF je ta nej varianta a vyjel jsem na něj asi 4 nádrže.
Hodnoty vstřiků jsem tedy nezkoumal, motor fungoval normálně, ale spotřeba šla nahoru.
Zhruba o nějakých 0,3 litru, z plus mínus 4,7 jsem poskočil na 5 litrů.
Tankoval jsem z nějakých 800+ km už kolem 750 km, což je znát. Vrátil jsem se opět k Vervě,
bo ten rozdíl ve vyšší ceně se zhruba vyrovná na nižší spotřebě.
Ibiza 1.4 TDI 59 kw, 2007